Ika-upat nga yama-yama

28 0 0
                                    

Ganiha ba samtang nagtravel ko nakatapad kug tiguwang, padulong pa gud kos akong destinasyon. Ambot pero dili sa pagpanghinaway pero murag smells fisi jud siya. Pero ayaw ka! But-an kaha ko nga pagkatawo. Wa jud ko naguawyaw sa pagtapad niya. Bisag dako kayg lugar sa iyang side dutdot gihapon siya sa akoa to the point nga halos magpa-agbay siya sa akoa. Lisod biya akong kahimtang, ikaw daw bi perti nimug butang ug spray para humot kay kas imong paglakaw unya taparan kag medyo smelly nga tiguwang di kaha ka maka-ingon ug sayang ang perfume? Bitaw abi tingali ninyog bastos ko nga pagkatawo pero atong panahona wala jud ko nagyawyaw, or unsa ba diha ako pang gidikit akong mga braso niya para tsoy jud paminawon akong pag-accept niya ba. Tsar! Mira pud kug kinsang tawo oy! HAHAHAHA bitaw, di man saingon nga magpenilingon ko pag-muingon ko sa iningles nga their existence is not a threat, kay mao jud nay naas akong utok ganiha, akong gihuna-huna, kung muyawyaw kos iyang ug unsa siya, mura rakog nag-ingun nga dapat wala nalang na sila nag-exist? Well, kung mao man gani, dapat pud siguro wala ko nag-exist? Kay sa katinooray ug ingun ato man gani akong batasan, mas baho pako niya ug yawyawan ko. Not to the point nga baho kug baba bisag slight tinuod but ang akong batasan labaw pas basura!

Kay open-minded man ko nga tawo, I mean open ra, way pagka-minded, gialalayan pa nako si lola para sa paggawas niya ganiha. By the way, nagsakay ko ana ug van so guot jud. So mao rato bahin kay Lola, di na ta magstoryag unsa pay nahitabo niya. Muadto nalang ta pag-uli nako karung hapon. Pag-abot man gud nako Dios ko nag-away akong duha ka magulang. Bisag karun gani oh samtang nagtype-type ko nag-away gihapon sila. But-an man gud ko dire sa balay way paki-alam ug unsay nangahitabo. Kabalo ka unsa ilang giawayan? Kung kinsay maglung-ag, usually akong magulang man nga lalaki ang maglung-ag pero kay gihilantan man siya dili sa daw siya maglung-ag ang ako pong ate di pud daw siya mulung-ag kay naulian na daw siya tulo naman gud daw siya kaadlaw nagsigeg lung-ag unya paminaw niya turn napud daw ni kuya nga mubalik ug lung-ag kay naulian na. Tapulan jud silang duha in other words, ako ra joy but-an dinhing dapita, maong sa akong kabut-an pag-uli nako deritso dayon kug kwarto tapos nanirado, ako palay palung-agon yati na. Pero but-an gihapin ko oy bisag di ko mulung-ag, at least wa ko ning-apil sa away nilang duha diba? But-an biya daw nang tawo nga dili hilig ug gubot, isa nako ato.

------Tiwason ra nako ni unya.. kay naa sa koy naugon.
Check
4:58pm

--------
(Magtiwas na ko)

So ang nahitabo, pag-abot ni mama silang duha ang galung-ag. Ang isa gipahaling, ang isa sad nagkilis ug ako sad, as usual, wa pa kabalo si mamang nga naka-uli nako hala pundo sa tag kwarto. Galagot lang jud ko ba kay mao poy pagtukar nga kaihion kay ko so kinahanglan jud mugawas. Nagplano unta kug ipasirit na lang sa bintana pero nakahuna-huna ko hayag paman gud. HAHAHAHA.. pero confident na unta kay ko mugawas kay kay naka-huna-huna man gud ko nga unsay naa kung mugawas ko? Buhi paman tingali gihapon ko. But-an lang man jud ko maong di sa ko ganahan mugawas hohoho^^ Sa dihang paggawas nako geingnan dayon kos akong magulang nga tungod wala man daw koy trabaho ako daw bantay sa nilung-ag, ngano diay ang nilung-ag mudagan? Ngano kung mudagan di kabalo mananghid? Pero kay lagi magulang respeto ta brad patuo fayon oy! Maypa lageg ninglaag na lang ko. Pero ok na to oy! At least but-an ko HAHAHAHAHA.

Nahagbong naman nuon ning articlela nga akong diary. Bitaw mga kabuang ra jud nako ang sulod ani. Gasulat-sulat lang ko kay basig soob malingaw ra pud diay kug basa aning kabuang nako. Diri lang sa ko taman oy! Matug na ta.

PS: Hapit najong klasi.

Checking...
9:52 pm
June 4, 2015
SignOut

Yama-yama!(Bisaya)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon