Mete tüm gün çok açıktı ve arkadaşı arzu ile bunu konuşuyordu . (Akşam üstü olur )
Metenin annesi geldi , şırdan ve midye almış Mete onları yiyordu bende sigara böreği (arzu)
Bir süre sonra meteyi gülme tuttu bende dayanamadım gülmeye başladık o kadar çok güldük ki mahhale grubumuza bile yazdık bu olayı bundan önce de gulmemize sebep olan asıl olay mete ve berkayin kavgasiydi okadar güldük olay Ravza ile metenin tekrar sevgili olmasıydı Berkay bunu duyarsa meteyi öldüreceği için Neslihan , mete ve ben belli etmemeliydik berkay 'a ama Berkay yer mi biz meteyle gülme krizine girince oda anladı birşeyler dönüyor köşeye sıkıştırdı . Neslihan kuzeni berkayi tutarak yeninda getirdiği cakiyi Mete ve benim üzerime sallayıp duruyordu , meteye komut verdim ve ağzımın içinden kaçmak için üçe kadar saydım üç deyince öyle bir hızla kaçtık ki Berkay bizden de hızlı olduğu için meteyi yakaladı gene sorguya çekti ben meteyi tek birakamiyacagim için yanına geldim ve Neslihan benide yakaladı .Mete : Ne yapicaz şimdi .
- : buldum bekle.
(Telefon çalıyormus gibi yaparım )-: alo anne dedem doğum mu yaptı hemde mezarlıkta hemen geliyoruz , Mete kalk çabuk dedem doğum yapmış ebe olarak seni cagriyorlar.
Berkay : geçin lan şuraya elimden kolay kacamazsiniz ben mala mı benziyorum ordan kesin sesinizi ve ne olduğunu anlatın .
Neslihan : Berkay doğru söylüyor cevap verin niye kaçıyorsunuz oğlum ben anlamadım .
Kesin anlamadı olay onun yüzünden büyüdü ama o kuzenini tutuyor berkay tehtit savururken ben Sudenaz ziyagil ' in yeni şarkısı aşkını ver ona söylüyordum berkayın sesini duyunca dikatim dağıldı ve ona döndüm
Berkay : Arzu sen birşeyler karıştırıyorsun kesin sen biliyorsun söyle çabuk lan hepinizi ters çevirir üsten toplar mahhaleyi içinize katar ona böler hepinizi sikerim söyleyin çabuk deli etmeyin adam-
Neslihan : telefonum yokkkk.
- : Mete koş biz buluruz .
- (kaçmaya başlar yukarı parka gideriz az önceki yere )
Mete : burda mı sence arzu .
- : Mete boşver telefonu. Kaçalım ya , allah geldiler sıçtık .
Berkay : niye kaçıyorsunuz oğlum bekleyin şu telefonu bir bulalım işiniz bitmedi .
Mete : Buldum hadi rahat bırakın bizi .
Neslihan : kesin siz aldınız lan .
- : Neslihan burda bulduk kaydırağın altında düşürmüşsun ...
3,2,1 ! Kaç !Berkay : gelin lan buraya !!!
♪♪♪ ~ umarım beğenirsiniz beğenilir ise bölüm aticagim hatalarımı soylermisniz teşekkür ederim ~♪♪♪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMLARIN ŞUÇU
Teen Fictionmerhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem mahhalemde yaşadıklarımı anlattım biraz da aksiyon kattım umarım güzeldir beğenilir ise diğer bölümleri de yazarım iyi okumalar ...