"Ne nasıl yani beni yurt dışına mı gonderiyosunuz?"
Merhaba ben Yoona, önce ailemi tanıtarak baslamak istiyorum. Annem ve babam ben 17 yaşındayken büyük bir kavga sonucu ayrıldılar. Bir kardeşim veya bir ablam, abim yok 17 yaşından sonra kendi secimlerimi yapmaya başlamak zorunda kaldım. İlk seçimim mahkemede olmuştu annemgil ayrılırken kimde kalıcağımı ben secmek zorundaydım evet bu zor bir seçimdi ama annemin yanında kaldım ve hâlâ kalıyorum. Biz Türkiye'de yaşıyorduk babamgil ayrılmadan önce , ama annemin ailesi Güney Kore'de yaşadığı ve köyümüz orda olduğu için yılda bir kez gidiyorduk. Son 2 yılda babamı görmemiştim ve bugün babamla gorusmeye gidicektim.
12.30
"Anne benim beyaz bluzum neredeydi gordun mü?"
"Kirlideydi en son."
Oflayarak odama geri döndüm dolabımdan bir kot ve bir gomlek alıp hemen giyindim. Evet babamla 2 yıl sonra görüşücegim icin heyecanlıydım ama bu heyecanımı yenmeliydim. Ufak bir nefes alarak cantama otobüs kartımı, evin anahtarını, güneş gözlüğümü, telefonumu ve tokamı koyduktan sonra annemin yanağına bir öpücük kondurup hemen evden çıktım. Otobuse binip babamin olduğu kafeye gelip gozlerimle babami aradım ve babami görünce gozumden akan bir goz yaşını silip yanina gittim.
"Hosgeldin kızım."
"Hoşbuldum babam."
Babama sarıldıktan sonra masaya oturup bir kahve sipariş ettik. Babam da konuşması gereken bir sey olduğunu söyledi.
"Kızım şimdi seninle bir şey konuşmak istiyorum."
"Tabiki dinliyorum babacim."
"Biz annenle telefonda konusup bir karar aldık senin hakkında."
"Ooo siz konusuyo muydunuz?"
"Konu sen olunca konuşmak zorunda kalıyoruz biliyosun." diyip sırıttı.
"Biliyorum biliyorum. Neyse konuyu dağıttım devam edebilirsin."
"Şimdi senin universiten devam ediyor ama annen senin dahada sevebilecegin bir universiyeye yazdırmış seni."
"Ya niye haber vermiyorsunuz teşekkür ederimm. Nerde peki bu üniversite?"
"Kore'de"
"Ne nasıl yani beni yurt dışında mı gonderiyosunuz?"
"Kızım mecburuz çünkü..."
"Çünkü ne?"sesimi yukselterek.
"Annen evlenicek."
"Ne baba şaka yapmıyorsun dimi?"
"Hayır kızım ben bunu senin icin en iyisi olur diye düşündüm, annende onayladı ve uçak biletlerini aldık yarin gece yola çıkıcaksin orada aneannende kalicaksin ve üniversiteye orada gidiceksin."
9 saat sonra
21.15Evet bunlar yaşanmış ve bitmişti eve gelip uyumuştum bütün bunlarin ardından duşa girip yemek yiyip yeniden uyumak icin yatağıma girdim. Daha yeni haberim olmuştu butun duzenim altüst olmus üstüne üstlük annem asla tanimadigim biriyle evleniyordu ve ben annem evlenirken aneannemgilin Jeju'da ki köyünde yasiyor olucaktim.
Yola çıkmadan 5 saat önce
Bavulumu hazırladim odamdaki büyük eşyalarım Türkiye'de kalicakmis herhalde yeni kardeşim için :). Ama neyse orada yeni bir hayata basliyacagim icin mutluydum açıkçası umarım guzel bir hayat beni bulur...
Uçaktan inmistim ve aneannemgili bulmalıydim dedemin uzaktan el sallayisini gordukten sonra oraya dogru ilerledim arabaya binip jejudaki koye dogru yola çıktık.
Evet ve sonunda geldik yerleşmek için bavulumu açtım ve istemsizce ağzımdan çıkan o bağırış-
"NEEEE?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH AŞK
Teen Fictionilk hikayem kendi çapımda biseyler yazicam destek olursanız sevinirim iyi okumalar hepinizee 🫶🏻🤍