Yes sir- פרק 13

591 11 2
                                    

״יש לך בית ספר״ שמעתי את קולו של דניאל ופוקחת את עיניי ״גם לך״ מלמלתי בצחוק ישנוני ״ קומי״ אמר וכוס קפה הונחה בשידה על ידי ״ מה השעה״ אמרתי מכניסה סיגריה אל פי ״ הלו גברת אישרתי?״ אמר דניאל מתיישב לידי ״ אה אתה לא מעשן בחדר?״ אמרתי עם הסיגריה בין שפתיי ״ לא״ אמר מוציא את הסיגריה מפי והולך אל המרפסת כשהסיגריה בין שפתיו העבות, אני נגררת אחריו בחולצת הטי הענקית וכוס הקפה בידי ״חכה ליי״ מלמלתי מרחוק שכבר התיישב במרפסת.

״בוקר טוב״ אמר מדליק את הסיגריה שולח אליי את קופסת הסיגריות שלו ״בוקר״ אמרתי מדליקה סיגריה גם אני, ״אולי נבריז היום?״ שאלתי שואפת את העשן הסמיך ״ את מודיעה למורה שאת מבריזה? תפסתי ממך יותר חכמה..״ אמר צוחק מאפר אל המאפרה היוקרתית ״אין לי מה ללבוש ואנשים יחשדו אם נגיע ביחד״ אמרתי תוהה אם לאפר גם אני למאפרה שנראית יותר יקרה מכל חפציי ביחד ״ אל תדאגי״ אמר מסתכל על הסיגריה שלי בתהייה ״ ותאפרי״ אמר קם נושק לי במצח והולך.

איפרתי צוחקת מסיימת את הקפה והולכת בכיוון הצעדים של דניאל ״ מתי תקלטי את הבית? הוא לא כזה מסובך״ צעק לי מהחדר הסמוך לחדר שנכנסתי אליו ״ אתה בן אדם אחד למה כל כך הרבה חדרים״ מלמלתי עוקצת אותו ״ כדי שיהיה לך מה לשאול״ אמר מאחוריי מגיש לי שורט וחולצת בטן ״ אני מבינה שאני לא הראשונה שמשוטטת כאן בין חדרים״ אמרתי ולא הצלחתי להסתיר את האכזבה בקולי, אני יודעת שאנחנו לא ביחד ושהוא לא חייב לי כלום אבל פתאום הכל מרגיש מגעיל ולא מיוחד אני לא רוצה לדמיין כמה בנות הוא מביא ל..״ זה של אחותי תנשמי״ אמר קוטע את מחשבותיי וחיוך נמרח על פניי ״ לא חשבתי אחרת״ אמרתי לוקחת את הבגדים מידיו והוא מחבק את מותניי ומנשק את צווארי ״ יש לנו קצת זמן..״ מילמל לתוך צווארי ״אם נאחר ביחד לשיעור שלך...״ לחשתי נאבקת בעצמי לא להיסחף איתו ״ אחחח אני שונא שאת צודקת״ אמר צובט את מותניי כאילו מכריח את עצמו לשחרר.

ציחצתי את שיניי ושטפתי פנים, דניאל מכין ארוחת בוקר.
״אחותך לא חשבה להשאיר פה מסרק?״ צעקתי לו מחדר המקלחת ״ מה?״ צעק לי מבעד רעשי הטיגון,חיתוך, צילחות שלו ״ לא משנהה״ צעקתי לו פותחת את הארונות לחפש אחר מברשת או מסרק ׳מה זה׳ חשבתי לעצמי פותחת קופסא קטנה שישבה על המדף הגבוה ביותר. בקופסא היו בקבוקנים ריקים שמחובר אליהם מין מקל בשרשרת ״ את באה?״ צעק לי דניאל ומרוב בהלה הכל נפל לי מהידיים ״ כן שנייה״ צעקתי מרימה את הכל ומחזירה למקום.

״ הכל טוב?״ שאל אותי דניאל כשהגעתי למטבח ״ כן״ אמרתי מתיישבת מול השולחן ״ שמעתי בום״ אמר מניח לשנינו צלחות עם מקושקשת וסלט ״ סתם..חיפשתי מברשת שיער״ אמרתי מנסה שיעבור כבר לנושא הבא ״ ומצאת?״ שאל מכניס את המזלג לפיו ״ אתה לא רואה שלא?״ שאלתי מצביעה על השיער הפרוע שלי ״ יפים לך הבגדים״ זרק לאחר שלוש דקות של שתיקה וחייכתי ״ בא לי להוריד לך אותם״ המשיך ורעד עבר בין רגליי ״ המורה זה יחסי מרות״ עקצתי אותו שולחת את רגלי בין רגליו מתחת לשולחן במבט שובב ״ מה פתאום יחסי מרות...לא שמעת על חינוך מיני?״ אמר והמשכתי להתעסק בין רגליו ״ אני מאמין בשיעורים מעשיים״ אמר ותפס לי את הרגל ״ אבל אני מחליט מתי הם יקרו״ אמר מחזק את אחיזתו על רגלי, גלגלתי את עיניי והוא קם אליי ״ תיזהרי יהיו לזה השלכות״ לחש והלך לכיוון הדלת מסמן לי לבוא ״ אבל אני נראית נורא״ התבכיינתי אוספת את שיערי לגולגול ״ אויי לא מה תעשי ג׳ס לא ירצה לזיין אותך״ אמר בטון הבכייני שלי וצחק ״ לא נורא אתה תזיין אותי״ לחשתי לו יוצאת מהדלת וגיחכנו.

 Yes sirWhere stories live. Discover now