Dupa ce le-am adus pe Roxy si Bella la normal, am mers la castel sa discutam .
Mihai : Deci...care-i treaba cu anti-elementele ?
Creatorul : Pai, cu mult, mult timp in urma, la cateva zile upa ce am adus potopul, niste demoni au posedat corpurile unor pui dintr-o specie de serpi din arca lui Noe, chiar dupa ce a ajuns pe insula . Acesti 4 demoni au pus stapanire pe corpurile serpilor, acestia transformandu-se in soparle, apoi in crocodili, si dupa aceea in diavoli cu solzi pe picioare, si cu o coada lunga...acestia au invadat o ofranda primita de la fiul lui Noe, transformandu-se toti la un loc intr-un bivol mare, Noe i-a dat foc, iar fumul si aburul iesit din carnea proaspata si gestul bun, au fost apreciate de mine, intrand in rai . Cei 4 diavoli au stat ascunsi intr-un castel din Spirrity...
Mihai : Ce-i aia Spirrity ???
Creatorul : Raiul este o lume intreaga, impartita in continente si tari, ca planeta voastra : Heavy, Spirrity, Nexus, Olimppya, Vanhog, Norrena si Assgard. Fiecare continent are 200 de tari, fiecare tara are 50 orase si fiecare oras are 15 cartiere....Deci raiul este mare...
Si, au stat ascunsi in Spirrity timp de 3 ani acolo...evident ca eu stiam toate aceste lucruri, dar eu comand in Heavy, am creat cate un comandat demn prntru fiecare continent si trebuie sa-si apere singuri poporul . Dupa acei 3 ani am creat pe Wanda, Flostona, Feonicia si Aqua . Ele au stat in Mystictale, iar eu mi-am vazut de raiul meu . Dupa 1 an de la nasterea celor 4 zane, cei 4 demoni s-au folosit si au profitat de talentul lor transformandu-se in primele elemente : Fulger, Metal, Mlastina si Gheata . Dupa acest incident, cele 4 zane au creat Aerul, Focul, Pamantul si Apa...la cateva decenii dupa asta, cand totul era linistit, au aparut anti-elemente si a fost o lupta grea, ce a tinut 285 de ani !!!
Anti-elementele au fost invinse....dar cu un sacrificiu.... Cele 4 zane si-au dat viata, si au eliberat elementele ce stateau inchise in ele, astfel aruncand anti-elementele intr-un portal....A fost o pierdere grea cand au disparut zanele...erau ca niste parinti pt copiii de pretutindeni....dar va multumim voua ca le-ati adus inapoi...prin voi traiesc elementele....daca se va intampla ceva cu voi 4....elementele vor fi preluate de catre zane.....si la fel....veti fi o pierdere pt noi....
Criss : Wow....si....anti-elementele astea...mai exista ???
Creatorul : Desigur, se vor trezi la viata cand va veti folosi puterile in lumea voastra, chiar si la urgente, orice picatura de magie pe Terra, va trezi anti- elementele ce vor face orice ca sa va omoare !!! De aceea nu trebuie sa folositi puterile acasa la voi .
CITEȘTI
Cele 4 elemente ale naturiiBook 2
FantascienzaCredeau ca totul este bine...ca puteau controla totul...ca pot trai cu asa ceva...ei bine, S-AU INSELAT Cu aparitia puterilor lor, s-a intamplat ceva straniu cu echilibrul normal al universului . Ceva s-a gasit sub casa fiecaruia...un portal spre lu...