Magsige na lang jud ko ug pangutana ba. Kada gabie na lang man gud sigeg kawalang kurenti. Naunsa naman tawon ni ma-immune na lang man sad tas kahimtang ani oy! Mahadlok na lang ta maglung-ag sa rice cooker kay basig mawala ang kurenti mahal na raba jud ang bugas. Unsaon na lang di ra ba jud ta kakaon ug hilaw.Bitaw, usa ko matulog magsulat-sulat sa ko oy. Para ba naay lingaw before matulog. Ngano kahang daghang problema ang life no? Wa may tawo nga way problema. Nakahuna-huna nuon kos gisulti sa akong klasmit nga nagpa-satisfy nako gamay, gamay ra pud jud nuon. Kana bang iyang qoutes nga Life is fair because it is unfair to everyone. Tsar! Kamaayo man pud gud ato niya mag-iningles oy! Pildihon paman si djonisya. Bitaw, nagreflect biya pud ko ato nga kotz, bitaw no? The unfairness of life makes it fair! Idola jud kay nako ato niya oy! HAHAHAHA bitaw ipa-ila-ila na lang nako siya diris akong watty, si Maria Lalyn ang banggiitang babayi nga sa tagalog pa di makabasag pinggan ang ugali. Tsar! Di rajud diay ko tantong bugo para magsige lang ug bisaya. Bitaw, magbisaya ko oy para malingaw pud akong watty kay puros na lang tagalog jud akong mabasahan, i find this unique kasi. Tawa rah! Naka-ininglis nasad kug ahat! Kk ignore!
Bitaw maghisgot sa kug bahin sa life diri oy! Naa man gud ko napoy usa ka klasmit nga di man sa ingun nga big deal sa iyaha pero naintriga lang pud gud ko ba ug unsa joy mas akong tuohan destiny o purpose? Ana man gud daw to iyang ibutang nato iyang kras tsar! Bitaw basta naay gaingon niya nga kita daw diri sa kalibutan naay purpose. Tinuod pud biya nuon lisod sad. Pero mas mutoo man jud kuno daw siyag purpose bi kaysa destiny, kay ug siya pa kung ang destiny daw nga word ang gigamit sa Almighty idescribe imung purpose diris kalibutan wa siyay mahimo. Ironical no? Bisag ako wa ko kasabot. Unsa jud kahay mas bug-at destiny o purpose?
Well, para pud ato sa akong isa ka klasmit nga banggiitan kayg nawng, same ra daw silang duha He mean that, ang duha is on the same level ra daw. Hmmmm, ambot lang pero para sa ako kay Purpose is incomplete without destiny. Wanna know my opinion? Ibutang na lang nato nga ang purpose is the specific item and the destiny is transportational means. Know what I mean? Akong pasabot ba kay kanang ang purpose is ang atong mission and the destiny is our journey towards our mission. Dili mahimo nga walay destiny sa imong purpose, in other words, dili mahimo nga walay journey ang imong mission. So it may happen or perhaps maybe, wa kuan na lang really happen jud sa akong theory nga destiny is the word used by the Almighty to complete our purpose.
Bitaw sa tinud-anay gitry lang nako ba kung maka-influence ba ko. Pero paminaw nako di man! HAHAHAHA. Nagtuo man gud ko anang human nature tsar! Palag na jud kay ko aning mga sinulat nako ba. Daghan kayg ininglis oy! Bitaw mubalik sa kos akong human nature. Nagtuo ko nga kana nga butang ang pinakakusog ug impact sa belief and philosophical views sa tawo. I mean that, dili ko maka-change sa pagtuo sa tawo sa iyang tinuohan ug sa iyang gibarugan nga mga butang bahin sa akong tinuohan, kay bisag kinsang tawo naa poy laing idea. Sama karun! Wa koy labot kung lahi imun panan-aw bahin anang purpose and destiny! Ang ako lang, I just show up my opinion. Mao na siyay free thinking. Tsar! Idola kayo nakos free thinking oy! HAHAHAHA kk ignore!
Ingun man gud sa usa ka philosopher kung nahunahunaan pa nimo. Knowledge is based from experience nga giingun ni David Hume. Mao ra pud nay nahibal.an nako anang panuhaka. Ambot ug unsa pay gipangyawyaw ana. Bitaw, since lahi-lahi man tag experience therefore, lahi-lahi diay tag knowledge? Mao ba? Lahi tingali ka mag-pronounce? Lahi tingali ka maglihok? And maybe lahi tingali kag views sa life? Kay matod pa, tsar! Lalom kay kug bisaya HAHAHAHA akew nhang eywan. Kk ignore! Kay matod pa knowledge is based from experiece gud daw? Pero ang pangutana knowledge diay nang pag-pronounce? Knowledge diay nanb panglihok? Ug knowledge sad diay nang views sa life?
Idefine sa daw nato ug unsa ng knowledge.knowl·edge\ˈnä-lij\
: information, understanding, or skill that you get from experience or education
: awareness of something : the state of being aware of somethingTan-awa, siguro -- basi sa definition according kay merriam webster -- ang pag-pronounce ngali is knowledge kay skill biya na sita nga nakuha nimos imong experience parehas ranas imong paglihok. Ug ang ikatulo is understanding biya na siya, kanang views of life, it could also be an awareness of life. Pero nganung experience man jud? Knowledge ra ba atong makuha sa experience?
Kapoy na sig sulat oy! Maabot nasad tag experience nga nagsugod ra unta sa pakawala sa kurenti. Maypag matulog ginansya patag muta. Tog.ta.tog.
--------
Pero di paman ko katulgon oy!
Checking:
June 2, 2015
9:28 pm
SignOut