Daghan man unta kug iyama-yama sukad pa gahapon kay wa jud ko ka-greet sa akong pinangga aw.. HAHAHAHAHA.. kk ignore ako-ako nato.
Bitaw, buntag pa biya karun samtang nagyama-yama ko kay nawala man gud ang kurenti. Aw ala-una na diay oh sa akong orasan so udto na jud diay. Naa nasay nagsensus diris amua dapit akoy tubag bi..----
Aw kadjot raman diay siya abi nakug daghan pag-tsi-tsi buritsi. K ignore na lang to oy. HAHAHAHA.. lami man magperming summer no? way problema mahitabo puros ra kabuang. Bitaw, kung sauna ingon kug iskwela ta permi bi. Karun usahay nalang unta ko muskwela wa pay problema. Unsaon na lang ang mga tawong mamatay nako ug di ko makit-an. Yeah, naa joy tawong mamatay pag di ko makit.an, mamatay sa kalipay I mean.. Gayama-yama naman sad ko run mura nasad kug isdang dubok. Kini jong kurenti oy! Bitaw nagtry kug sulat ug story ba, kapuya sig huna-huna unsay isunod oy! Naa pay mga samukan sig pangita mura pug naa hoy tuyo sa atua igo ra raba mangumusta, buhi pa man gud ko! Kumustaa na lang gud kug naa nakos impyerno kay ug di ko dawaton ni Lord, well it's God's-will that I need to accept. Pero hadlok biya pud nuon maimpyerno, igang tingali kaayo wa pa joy aircon. Speaking of aircon, namatay na kaha ang gaimbento anang butanga? Well if siguro namatay na siya naimpyerno kaha siya? Kay kung naimpyerno siya ayahay jud ngali kaayo tong naas impyerno kay perminteng aircon. Pero mamatay pud tingali tong mga kalag didto tungod sa kabugnaw..
Pero kung huna-hunaon nimo kung mamatay naka buanga ka, unsa kahay na-contribute nimos kalibutan no? Ako sad unsa kahay nakontribute nako sa kalibutan no? Tingali akong ka-gwapo ra akong ikabilin sa katawhan. I mean ang akong ambisyon ra tingali akong mabilin, maynalang daghan pug mag-after nga mu-gwapo sila, pampa-confident lang gud. Di man mali ang mangambisyon! Nangambisyon man gani kug naay mubasa ani akong kabuang! HAHAHAHA kk ignore! Di man sa tanang panahon magpractical ang tawo, poydi man pud magkabuang ta permi.
Bitaw mukanta sa ko...
Anhi-a ako diri sa hotel, kay gimingaw nako nimo gamay..
Ayaw nag pagdugay-dugay, pagdali nag-anhi kay,
Ganahan ko kitang duha dire mupahulay.Bati man jud kug tingog oy! Mag-undang ta... Unsaon man nako ni akong kinabuhi oy! Kung dili nindot, maot. Kung dili maot, maot ra gihapon bigti ta migo! Mao ra nay sulosyon sa atong kabuang. Unsaon na lang kaha no kung ako mamatay? Naa kahay mingawon nako? Kalooy sad kung wala, hinoon, according sa qoutes, we are not born to be remembered.. ngee unya kay sa pag-born raman iyang gi-mean? Poydi sigurog akong sumpayan ug, but we die to be remembered? Hmmmm, naa biya pud ko point. Dara oh naa koy point:
|
|
|
♡
⊙Kanang naas tubga sa circle mai na akong point. Nakahuna-huna lang ko ba, paghuman sa interview gipaperma ko. Mangutana ko, nganung bati man kay kug perma? Sa ballpen man gud to niya kay HBW dagko kayg agi bati nuon kay kug perma... HAHAHAHA kalami jud nakong duklon oy! Bisag perma hasul-hasulon, butangag tinta ang agtang bi.
Bitaw since udto paman ka run naa pakoy isumpay unya dayon nakug tulog., mulaag sa kos silingan kay naggubot sila didto, makig tabi ba unsay nahitabo. HAHAHAHA ang banggitang tabian padulong na...
Checking...
June 5, 2015
1:34 pm
Temporary Sign-out----
Kay padulong naman ko matulog magsulat-sulat nasad ko diri. Gakatawa kos akong ate ingun siya mas bright pa daw siya nako gipanguta lang gani nakug ika-pila ng Letter P sa alphabet ungot man lage? HAHAHAHA ikaw kabalo kag ika-pila ang P sa alphabet?Weah?
Kay gaihap man gud ka! Parehas ramo sa akong ate ningraduate na lang ug college mag-abcd gihapon kung ikapila ang position sa letter. Pero ingon siya ika-16 daw.. HAHAHAHA ladakong mali ug 16.. ika-18 kaha. Naa biyay "ñ" ug "ng" sa bag-ong alphabet. Pasumangil lage dayon siyag magbuot kung ang karaan daw iyang gibasihan. HAHAHAHA gaihap na gani siya mamali pajud utok oy! Wa jud siya! HAHAHAHA pero bitaw bisag ako pangutan-on ato mag-ihap ko oy! Giunhan lang nako siya para iwas disgrasya HAHAHA.. kapait ganihang udto way kurenti karun nasad way kurenti asa namang giengun nga hustisya ani? Permi na lang? Mas daghan pamag way kurenti kaysa sa naa. Unya ang baryunon mao ra gihapon. Pasagdaan oy! Di bitaw pud akoy mubayad sila pud bitawng mama so sila moy naay karapatang mag-yaw-yaw, ako, extra ra ko. Bitaw, maghisgot sa ko atong nag-away ganiha.. Awkward oy! Naundang silang duha pag-abot nako nanga-ulaw HAHAHAHA.. ako ra gud dayon ilang gitan-aw pagsulod nakos pultahan. Kabalo ka unsa akong gipasangil para naa koy reason sa pag-adto didto? Ana ko..
"Te, manghulam dawg kutsilyo si mama."
HAHAHAHA! buanga kay nako oy! Abi pa lang wa kutsilyo sa balay. Basig iluba sa akong mama ang duha ka kutsilyo sa balay kay akong gigamit iyang pangalan HAHAHAHA so after ato, ingun si ante nga kuhaon lang daw nako ang kutsilyo sa kusina then nin-adto pud kunuhay ko pero wa nako kuha ang kutsilyo oy! Ninglakaw dayon ko tas ning-ingun "i-uli lang nako ni unya te." Bisag wa goy dala. HAHAHAHA
Pero at least, nahagbong kug si Siegford! The bringer of peace! Hahaha ka-tsoy! Pero tungud ra diay tos kutsilyo. Awkward biya pero ok na oy! Ning-uli nalang kug balik kay nagdulag dota sa akong gamay nga netbook...Sige matug na ko oy! Di na nako isulat katong ganiha nga gikasab-an kung mama pero sige rakug ngisi HAHAHAHA kabuang sa anak.
Checking...
June 5, 2015
9:54 pm
SignOut