8:Eski Defterler...Taehyung...
"Şart mıydı beni yemeğe çıkarman?"
Kollarımı göğüs hizamda birbirine bağlamış bir biçimde sevgili doktor Jeon Jungkook'un namıdiğer sahte sevgilimin arabasında oturuyordum.
Memnuniyetsizlikle homurdanırken o ise sadece sükûnet ile arabayı sürüyordu. Sebepsiz yere cevap vermiyordu, belki de sabah ettiğimiz minik atışmadan dolayı bana sinir olmuştu, umarım bana sinir olmuşsundur Jeon Jungkook belki bir işe yarayıp huzurunu kaçırabilmişimdir."Söylenmek yerine bana teşekkür edebilirsin."
"Sanki istesem çıkıp yemek yiyemezmişim gibi."
Derin bir nefes alıp kısa bir süreliğine gözlerini üzerimde gezdirdi. Evet bana şimdi sinir olmuştu her zamankinden daha gürültülü olan nefesleri ve sert yutkunması oldukça iyi vermişti cevabımı.
"Sen hiç susmaz mısın baş belası? Bir kere ya, bir kere kapat o çeneni."
"Bunun için kapatma düğmeme basman lazım doktor. Yoksa susmuyor bu çene."
"Dudakların gibi mi?"
Sessiz kalmayı tercih ettim. Eşcinsel olmadığını iddia eden bir adama göre fazla cesur sözler ediyordu. Bu adam cidden bir flört makinesi! Nasıl biri olduğunu bilmesem şimdi şuracıkta kucağına atlar kendimi teslim ederdim ona. Neyse ki seni yeterince iyi tanıyorum Jungkook.
"Gideceğimiz mekânda hareketlerine dikkat etsen iyi olur."
"Oradan bakınca neye benziyorum? Küçük çocuk değilim ben bana uyarı yapmana gerek yok."
"Bir dinle güzelim, sürekli böyle yaparsan olmaz. İletişim problemimizi çözmemiz lazım."
Güzeli falan değilim ben bu ukalanın ne diye sürekli güzelim deme çabasında? Bir an önce şu hitap olayını konuşmamız gerekiyor.
"Güzeli-"
"Tamam güzelim demeyecektim ama ağız alışkanlığı olmuş kusura bakma. Hem sen neden bu kadar takıldın buna erkek güzeli?"
Yüzüne muzip bir gülümseme takınmış halde keyifle bana bakıyordu. Beni kışkırtmayı biliyordu ve elindeki kozları kullanmaktan hiç çekinmiyordu.
"Erkek güzeli demek de yasak artık."
"Niye? Erkek güzeli değil misin? Şu tipine bir bak, hayatımda tanıdığım çoğu kadından daha güzel."
"Bana mı yürüyorsun doktor? Bana derken kendin kapılacaksın gibi. Baştan uyarayım kalbi kırılan sen olursun dikkat et aşık olma bana."
Arabanın için gürültülü bir kahkaha doldurdu. Sol elini dizinden çekip saçlarına götürdü. Alnına dökülen siyah tutamları tek bir hamle ile geriye tarayıp başını asla bana çevirmeden sadece yola odaklandı.
"Gideceğimiz mekanda tanıdık birileri olacaktır. Hepsi ailemin eski ahbaplarıdır bugünkü yemeğimizden haber uçuranlar olur. Aşık rolünü iyi yap çünkü nasıl senin ailene aşktan gözü kör olmuş bir çift imajı çizdiysek şimdi benim aileme çizmemiz lazım. Anlaşıldı mı ortak?"
Kolumu kaldırıp asker selamımı verdim sanki askeriyede komutanımı onaylarcasına onayladım. Jungkook ise bu halime kıkırdadı. Tamı tamına on dakikadır birbirimize girişmemiş kırıcı herhangi tek bir kelime etmemiştik. Sanırım bu dakikalar kayıtlara geçecekti, Kim Taehyung ve Jeon Jungkook tamı tamına on dakikadır birbirini boğazlamadan normal vakit geçirdi başlığı adı altında mükemmel bir makale yazılabilirdi hakkımızda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How I Met Your Father | Taekook
FanfictionAilesinin evlilik baskısından kurtulmak isteyen Kim Taehyung hastanede tanıştığı, çapkınlıklarıyla meşhur Doktor Jeon Jungkook ile sahte bir ilişkiye başlar.. DÜZENLENİYOR!!! |texting/düzyazı|