0.6

234 30 50
                                    

6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6. mother is mothering (saka)

t*ehyung:
nerdesin

bebe jungoosu:
kutuphanedeyim
kacirdigim derslere calisiyorum
bir sey mi oldu
(:|

t*ehyung:
jeon
bu sefer harbi bittin

bebe jungoosu:
of yine cok agresifsin
papatya cayi demlememi ister misin senin icin
sahi neye gerildin bu kadar bakayim bir sana

t*ehyung:
sikeceğim seni
ilk gördüğüm yerde
ciddiyim
dalga geçiyorsun bir de

bebe jungoosu:
😭😭😭😭😭😭😭😭
neden bana kiziyorsun anlamiyorum

t*ehyung:
çıldıracağım
masum ayaklarına yatmayı kes

bebe jungoosu:
HWBDIWHDJWDNWKDKF
tamam
ayni olalim istemistim askim
kotu mu olmus
(görüldü)

(;
iste bu lante'yi kacirmanin intikami
kim taehyung

t*ehyung:
bekle orada
kıpırdama


kim taehyung her zaman hogwarts sakinlerinin dikkatini çeken bir öğrenci olmuştu. ondan büyükler bile içten içe ona hayranlık beslerdi. slytherin öğrencilerinin gözdesiydi, kibardı, profesörler ve binadaki diğer herkes onu severdi.

onu görseydiniz hakkında ilk dile getireceğiniz şey muhtemelen "o çok yakışıklı" olurdu. yüzünün bazı yerlerinde bulunan, perilerin onu daha güzel göstermek için özenle koyduğuna emin olabileceğiniz benleri onu büyülü gösteriyordu. esmer teni, güzel burnu, gözleri, bakışları, keskin yüz hatları, uzun boyu ve özellikle mint yeşili saçları görenleri hayran bırakıyordu.

slytherinin gümüş ve yeşil renkli cübbesiyle kim taehyung'un mint yeşili saçlarının uyumu saçlarını ilk boyadığında -hogwarts'taki 3. yılının başlangıcıydı- okulda büyük bir hayranlık uyandırmıştı. hemen sonrasında birkaç slytherinli ondan özenip saçlarını mint yapmışlardı. hatta diğer binadan bazı kişiler bile mint akımına katılmış, okulda çoğu kişi mint yeşili saçla gezer olmuştu.

tabii bir süre sonra diğerleri kendilerine o kadar da yakışmadığını anlamış olmalı, herkes kendi rengine dönmüştü ve mint saç tamamen kim taehyung ile özdeşleşmişti.

öğrencilerin kim taehyung kadar ilgisini çeken bir şey daha vardı ki o da gryffindor'un gözdesi jeon jungkook'tu.

jeon jungkook, kim taehyung'un tanımıyla ateş parçası.

jungkook daha hogwarts'taki ilk gününde güzelliği, neşesi ve tatlı tavırlarıyla çevresine bir sürü insan toplamıştı. çok sevilesiydi, ister istemez kendinizi ona çekilirken buluyordunuz. güzel gülümsemesi, gamzeleri ve ışıl ışıl gözleriyle karşısındakini istemese de etkilemeyi başarıyordu. tüm bunların yanında kararlıydı, çok zekiydi, cesur ve kendinden emindi.

reputation, tk ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin