Hatırlatma: Yn yağmurun altında ağlarken istanbul beyefendisi gelir ve ona şemsiye uzatır.
Tae: iyi misin?
Yn: pek sayılmaz..
Tae: yağmurun altında gece gece Ne yapıyorsun? Hemde tek başına?
Yn: Evden kaçtım. Hem sen neden merak ediyorsun?i şin gücün yok mu?
Tae: işim gücüm yok. Seni bu halde tek başına bırakamam. Gel gidelim yoksa islanicaz
Yn: dur bekle! Daha senin ismini bile bilmiyorum nereye götürüyorsun beni!?
Tae: ismim Taehyung. Sen bana kısaca tae diyebilirsin küçük hanım
Yn: Ya herkez bana küçük hanım diyo 19 yaşındayım olum 1.60 ım diye 13 yaşında olmuyorum
Tae: konuyu bozma ve az daha hızlı yürü
Yn: yürümezsem ne olu-
Konuşmamı kesen şey beni kucağına alan Tae oldu. Nereye gittiğimi bilmiyordum ama ona güvenebileceğimi düşünüyorum.
O kadar rahattım ki bi an sızmışım. Uyandığımda kahverengi ağırlıklı, çoğunlukla kitapliklarla dolu bir odadaydım. Ha birde çalışma masası vardı. Uyanıp etrafıma bakarken bir an kapı çaldı. Içeri giren kişi taehyung du.
Yn: beni buraya niye getirdin? Daha seni bile tanımıyorum. Ay dur tahmin ediyim watpadd taki gibi sende gizli bir mafyasin ve beni kaçırdın, bana işkence yapacakken birbirimize aşık olcaz sevgili olup evlencez falan filan dimi?
Tae: Ben onlar gibi mafya değilim küçük hanım. Hem aşk ne alaka? Ben sen gece tek başına orda kalma diye eve aldım seni.
Yn: iyi öyle olsun. Zaten kalcak yerimden yoktu. Şey diycem ben acıktım da yemek var mı?
Tae: yemek yok. Ama yapabilirim.
Sen yat hem ıslanmışsın. Sana kıyafetlerimden veriyim sonra sabah çıkar biseyler alırız.Yn:tamam. Sana kolay gelsin
Tae: kolaysa başına gelsin
Evet bu bölüm de bitti. Artık uzatmicam gecenin on iki buçuğu şuan. Nys okuyun işte yaa bbbb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung ile hayal et \ istanbul beyefendisi~
RomansY/N zorla bir adamla evlendiriliyor. Ve en son dayanamayıp evden kaçıyor. kimseye gidemeyince sokakta yağmurun altında kalır. Bankta ağlarken bir anda istanbul beyefendisi gelir...