Çok sık sık bölüm atamadığımın farkındayım şimdiden özür diliyorum.
İyi Okumalar...
**
"Evet, hırsız. Kalp hırsızı. Hwang Hyunjin'in kalbini çaldı."
Hyunjin'in dediği şeyle birlikte Jungkook'un "NEEEEEEEEEEE" Diyerek çığlık atması bir oldu.
Bu durum onları çok şaşırtmıştı. En çokta Jungkook'u. Çünkü Hyunjin, 3-4 yaşlarındayken annesine "Ben büyüyünce seninle evleneceğim anne. Sen benim ilk aşkımsın." Demişti. Fakat bundan bir yıl sonra talihsiz bir kaza sonucunda annesi hayatını kaybetmişti ve bu durum Hyunjin'i derinden sarsmıştı. Annesine verdiği ilk ve son sözü de tutmak için kimseden hoşlanamıyor, evlenmek de istemiyordu.
Felix, Hyunjin'in hoşlandığı ilk kişiydi.(Tabi annesini saymazsak).
Bu yüzden hepsi baya şaşırmış, ayrıca baya da sevinmişlerdi.
Hepsinin yüzü gülerken yüzü asık olan bir kişi vardı. Bu kişi Bangchan'dı.
Diğerleri onun bu haline pek de anlam verememişti. Üst komşuları eve geldiğinden beri bir garip davranıyordu. Çok düşünceli görünüyordu.
Onun bu halini gören Jungkook ona ne olduğunu sorduğunda ise, birşey olmadığını söyledi ve diğerlerinin şaşkın bakışları arasında odasına doğru yöneldi.
*Polis Beyler*
"LAN HANGİ IRZ DÜŞMANI BENİM DONUMU ÇALDI" Diye bağıran Jisung'un sesi, tüm kasabanın duyabileceği bir şiddetteydi. Diğerleri onun bu bağırmalarına alışkın olsa da, alt kattaki komşuları korkmuş gibiydi. Jisung pencereden yukarıya doğru "İyi misiniz? Bir sorun mu var?" Diye bağıran Minho'nun sesini duyunca, hemen yumuşayıp koşa koşa pencere kenarına gitti ve yaklaşık yarım saat Minho'yla konuştu. En sonunda ise Jeongin'in "İçerisi buz gibi oldu kapat artık" diye bağırmalarına dayanamayıp pencereyi kapattı.
Pencereyi kapattıktan sonra ise eski sinirli haline dönüp tek tek hepsinin yüzüne bakmaya başladı. Bu kadar sinirli olmasının nedeni ise favori eşofmanını kaybetmiş olmasıydı.
Aslında eşofmanını kaybetmediğini ve bu üç kişiden birinin aldığını biliyordu.
Üçününde valizlerini tek tek aramak yerine, onları sorgulamayı seçmişti çünkü valizleri aramaya üşeniyordu.
O kişiyi bulunca yeni evlerinin balkonlarından sallandırmayı planlıyordu. Tabi o kişi ortaya çıkarsa.
İlk önce Jeongin'in yanına gitti ve ona tek bir soru sordu;
"Sen miydin?"Bu soru üzerine Jeongin rahatlıkla "Hayır." Cevabını verdi.
Daha sonra Jisung, Felix'in yanına geldi ve yine aynı soruyu sordu. Yine hayır cevabını alınca bu sefer Seungmin'in yanına gitti.
Seungmin'e de aynı soruyu sorunca Seungmin hızla ayağa kalktı ve hiç birşey demeden kaçmaya başladı.
Jisung onun aldığını anlamıştı. O da hemen Seungmin'i yakalama umuduyla peşinden koştu fakat Seungmin hızla evden dışarı çıkınca bir anda üşendi ve peşinden gitmekten vazgeçti. Zaten Seungmin'in illa ki eve geleceğini biliyordu. Bu yüzden rahattı. Onu gelince balkondan sallandıracaktı.
*Bangchan'ın Anlatımıyla*
Yeni komşularımız geleliden beri kendimi çok tuhaf hissediyordum. Adeta büyülenmiş gibiydim.
Bu büyülenmiş halimden kurtulmak amacıyla bir şişe içki içmeye karar verdim. Uzun süredir içmiyordum.
Bunun üzerine de Jungkook'un Seul'den getirdiği ve özel günler dışında pekte içmediğimiz içkiyi çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisten Kaçarken Polise Tutulmak
RomanceKüçük bir kasabada ardı ardına işlenen cinayetleri çözülmesi için kasabaya dört polis gönderilir. Cinayetleri işleyen çete polislerin polis olduklarını bilmeden polislere aşık olur.