Yes sir- פרק 14

594 12 1
                                    

הדלת נפתחה וצרחות נשמעו מכל עבר ״ מה הנעל שלי עושה בתוך הקיר!!!!״ צרחה היילי וורוניקה שלחה אליי מבט מבוהל ״ אתן שפויות? זה פאקינג פראדה!!״ המשיכה לצרוח ומבטי הופנה אל ורוניקה מה שגרם לשתינו להתפוצץ מצחוק ״ נמאס לי מכן אני רוצה לעבור חדר״ צעקה מאוכזבת והרגשתי קצת רע בשבילה ״ דיי היילי זה קרה בטעות..״ אמרה לה ורוניקה רצה אחריה במסדרון ״ איזה חדר דרמטי״ מלמלתי נשארת במיטה.

מוכנה לשיעור?
כתב לי דניאל וגופי הגיב לו בהתאם..
מממ.. מתי?
כתבתי חושבת מה ללבוש
עכשיו
כתב
לא מוקדם?
כתבתי מושכת זמן כדי להתארגן
את יודעת.. אין חוק שמתיר להזדיין רק בלילה
ענה לאחר כמה דקות
עכשיו צאי לפה לפני שאני אבוא אלייך
הוסיף לאחר שלא הגבתי להודעה הראשונה
רגע אדוני אני מתארגנת
כתבתי צוחקת עם עצמי

״ לאן?״ שאלה אותי ורוניקה איך שנכנסה לחדר ״ אמממ..את תכעסי״ אמרתי מסיימת להתאפר ״ אני לא אמא שלך אני חברה שלך אני מגיבה ככה כי אכפת לי אבל את לא צריכה לשקר.. אם זה מה שעושה לך טוב אני כאן לעזור״ היא אמרה ״ ואתחיל בלהביא לך את החצאית היפה שקניתי״ לחשה לי מאחורי גבי מסתכלת בזעזוע על המכנס שלי וצחקתי 

״ אני לא רוצה להשקיע בשבילו״ אמרתי באי נוחות מול המראה כשהחצאית הקטנטנה שלה על גופי ״ את לא משקיעה בשבילו!״ אמרה קמה לכיווני ״ את משקיעה בשבילך״ אמרה מסתדרת את החצאית ״ עכשיו... לכי תזדייני״ אמרה לי מצחיקה את עצמה.

״שלום לך״ אמר דניאל נשען על רכבו בוחן את גופי ומחייך את החיוך הזה שלו ״סיימת?״ אמרתי מנסה להפיג את מבוכתי ״ כשאסיים איתך את תדעי״ אמר פותח לי את הדלת של הרכב ״ אתה לא החלטי״ אמרתי נכנסת לרכב והוא אחריי ״ למה לא החלטי?״ שאל והתניע את הרכב ״ רגע אחד אתה ג׳נטלמן רגע אחרי אתה כולך בוסי חרמן ״ אמרתי צוחקת ״ זה בא ביחד״ אמר מניח את ידו על יריכיי ״ את זאת שפתאום מתלבשת כמו אישה״ אמר מרים לי את החצאית ״ אפילו השקעת בחוטיני״ אמר חצי מסתכל עליי חצי על הכביש ״ רק עוזרת לך לוודא שאתה סטרייט״ אמרתי מחזירה לו ומצמידה את רגליי למשמע מילותיו ״מעריך״ אמר מניח את ידו אל ירכי במטרה לפתוח אותן ואני נענית לבקשה ״ אחח עם כמה שבא לי לקרוע ממך את הבגדים האלה עכשיו יש לנו לימודים לעשות״ אמר מדליק אותי יותר ״ מממ את גם רטובה אמר מעביר את אצבעו וגניחה נפלטה מפי ״ לא קל..לא קל..״ מילמל והעביר את ידו אל מוט ההילוכים, עיניי ננעלו עליו באכזבה ״ מה?״ שאל זורק אליי מבט תמים ״ מה מה?!״ אמרתי בקול מאוכזב ״ אמרתי לך״ אמר משאיר אותי מבולבלת.

נכנסנו אל ביתו ״ברוך הבא לשיעור הראשון שלך״ אמר נזרק על הספה ״ומה הוא...?״ שאלתי מעיפה את נעליי ״ איפוק״ אמר לוקח את שלט הפלייסטיישן הראשון אליו ומנפנף מול פרצופי בשני במטרה שאבוא לקחת ״ קראת לי כדי שנשחק בפלייסטיישן? אין לך עוד חברים חוץ ממני הא?״ אמרתי עוקצת אותו ״ בואי כבר בכיינית לא לקנא שהאצבעות שלי מתעסקות במשהו אחר״ הקניט אותי בחזרה גאה בעצמו,
התיישבתי לידו חוטפת את השלט מידו ״ לשחק אני יודעת״ אמרתי בזילזול ״ בטוחה?״ אמר בהתנשאות ״ כן״ אמרתי מתגוננת ״אבל לא שמעת את הקאץ׳״ אמר מתגאה ״ ומה הוא?״ אמרתי מגלגלת את עיניי וחצי נשכבת על הספה״ מטרת השיעור היא איפוק, נכון?״ אמר מושך זמן ״ נו״ אמרתי חסרת סבלנות ״ הדרך הכי טובה להבין באיזה רמה תלמידה היא במבחן קטן..״ אמר מחויך ״ אין לי כוח לשטויות שלך״ אמרתי צוחקת ״ כל פעם שאחד מפסיד במשחק הוא מוריד פריט לבוש״ הסביר ״ ואיך זה קשור לאיפוק?״ אמרתי ״את מפריעה לי לשיעור גברת״ אמר כמעט נשכב מעליי נשען על ידיו כך שהמרחק בנינו קטן מרגע לרגע, עיניו בעיניי, אפשר לחתוך את המתח בסכין. אני מתקרבת לנשק אותו ו...הוא שם את אצבעו על שפתיי?!
״עכשיו לשאלתך..״ אמר מתרומם מעליי וחוזר למקומו ״ בן זונה״ אמרתי מתנשפת ״ החוק היחיד במשחק הוא.. לא לגעת״ אמר והרמתי את גבתי ״ אתה אמור ללמד אותי סקס, לא ערכים״ אמרתי מבולבלת ״סקס טוב זה הרבה יותר מסתם תנוחה נכונה״ אמר בהתנשאות הרגילה שלו ״ סקס טוב זה סקס שמתחיל במגע הקטן עם המילים שמעבירות בך את הצמרמורת הזאת שאת מנסה להסתיר?״ אמר מלטף את ירכי ואני נשארת חסרת מילים ״ סקס טוב זה סקס שהפרטנר השני יודע בדיוק מה מדליק ומחרפן אותך״ אמר מושך אותי מעליו ״ תאמיני לי שהמשחק הזה קשה גם לי״ אמר תופס בישבני ומנשק את צווארי ״ אבל להיות מורה זה לא קל״ אמר עוצר ושם את השלט בנינו ״ אז נשחק?״ שאל מתגרה בי בין רגלי עם איברו ״ נשחק״ אמרתי מחניקה גניחה ויורדת ממנו. ״תתכונני להפסיד והרבה״ אמר בפרצוף שובב בוחן את גופי בפעם המליון להיום.

״ לאלאלאלאלא״ צעקתי ״ הפסדת״ אמר מסובב את מבטו המרוצה אליי ״אין בעיה״ אמרתי מסתכלת לתוך עיניו בהתגרות מורידה את הגופיה ״ אני לא אוהב את טרנד החזיות החדש הזה שלך...״ אמר מתלונן והתחלנו את הסבב השני.
״ החזייה הזאת קטנה מידי..״ אמרתי בקול מתלונן ו׳מסדרת׳ אותה עד שמבטו הסתובב ישר לשדיי ״ אופס.. ניצחתי״ אמרתי גאה בעצמי ״ את מרמה״ אמר מוריד את חולצתו ועיניי סרקו את גופו תוך כדי שעברו במוחי כל כך הרבה מחשבות מלוכלכות שלרגע פחדתי שהוא יכול לשמוע אותן ״ סבב הבא?״ אמר צוחק עליי והסכמתי.

כל הרבה סבבים ובגדים על הריצפה
שנינו רק בתחתונים והריכוז שלי אבד״ מספיק איפוק?״ שאלתי חסרת סבלנות ״ נשאר סבב אחרון״ אמר אבל אני כבר לא מסוגלת אני רוצה אותו בתוכי ״ אתה באמת תגרום לי להתחנן?״ שאלתי והוא הפעיל את המשחק ״כן״ אמר מרוצה מעצמו, המשחק המשיך אני לא מצליחה לחשוב על כלום חוץ מהגוף שלו על שלי חוץ מהשפתיים שלו עוברות על כל גופי מהידיים שלו מלטפות צובטות אותי משיניו על עורי אני רוצה אותו בכל כולי.
אני מיישרת את רגלי כאילו בטעות ומרפרפת על גופו נשכבת בנוחות כרגל אחת על גב הספה והשנייה על המושב מרפרפת על שלו ״ את בן אדם רע״ אמר נושך את שפתו ״ אני לא עושה כלום.. זה אתה עם הראש המלוכלך שמדמיין פה מה תעשה לי ברגע שתישבר״ אמרתי מתגרה בו מנסה להביא אותו לקצה בוהה בזין הקשה שלו ומתגרה בו יותר ויותר.

״זין על זה״ אמר מעיף את השלט ועולה מעליי מנשק את שפתיי מלטף את גופי נותן לי את כל מה שרציתי ידו יורדת אל בין רגליי וגניחות נפלטות לי באוזנו ״ את תלמידה מאוד קשה״ לחש לי.

״אמא צדקה, השיעורים בקולג׳ באמת מספקים״ אמרתי בציניות מתנשפת לצידו לאחר שקיבלתי את מה שרציתי והוא צחק מתנשף גם הוא ״ נזוז?״ שאלתי לאחר כמה דקות של מנוחה וקמתי מהספה ללבוש מעליי את הבגדים בחזרה ״ נזוז״ אמר בקול חנוק וקם אחריי.

״ספרי לי הכל״ אמרה ורוניקה תופחת על מזרון מיטתה ״ הרגע נכנסתי בא לי מקלחת ״ אוקי חוק ראשון בסטוצים! תמיד עוקצים גם מקלחת, במיוחד שאת שנה ראשונה בקולג וחולקת מקלחות עם 100 בנות״ אמרה צוחקת וגילגלתי את עיניי אוספת פיג׳מה ואת תיק הרחצה שלי ״השלמת עם היילי?״ שאלתי שנייה לפני שיצאתי מהחדר ״ לא ״ אמרה לי והיילי עקפה אותי בגסות ״ יופי, אולי סוף סוף היא תעזוב את החדר״ אמרתי צוחקת וסגרתי את הדלת אחריי.

 Yes sirWhere stories live. Discover now