1. Bölüm

2 0 0
                                    

Yn: yine herzamanki gibi uyandığımda yalnızdım. Büyük ihtimalle eun denilen p!ç(zorla evlendiği adam) yine barda kızlarlaydı. Genelde eve her 3 günde 1 farklı kızlarla geliyodu. Ama son 5 gündür hiç bişey yoktu. Yavaş yavaş düzeldiğini hissediyorum bazen, ama çok uzun sürmüyordu.

Ben böyle içimden konuşurken bir yandan da Televizyon izliyordum. Yine kapı çaldı. Büyük ihtimalle eun gelmişti. Kapıya doğru giderken kapı daha sert çalmaya başladı. Ayı gibi vurduğu için "Ya geldim dur" diye bağırdım. Kapıyı açınca eun la yanındaki kızı görünce yıkılmıştım. Gerçekten hep böyle yapıyordu. Tam düzeldi derken yine farklı bi kızla eve geliyordu. (Eun un yanındaki kıza maria diycem)

Eun: bi çekil şuradan ya. Yukarı çıkınca da beni rahatsız etme. İÇERİDE GİRME!

Maria: evet canım sende burda hizmetçi gibi evi temizle hahah

Gerçekten ikisindende nefret ediyordum. Artık dayanamıyorum. Ve evden kaçmayı düşünüyordum. Tam televizyonu kapatıp telefonu elime alcaktım ki yukarıdan inleme sesleri gelmeye başladı. Artık dayanamıyordum ve evden kaçacaktım.

Yukarı çıkıp valizimi topladım. Kapının önünden geçerken yine inleme sesi geldi. Takmayıp odama gittim ve eşyalarımı topladım. Valizimi alıp sessizce aşağı indim. Son olarak kapının yanındaki askılıktan dizimin üstüne gelen kışlık montumu aldım ve üstüme hırka atıp evden çıktım.

Tabiki ilk gideceğim kişi min ji olmuştu. Maalesef aramaya fırsat bulamadım ve onların kapısına gidince zile bastım kapıyı açınca karışma min ji çıktı.

Min: kanka bu halin ne?

Yn: kk evden kaçtım. Yine eve farklı bir kızla gelince bende dayanamayıp evden kaçtım.

Min: ......

~ Eveeetttt bir bölümün daha sonuna geldikk. Umarım beğenmişsinizdir. İlk defa kitap yazıyorum kötü olduysa özür dilerim. Sizce Min ji ne cevap verdi? Lütfen yorum yapıp oy verin. Sizi seviyorum görüşürüz👋

Taehyung ile hayal et \ istanbul beyefendisi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin