0.6

334 20 6
                                    

yazarın ağzından;
-Eklicek fazla birşey yok hikayemi okuyan herkese teşekkür ediyorum . Keyifli okumalar!
______________________________________
..Chan sabah kalktığında onu uyurken izleyen Minho ile  göz göze geldi.

Minho;
-Gunaydın sevgilim

Chan;
-Gunaydın güzelim

Minho;
-Senin böyle romantik biri olduğunu düşünmüyordum.

Chan;
-Duygularini ortaya koyunca herkes romantik olabilir.

Minho bileğindeki çizikleri unutup dikelmeye çalıştı. Fakat bileğinin acısından geri yatağa düştü.

Chan;
-Yavaş ol

Minho;
-Unuttum

Chan;
-Minho bence bugün bizimkilerle buluşup her şeyi açıklayalım.

Minho;
-Jisung'u biliyorsun Chan. Korkuyorum, bana yapabileceği şeylerden değil korkuyorum sadece.

Chan;
-Lutfen bana ilişkimiz yüzünden korktuğunu söyleme Minho. Abininde ilişkisi bizden farklı değil.

Minho;
-İlişkimizden korksam seninle birlikte olurmuydum, Chan?

Chan;
-Tabikide olmazdın ama sadece neyden korktuğunu merak ediyorum

Minho;
-Neyden korktuğumu bilsem söylerim. Hani annen odanı dağıtmana kızmaz ama sen gene dağıtınca içinde sebepsiz bir duygu olur ya. Bu duygu o duygu.

Chan;
-Abin karşı çıksa bile diğerlerinin bizi destekliceginden eminim

Minho;
-Tamam kahvaltı için buluşalım o zaman.

Chan;
-Olur

Chan yatakta uzanıp tavanı izleyen Minho'ya bir öpücük verip lavaboya gitti. Chan ciddi ilişki adamı değildi. Kendisi öyle düşünüyordu.Ama Minho'nun onda her şeyi değiştiriceginden emindi. Chan ne yaşamıştı? Kafede tanıştığı çocuğu kaldırımda ağlarken gördü. Sonra birden bire o çocuk onun için en değerli biri olmuştu. Chan lavabodan çıkıp yatağı toplayan Minho'ya baktı.

Chan;
-Şu köşe olmamış

Minho;
-Gel kendin yap o zaman

Chan;
-Kizma hemen ya ne dedik sanki

Minho;
-Gerginim biraz kusura bakma

Chan;
-Tamam sorun değil

Chan köşede duran telefonu aldı. Son sohbetten sonra kimse mesaj atmamisti.

Giriş var Çıkış yok

Chan;
-Naber?

Jisung;
-Sence? Minho nasıl?

Chan;
-İyi. Kahvaltı için size bir konum aticam gelirmisiniz. Konuşuruz hatta

Changbin;
-Beleşse gelirim.

Hyunjin;
-Benden olsun

Chan;
-En gec 1 saat sonra herkes konumda

Seungmin;
-Zorunlumu

Jisung;
-Konu Minho olduğu için evet zorunlu

Chan telefonu kapattı ve pencereden dışarı bakan Minho'nun yanına gitti. Belinden kavrayıp yüzünü boynu ile omzu arasında kalan boşluğa gömdü. Minho belindeki elleri tuttu. Chan Minho'nun boynuna iz bırakacak bir öpücük kondurdu.

Chan;
-Herşey çok güzel olucak

Minho;
-Umarim

İkiside giyinip çıktı. Minho hava sıcak olmasına rağmen bileğindeki yaraların gözükmemesi için uzun kollu giymişti.Buluşucaklari yere geldiklerinde en köşedeki masada 6 tane genç onları dikkatlice izledi. Minho masaya yaklaştığında Chan'ın elini daha fazla sıkıyordu.

Felix;
-Hosgeldiniz

Chan;
-Hosbulduk

Jisung;
-Nasilsin Minho?

Fısıltıya yakın bir sesle

Minho;
-İyiyim

Jisung;
-Neden böyle bir şey yaptın?

Minho;
-Yara izlerimin silinmesini istedim.

Jisung;
-İçerekmi? Bunu konuşarakta hallede bilirdik Minho

Minho;
-O an mantıklı düşünemiyordum.

Jisung;
-Ya Chan olmasaydı? Napicaktin Minho?

Minho;
-...

Felix;
-Jisung, suçunu biliyor sıkma daha fazla.

Jisung;
-Sadece konuşmak istiyorum

Minho;
- Evet Chan olmasaydı ne yapardım bilmiyorum ama o an mantıklı düşünemiyordum. Benim bu aptal kafam yapamadı. Düşünemedi. Annemde benim yüzümden öldü Jisung, benim yüzümden öldü. Benim yüzümden tartıştılar babamla. Hepsi benim suçum. Annemi özledim Jisung annemizi özledim.

Jisung;
-Annem seni bu halde görünce tüm dünyası başına yıkılırdi.

Minho;
-Annem hayatta olsaydı böyle bir şey yapmazdım. Annemin dizinde hıçkırarak ağlamak isterdim. Annem benim yüzümden öldü, hepsi benim suçum.

Minho dirseğini masadan çekip eliyle yüzünü kapatmaya çalıştı.

Jisung;
-Annem senin yüzünden ölmedi Minho. O aptal adam yüzünden öldü. Bana bakarmisin

Minho dolmuş gözlerini Jisungun gözlerine çevirdi

Jisung;
-Birdaha böyle bir şey istemiyorum. Şimdi buraya gel

Jisung kollarını açtı. Minho yerinden kalkıp kendini abisinin kollarina bıraktı.

Minho;
-Ozur dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim...

Jisung;
-Affettim üzme kendini

Hyunjin;
-Aglicam şimdi bu kadar dram yeter

Minho sevgilisinin yanına geçti.

Felix;
-İlk başta hayırlı olsun

Chan;
-Tesekkur ederiz

Seungmin;
-İlk kim açıldı?

Chan;
-Ben🖐️

Jeongin;
-İlk kim öptüüüüü

Jisung;
-Suanda hakkında konuştuğunuz kişi benim kardeşim. Lütfen ona göre konuşun.

Chan'ın kombini;

Minho'nun kombini;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho'nun kombini;

______________________________________Sonra kahvaltı falan yapıp sohbet ediyorlar işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

______________________________________
Sonra kahvaltı falan yapıp sohbet ediyorlar işte. Benim canım karım istedikçe ben bölüm atmaya devam edicem. Diğer bölümde görüşmek üzere öptüm!

Red Lights | MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin