Κεφάλαιο 11ο Τύψεις και εξηγήσεις...

181 12 3
                                    

Tate's POV


Με σκυμμένο το κεφάλι πήγα κλείστηκα στην αποθήκη έκατσα δίπλα απο το σπασμένο μου αυτοκινητάκι που είχα κλέψει όταν ήμουν μικρός και άρχισα να κλαίω σκεπτόμενος τα λόγια της Ήβη μα εγώ ποτέ δεν ήθελα να την πληγώσω ποτέ ούτε εκείνη δεν θα έκανα το ίδιο λάθος δύο φορές είχα πάρει το μάθημά μου μήπως είχε δίκιο είμαι τέρας? Μονολογούσα κλαίγοντας και φωνάζοντάς το όνομά της.



Ivy's POV


Έπρεπε να του μιλήσω να του ζητήσω συ...''Ήβη''άκουσα κάποιον να φωνάζει απελπισμένα το όνομά μου 'Τέιτ' είπα υποσυνήδητα.

Άνοιξα την πόρτα του δωματίου και βγήκα σε έναν μαύρο σκοτεινό διάδρομο δεν μπορούσα να διακρίνω και πολλά εκτός απο σπασμένα γυαλιά και κάδρα στο πάτωμα έψαχνα σαν τρελή σε όλο το σπίτι ανέβηκα τρείς ορόφους για να ανακαλυψω ότι ήταν εγκαταλελειμένοι και οι τρείς εκτός απο αυτόν που βρισκόμουν εγώ αυτή τη στιγμή''Τέιτ'' που είσαι συμπλήρωσα έτοιμη να εγκαταλείψω τις προσοάθειες μέχρι να δώ ένα μικρο,θαμπό φώς να ξεπροβάλει μέσα απο ένα δωμάτιο μπαίνω μέσα ο Τέιτ κάθεται σε μία γωνία κλαίει και τραβαει τα μαλλιά του τα παιδικά καστανά μεγάλα μάτια του έχουν γίνει κατακοκκινα και πρισμένα απο το κλάμα ''ΟΧΙ ΟΧΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ'' φωνάζει,δεν νομίζω ότι καταλαβαίνει που βρίσκεται ή τι κάνει έχει κρίση πανικού ''ΤΈΙΤ Σσσσσσσς κοίταξέ με εγώ είμαι η Ήβη δεν θα σε αφήσω ησύχσε''τον παρηγορώ καθώς τον τυλίγω στην αγκαλιά μου επιτρέπωντάς του να μου ανταποδώσει την αγκαλιά.



+++



Δεν ξέρω πως καταλήξαμε αγκαλιασμένοι στο δωμάτιο που με είχε κλεισμένη αλλά για να είμαι ειλικρινείς δεν με ενοχλούσε μου άρεσε και πολύ μάλιστα τόσο πολύ πουπλέον νόμιζα ότι είμαι εξαρτημένη απο την ζεστή ανάσα του την θαλπωρική αγκαλιά του τα ζουμερά του χείλη τα μεγάλα μάτια του απο τον Τέιτ τον αγα..συγκεντρώσου μάλωσα τον εαυτό μου,έκλεισα τα μάτια μου και τον άκουγα που με ρωτούσε μισοκοιμισμένος εάν ήταν στον παράδεισο και εγώ του απάντησα''Όχι είμαστε δύο άγγελοι στην κόλαση'' και έτσι αποκοιμήθηκα.....



Τα κεφάλαια θα είναι μικρα και μεσαίου μεγέθους αναλόγος τον χρόνο και την δομή της ιστορίας γενικά αλλά θα ανεβάσω συχνά ελπίζω να σας άρεσε:-) :-) :-)

Η "απόδραση" της Ήβη...Onde histórias criam vida. Descubra agora