Menšia charakteristika : aerokinéza je schopnosť manipulovať z vetrom, vzduchom a všeobecne z plynmi .
Táto kinéza je jednou z mojich obľúbených rovnako ako telekinéza , optalmokinéza , atmokinéza , hydrokinéza a telepatia (viem že to trochu neladí zo zvyškom ale patrí to tam😃)
Rovnako ako telekinéza má niekoľko stupňov tréningu.
Súto tieto : meditácia
vizualizácia
napojenie
videnie vzduchu
tréning
Meditácia je potrebná pri každej kinézii a ostatných s nimi súvisiacimi .
Vizualizácia: usaďte sa do pohodlnej polohy a chvýľu relaxujte . Potom si predstavte že ste na lúke s veľkou trávou . Pocíťte silný vietor ktorí s ňou narába . Predstavte si že vaše obrysy už nie sú pevné ale strácajú sa vo vetre , stávajú sa jeho súčasťou .
Utvorte si v mysli tornádo ktoré sa hýbe (ak máte problém predstaviť si vietor ako trebárs auru , môžte skúsiť "závoj") trávou do smeru ktorí chcete aby sa hýbala . Cíťte tu slobodu , voľnosť a ľahkosť ktorú vám vietor ponúka , keď ste si už dosť užili s tvorením tornád môžeme prejsť k niečomu ťakšiemu predstavte si opäť ako sa strácate vo vetre ale s tým rozdielom že že sa pomaly vznášate . Predstavte si ako ako sa "odliepate" zo zeme a plávať a vzduchom , mieria k oblakom príde vám to úplne prirodzené.
Teraz si predstavte že máte v ruke malé magnety ktoré priťahujú mraky. Sústreďte sa na to ako chcete aby sa mraky hýbali hýbte z rukami ako v avatarovi (viem ako to znie ale inak mať to nenapadá😅 )
Máchajte do strán , robte kruhy no proste hocičo čo vás napadne.Táto vizualizácia vám pomôže pochopiť prúdenie vetra tvar aj štruktúru.
ESTÁS LEYENDO
Sila mysly
ParanormalVšeobecne som tu nenašiel moc kníh o tomto témate , tak som sa rozhodol že tu budem písať svoje rady , techniky a postrehy ako sa naučiť tieto schopnosti prajem veľa úspechov