OYUNUN İÇİNDEN

28 3 1
                                    

Merhaba altıncı bölümü biraz geç attım çünkü ilham gelmedi ve biraz mahhale olaylarını incelemem gerekiyordu .

Keyifli okumalar ♪♪♪

Sedef ve Yusuf neyin peşindeydi , bir anda aramıza geldiler ve bir anda yok oldular umarım bakkala su almak için gitmişlerdir.

Neslihan : kanka ben şu Yusuf'u çok beğendim ama bir tırsmadım da değil yani .

Ben : Hakketen bir anda aramıza aldık yani siz aldınız . Acaba Berkay sedef için mi aldı ? Bilemedim şimdi hmm???

Neslihan : Ya üfff sana da birşey demeye gelmiyor , mico!

Ben : Ne mico' su kanka .

Neslihan : Bir tane fenomen var onun kurbanına verdiği adı .

Ben : Heeee...

Ravza : Siz ne fısır fısır konuşuyorsunuz ?

Mete : Ne oluyor ayol benden habersiz dedikodu ay yani bilgi aktarımı mi yapıyorsunuz.

Neslihan : Yok birşey oğlum bakın işinize . Sedef ve Yusuf'u gördünüz mü?

Berkay : Ben gördüm aşağı indiler , siz bekleyin burda ben hallederim onları .

Ravza : Olmaz abicim sen tek gitme bizde gelelim .

Ravza haklıydı ve Berkay kabul etmişti . Berkay koşusu , dövüşü iyi, karizma sanıyor kendini ama bu konuda başına birşey gelmesine izin veremeyiz ve bizde gittik . Ama ters giden birşey vardı hiç bir yerde bulamadık üstüne yetmezmiş gibi birde Berkay sedef diye tutturdu . Keşke şu yaşadıklarımız bir rüya olsa demez olaydım ki Neslihan de Yusuf Yusuf atmaya başladı , bu ise son verelim demek için Mete ve ravza ya döndüğümde onlarda kendi aralarında fırsat bulmuş konuşuyorlardı ve ben bu ise son demek istedim yanlarından uzaklaştım .

SEDEF !!!
YUSUF !!!
NERDESİNİZ?!!!
(buraaaadaaayııızzzz)
Bu ses te ne şimdi ?
Kim var orada ???
" sen videoyu kapamadıkça biz hep buradayız "
' ne? Ne videosu ??'
" İzlediğiniz korku filmiii"
' tamam peki o videoyu nasıl kapatırım? '
" Kızım sen Malmisin ? Birde bilişim okuyor , video nasıl kapatılır diye öğretmendiler mi size ¿ "
' Tamam kızma biliyorum o kadarını . '
" Eee ne duruyorsun gitsene "

Buda ne şimdi , bizimkilere söylesem mi acaba ? aman yok ya neslihan , Mete ve ravza korkar berkay da korkmaz miş gibi davranır o da korkar neyse şimdilik birşey demeden neslihanin tabletini almak .

Ben : AaAaa sedef , Yusuf neredeydiniz siz ?

Sedef : Seni hiç alakadar etmez . Berkay beni çok merak ettin mi hmmm?

Ravza : Yok canısı etmedi !!

Yusuf : Peki neslihan ?

Berkay : O da merak etmedi !!

Neslihan : Siz neredeydiniz hakketen çok merak ettim Allah'ıma.

MASUMLARIN ŞUÇU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin