Fic olarak isteniyordu bende yazdım iştee
Keyifli Okumalar-----
"Racha kasabasında son günlerdeki gibi cinayetler devam ediyor. Bugün sabah saatlerinde kasabanın başkanı olan Park Jin Young evinde ölü bulundu. Ölümünü araştıran doktorlar, Park Jin Young'un cinayete kurban gittiğini açıkladı."
Tüm polisler pür dikkat televizyondaki haberi izliyorlardı. En köşede oturmuş dört arkadaştan biri olan Felix konuştu. "Bugün o kasabaya bizim karakoldan birkaç kişi yönlendireceklermiş. Ben gitsem ne güzel olurdu. Bilirsiniz aksiyon severim." Dedi ve daha sonra ellerini silah şekli aldırıp devam etti. "Peow! Peow!" Diyip eliyle yaptığı silahı sanki katili vuruyormuşcasına salladı.
Arkadaşları bu haline gülerken Felix bozulmuştu. "Ne gülüyorsunuz? Komik mi?" Dedi üzgün sesiyle. Hemen yanında oturan Jeongin Felix'i kendine çekip sarıldı. Bu hareketinden sonra Felix'te gülmeye başladı.
Kahkahaları minik kıkırdamalara dönüşürken komiser Kim Taehyung içeriye girdi. Karakoldaki bütün kadın polisler ona hayran bir şekilde bakıyordu. O ise hiç taviz vermeden sessizce gülen arkadaşların yanına doğru gitti.
"Hey siz!" Dedi sert sesiyle. Seungmin şaşkınlıkla bakıp işaret parmağını arkadaşları ve kendi üzerinde dolaştırıp "Biz mi?" dermişcesine saşkınca bakıyordu.
"Racha Kasabası cinayetinden siz sorumlusunuz. Bugün izinlisiniz hazırlanın akşam kapınızın önünde araba olacaktır." Dedi ve hızla oradan ayrıldı.
Felix şaşkınca etrafa bakındı. Daha sonra ise ayağa kalkıp "YES!" Diye bağırmaya başladı.
Felix'in sesinden rahatsız olmuş gibi görünen Jisung kalkıp Felix'in ağzını kapatıp yerine oturttu.
Aralarında sessiz bakışmalar geçerken Jeongin ayağa kalkıp arkadaşlarına "E hadi ne duruyoruz." Dedi. Jeongin'in lafıyla hepsi ayağa kalkıp evlerine gittiler.
Racha Kasabasından
"Ulan Changbin bizi niye uyandırmadan gittin başkanı öldürmeye!" Dedi sitemle Bangchan. Changbin buzdolabına doğru yürürken omuz silkti ve "O adama çok gıcık oluyordum. Siz olsanız benim öldürmeme izin vermezdiniz. Hıncımı çıkarttım işte." Dedi umursamaz bir şekilde.
"Eee sıradaki kurban kim o zaman. Changbin sağ olsun işler karıştı." Dedi Hyunjin yandan yandan Changbin'e bakarak.
Changbin ise hiç oralı olmadan buz dolabından çıkardığı suyu içmeye başladı. O sırada başları olan Bangchan derin bir nefes alarak söze başladı.
"İşler çokça karıştı. Ayda 1 kez birini öldürüyorduk oysa ki. Yeonjun'u öldürdükten 1 hafta sonra Changbin başkanı öldürdüğü için büyük ihtimal polisler peşimize düşecektir. Yüksek ihtimalle bir sonraki kurbanlarımız polisler olacak. " Dedi.
Odayı derin bir sessizlik kaplarken hışımla kapı açıldı. İçeriye nefes nefese bir şekilde Minho girmişti. Konuşmaya çalışsa da sürekli nefes alıp vermesi buna engel oluyordu.
Odadakiler merakla oturmuş Minho'nun ne söyleyeceğini bekliyorlardı. Aradan geçen 1-2 dakika sonra Minho konuşmaya başladı.
"Kasabaya yeni 4 kişi gelmiş. Polis olmadıkları kesin. Bir tanesi vardı aşırı yakışıklıydı. Yarın onlarla tanışmaya gideceğim." Dedi heyecanla.
Hyunjin "Polislerdir, belki. Nereden biliyorsun olmadıklarını." Dedi.
Minho ise yine aynı heyecanıyla cevap verdi. "Biliyorum çünkü normal taşınanlar gibi valizleriyle geldiler. Ayriyetten polis arabaları falan da yoktu. Hyunjin biraz mantıklı düşün polis direkt cinayeti çözmek için gelip kendini belli eder." Dedi.
Hyunjin Minho'yu mantıklı bulup önüne döndü. Bangchan da "Eee adları neymiş?" Dedi sesindeki merakı gizlemeye çalışarak.
Minho'da "Seungmin var bence tam Bangchan'ın tipi. Felix, Jeongin ve benim bebeğim Jisung var." Dedi hayranca. Hyunjin şuanda Minho'nun Jisung'la evlenme hayali kurduğunu tahmin edebiliyordu.
Changbin ise ortamda varlığını belli ederek "Sen nerden biliyorsun?" Diye sordu. Minho ise "Yeji söyledi. Bilirsin kasabanın herşeyini bilir." Dedi.
Changbin onu kafasıyla onaylayıp ayağa kalktı. "Hadi ben uyumaya gidiyorum. Malum dün uyumadım." Dedi keyifle.
Planları Changbin yüzünden bozulduğu için diğerleri Changbin'e sinir oluyordu. Changbin ise onların sinir oluşunu keyifle izliyordu.
Changbin'in ardından Minho "Yarın benim için uzun olacak." Dedi odasına yönelerek. Tek Hyunjin ve Bangchan kalmıştı odada. Bangchan'da "Kimmiş bu Seungmin yarın öğreneceğiz bakalım." Dedi mırıldanarak.
O da odasına çekildiğinde, Hyunjin etrafa kısa bir süre göz attıktan sonra odasına doğru yöneldi.
Bölüm Sonu
Evett ilk bölüm bitti.
Mantık hatalarım varsa şimdiden özür dilerim.Yan karakter olarak kullandığım Taehyung, Yeji gibi kişileri rastgele seçtim. Bir sebepleri yok.
Umarım sevilir.
Güzel Günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisten Kaçarken Polise Tutulmak
RomanceKüçük bir kasabada ardı ardına işlenen cinayetleri çözülmesi için kasabaya dört polis gönderilir. Cinayetleri işleyen çete polislerin polis olduklarını bilmeden polislere aşık olur.