Aşkı tavsiye edermiyim?

37 15 21
                                    

Ederim~çünki, beni aşk ile tanışdıran aşkı tatdıran aşkı yaşatan kişi o kadar güzel ki, ona bakınca anlıyorum aşk bu diyorum tam anlamıyla bu  sevdiğim:
kulaklarımda sesin, kalbimde sevgin. Asla anlatamıyorum sana sevgimi yaşatamıyorum tam gerçek aşkı... Yaşamadımki yaşadıklarım hep acı. Sana gerçek sevgiyi geç. Sevgi bile veremiyorum. Hiss etdiremiyorum. Anlatamıyorum;). Hep aptallık etdim o kadar iyi biliyorum ki, o kadar iyi anlıyorumki, ama senin sevgin her anından her haraketinden belliydi.
Evet kabul ediyorum ilk başta kafam aşırı  karışıktı  o kadar karışıktıki anlamıyordum kime? neden? nasıl aşık olduğumu bile bilmiyordum. Kafamın karışıklığı beynimi ve kalbimi donduruyordu. Üzücü...
En çok ne koyuyor biliyormusun?
Her defasında beni seven birine sevdiğimi hayal kırıklığına uğratıyor olmam. Kafa karışıklığım yüzünden kaç kere üzdüm onu , kaç kere kırdım güvenini,  kaç kere hayal kırıklığına uğratdım? Ama asla bırakmadı;) iyikide bırakmadı . Ama artık kendimi buna hazır hiss ediyorum artık aşkı anlata bilirim.
ÇÜNKİ, ARTIK AŞKI TATDIM.
O bana gerçek aşkı yaşatmışdı... İşte o zaman anladım aşk varmış.Hemde çok güzel bir hiss. Özellikle onun gibi biri tarafından sevilmek. Çok güzel bir hiss anlicanız.  Çok kişi, çok aşk çıktı karşıma evet ama hepsi gripdi geçici ama bu seferki çok fena tutuldum. Kafam karışık dedim ya~ artık değil.
Kafa karışıklığım öyle yok olduki, istesemde gelmez.
Her saniye solmayan ilgisi
Asla bitmeyen sevgisi
Verdiği huzur.
Bilmiyorum belkide bu bir oyun bu bir yalan. Eğer öyle ise ben bu yalana inanan bir aptal aşığım.
Ama anlatamıyorum neden sen
Aşkına muhtaçmıyım?
Sevgine muhtaçmıyım?
Sadece bir hevesmi?
Sanamı muhtacım?
Aklımda buna benzer daha 1000lerce soru var tek bildiğim heves değil!!! geçici hiç değil. Ben o dereceye gelmişimki al bi tuz bas yarama ağzımı açıp bir laf etsem şerefsizim.
Dedemin bir lafı vardı:
"Muhtaç olma kimseye
Bağlı olma sevgiye
birde asla kimseye boyun eğme
önünde diz çökme 
Ayakda durup umursama kimseyi
kafan daim dik olsun" derdi.
Muhtaç oldum ona çünki, o kimse değil.
Bağlı oldum sevgisine çünki, onunki heves değil.
Çizdim laflarının üstünü diz çöktüm ömünde çünki, aşkın önünde kim olsa yapar ama başım dik çünki ayıp değil yaptığım doğru olanı yaptım.

Kafamda deli sorularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin