Aşk 2

110 18 1
                                    

multimedya; rüzgar
Bölüm şarkısı.:benim ol
---
Ve okulun kapısındayım. Kolumda Zeynep bana ellerini açarak okulu gösteriyordu. Kapıda el ele dolaşan çiftler, bahçede birbirleri ile basketbol maçı oynayan yakışıklı ve kaslı  erkekler ;ona göre o mavi gözlü sarışın gözüme takıldı. Zeynep beni çekiştirerek okula getirdi. Girerken koridorda çete halinde yürüyen bir kaç kaslı çocuk en öndeki kahverenginin en güzel tonu olan gözlerinden gözlerimi alamazken Zeynep'in dürtmesiyle birden kendime geldim." Hop! O çocuğa yaklaşıyım deme." şaşkın gözlerle ona bakarken" Neden ?"diye sordum ve devamını getirdim."Mustakbel eniştemiz  mi oluyor?" diye dediğimde birden gülmeye başladı ve bana "O çocuğun birincisi manken sevgilisi var. İkincisi çocuk şehri bile satın alacak kadar zengin ve sonuç olarak burnu kalkık .Üçüncü çok acayip yakışıklı bir arkadaşı var ve onu seviyorum.Bu senin için yeterli mi?" düşündüm söylediklerinin hiçbirini umursamadaım  ama adamin manken sevgilisi varmış... ve hiç takılmadan "Hmm hiç nefesini yormana gerek yoktu umursamam bile merak etme. Hem zaten benim onun gibilerle işim olmaz." İkimizde sırıttık ve müdür odasına geçtim. Adam acayip yaşlıydı gidip elini öpüp yanaklarını sıkasım geldi ."Evet ne oldu?" diyen müdüre bakıp ona güler yüzle "Ben bu okula yeni geldim. Nakil işlemlerini tamamladım sınıfımı öğrenmek için geldim." Müdür bana baktı ve" Sen 'İklim ACAR' olmalısın." deyince ona hatasını düzeltircesine" Benim adım 'İlkim'" dedim. Bana' ben pahalıyım' diye bağıran ve daha poşeti bile çıkarmayan bilgisayarından bana "11-b" dediğinde "Teşekkür ederim" dedim odasından çıkacakken bana seslendi arkamı döndüm ve "Seçmeli dersini seç."dedi "Tamam" deyip dışarı çıktım Zeynep merakla kapıda bekliyordu ve bana 'hangi sınıftasın' edasıyla bakınca ona "11-b" dedim üzüldü ve "Ben 11-e sınıfındayım.Bari seçmeli dersleri aynı seçelim orada karşılaşırız ."dedi bana sıkınca sırıttım ve "Ben gitar çalabilirim, moda ile aram iyi ve bir de şarkı söyleyip dans ediyorum ."deyince birden Zeynep şaşırdı ağzını açıp bana baktı bana "Benim seçmeli derslerin voleybol ,avcılık ve bilgisayar." dediğinde güldüm ve ona dönerek "Ben bilgisayarda sade dizi izliyorum bu bir. Çok kötü yemek yaparım bu iki .Spor hiç beceremem bu da üç..." Güldük ve ilerlerken birden omzuma bir ağrı hissettim başını kaldırıp bakmadan dengemi kaybettim ve dengemi kaybettim ve tam düşecekken kollarıyla beni kurtardı ve günün kahramanı oldu.

Bu kadar gelecek bölümde görüşürüz. :-D

ADI AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin