¿¿¿

69 15 7
                                    

Hey selam hoşgeldin..

Tamam neyle başlayalımm..

Buldum. Senle.

Belki şuan neden burda olduğunu bilmiyosun. Belki sadece canın istedi.Belkide kafa dağıtmak istedin... Kim bilir bunun gibi birsürü şey. Buraya geldiğin senin umrunda .

Biliyorum bu nediyo diyosun. Beni boşver burda konuşuyoruz.

Sen içinde ne kadar çok anlam var. Ama sadece kullandığın vurgu ve duygu belirler.
Belki birine kızdığında;
Sen!! yada Şaşırdığın Sen.. bunun gibi birsürü.

Ee biraz kendinden bahset.
Ne izlersin?
En sevdiğin yemek?
Ah yeteneğin ne? Hey! Şuan benim bir yeteneğim yok diyemessen elbette vardır. Resim, müzik bunlar sadece bilinenler bunlara yönelme değişik şeyler dene belki oda dekor etmekte yeteneklisindir. Yada arkadaşına tavsiye vermede. Akla gelemiycek bir sürü şey bunları dene ve keşfedince bana da söyle. Meraktan çatlarım valla.
Hem nerde kalmıştık he seni tanıyoduk. Dikkat ettisysen -duk dedim belki kendini tanımıyosundur. Hem böylece hem ben seni tanırım hem sen kendini tanımış olursun.
Şuan bu yazdıklarıma gülüyosun dimi yada dur çok şaşırdın ah elbette bunu bilemem. Müneccin miyim ben nerden biliyim.
Hadi devam edelim.
Peki ne tür giyinirsin? yada dur ben tahmin edeyim sende dizleri yırtık siyah pantolon giyiyosun. Yada deri çeket. Şu yeni çıkan ayakkabılar kalın tabanlı oluyo.
Evet biliyorum zevkine karışamam ama bu zevk değil sadece onlar giyiyo diye sende giyiyosun. Yada dikkat çekici olmak istiyosun. Hey dostum bunu kim istemezki. Ama bu kıyafetlerle olmaz çünkü herkes klonlanmış gibi. Hop bir adım atıyosun yırtık pantolon yada yada püsküllü, göbeği açık t-shirtler falan bunlarla dikkat çekemezsin.
Dikkat çekmek için değişik şeyler denemelisin. Biraz hayal gücünü kullan bunu yapabilirsin.
Mesela düz bir t-shirt istediğin renk olabilir. Bunun üstüne istediğin şekille baskı çalışması yapabilirsin yada ordan burdan bulduğun armaları dikebilirsin. Düşünsene bunu kendin yaptın ve kimsede yok. Sadece sana özel.
Sorduklarında da;
-Bu bana özel burlarda bulamazssınız.
Diyip morartmak var. Çatlasınlar kıskançlıklarından.

Ben biraz fazla konuştum galiba bugünlük yeter gidip biraz dinleneyim.

Ah nerdeyse unutuyodum. Bırak millet gibi olmayı sen kendin ol. Hayal gücünü kullan. Çünkü gerçek sen içinde onu bulmanı bekliyo...

Benimle Bir Yolculuğa Var mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin