SENİ DÜŞÜNMEK DİYORUM
İÇİMİ ERİTİYOR
29.07.2023. 11:51
Seni ve sana ait her şeyi düşünmeden edemiyorum. Sanki her saat her saniye deni düşünmek sevmek saati. Tam işe odaklanıyorum tekrar seni düşünürken buluyorum kendimi: daha bilmeden o kadar yönünü çok seviyorum ki, mesela: güneşin o güzel yüzün ile buluşunca oluşan manzara, rüzgarın yüzüne omzuna boynuna temas eden saçlarını dans eder gibi savurması ben böyle çok sayarım da neyse . Her şeye bir senaryo buluyorum ama işte o gülüş... o gülüşe bir şey bulamıyorum çünkü, onun kendisi bir senaryo yönetmenin kim ise seni çok güzel yazmış. Hayal kurgu gibi ya da masaldan alıntı gibi ... seni karanlık bit gecede ay ışığında izlemek vardı. Bilirsin ya "ay" çok ışık saçamaz o yüzden... izlemek isterdim; sen ay'ı izlerken ay'ın içimi ısıtan kömür renkli gözlerinde yansıması ve de ay ışığının usul-usul yanakların ve dudaklarınla buluşması hayal gibi en çok da huzur. Sen ay'a bakıp gülerken ay'ın sanki sen sahnedesin ve en önemli oyuncusun her kes karanlıkta ışık tek gülüşünü aydınlatıyor sonra hafif bir rüzgar saçlarını dansa kaldırır gibi arkaya savuruyor. Sen ise gözlerini kapatmış kendini rüzgarın kollarına bırakmışsın. Sonrada pencerenin karşısında kafanı koluna yaslayıp ay'a bakarken dalıyorsun derin hayallere o hayalde olmayı o kadar çok isterdimki :)
Tam karşı pencerende bir yazar olsa her zerreni şiir yapar her anından destan yazar :) (Umarım onu ilk ben yaparım) ama sen uyumak için pencereden ayrılınca yazarım çünkü, o an seni izlemek varken başka bir şeyle uğraşamam . Sen kalkıp beni gecenin zifiri karanlığında yalnız bırakınca yazmaya başlarım sen gidince ayda tutulur ilgimi çekmez ay'ı senin yüzünde gülüşünde izlemek güzel yoksa kim ne yapsın ay'ı?