1950
Jisung'danMinho'nun evindeydim.
M:Nasıl gidiyor sevgilim?
J:Çok güzel, o gece herşey çok güzeldi.
Ve ben hala herşeyin güzel olacağını düşünüyordum.
Minho bir plak taktı;
Vera Lynn'den we'll meet again.
M:Çok güzel değil mi? diyerek bir sigara yaktı.
J:En az senin kadar.
M:Seni bir yere götüreceğim sevgilim.
J:Nereye?
M: Gidince görürsün, sigarasını söndürdü ve evden çıktık.
Yolun yarısında elimi daha çok kavradı ve beni çalılıkların içine çekti. Daha sonra dudağıma yumuşak bir öpücük kondurdu, beni son öpüşü olacağını bilmiyordum...
Yola devam ettik. Sahile gelmiştik. Beni yüksek kayalıklara çıkardı;
M:Eğer birgün evlenirsen burayı ve beni sakın unutma.
J:Minho ne diyorsun böyle? Ben senden başkasıyla evlenmem.
M:Ya ben ölürsem, o zaman?
J:Asla, senden sonra kimseyi sevemem.
Bir cevap vermedi. Sadece beni tekrar öptü ve ayağa kalktı;
M:Elveda sevgilim,
J:Minho sakın.
M: Lütfen benden sonra mutlu ol.
J:Minho...
M:Ve şarkıda da dediği gibi; Biliyorum ki güneşli bir günde tekrar buluşacağız,ve ben o gün bu şarkıyı söyleyeceğim, dedi ve denize doğru koştu.
Kolundan tuttum;
J:Minho ben sensiz yaşayamam
M:Dedim ya, yeniden buluşacağız. Bu şarkıyı unutma, dedi ve atladı.
Sadece arkasından bakabildim...
J:Minhooo....
Bırakma beni sevgilim. Geri dön, ne olur geri dön.
***
2023
Jisung'danOdama giren güneş ışığıyla rüyamdan sıyrıldım ve ayağa kalktım. Perdeyi açıp gökyüzüne baktım. Güneşliydi.
Tam gökyüzüne dalmış gidiyorken annemin sesiyle düşüncelerinden arındım;
J.a:Jisung kalk artık!!
J:Geliyorum anne!
Yüzümü yıkadım ve mutfağa doğru ilerledim.
J.a:Hadi çabuk ol, geç kalacaksın.
J:Tamam anne, dedim ve yemeye başladım. Birşeyler hatırlamıyordum. Sanırım geçmiş yaşamım hakkındaydı. Birkaç gündür bununla ilgili rüyalar görüyordum. Neden öldüğümü az biraz hatırlıyordum. Minho. O benim sevgilim di ve onun intiharından sonra intihar etmiştim.
Sanırım bana "güneşli bir günde tekrar buluşacağız" demişti ama pek hatırlamıyordum.
Ben bunları düşünürken çoktan kahvaltı bitmişti ve annem abim ve bana kalkıp giyinmemizi söylüyordu.
Kalkıp üstümü giyindim ve evden çıktım. Okul daha başlamamıştı. Bende yan taraftaki parkta oturmaya karar verdim. Bankta oturan bir çocuk gördüm. Tanıdık bir şarkıyı söylüyordu. Bu şarkıyı daha önce duymadığıma emindim fakat bir yerden tanıdık geliyordu.
?:Ama biliyorum ki güneşli bir günde tekrar buluşacağız.
Yanına gittim. Ve beni gördü;
M: Jisung,
J:Sen kimsin? Ben seni nereden hatırlıyorum? İsmimi nereden biliyorsun?, Yoksa o..
M:Evet benim küçük sincabım,
J:Lan kimsin sen? Nereden tanıyon beni?
M:Sende hatırlayacaksın, sadece biraz bekle.Bölüm sonu
Umarım beğenirsiniz.
Bu arada esinlendiğim hikaye:Don't leave me, please. Onuda okursanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We'll meet again°MinSung
Fanfiction1950 Minho ve Jisung mutlu bir çiftdi.Fakat Minho'nun ani ölümünden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Ta ki bir sonraki hayatlarında tekrar karşılaşana kadar...