Potom co slyším zvuk budíku, vyběhnu z vlastní koupelny. Vstala jsem dřív a tak jsem se šla osprchovat. Vzala jsem si černé rifle a modrou mikinu. Ještě si suším své vlnité tmavě hnědé vlasy, nanáším si řasenku a lesk na rty. Jdu po schodech dolů a už cítím vůni lívanců se sirupem.
„ dobré ráno " zdraví mamka od plotny.
„ ahoj, to voní" nadechnu se nosem a jdu ke stolu, kde už sedí bráška Luis, který si hraje s malými modrými kuličkami borůvek a přitom ji jeden lívanec za druhým. Ani se neobtěžuje pozdravit a už se natahuje pro moje dva lívance. Plesknu ho po ruce a na to konečně zvedne pohled na mě.
„ no tak na to zapomeň " hodím na něj 'naštvaný' pohled a později ho vyměním za úsměv. Jeden lívanec mu podám a druhý rychle sním.
„ dobré ráno, za deset minut odjíždíme"objeví se v jídelně i táta. Dojim svůj lívanec a jdu si pro batoh do pokoje. Vykouknu z okna a vidím, že táta už jde do auta. Obuji si své černé kozačky, protože je ještě únor, a šedý kabát. Sedám na místo spolujezdce a do školy se celkem těším. Učím se dobře, známky mám dobré, jsem oblíbená a navíc sedím s mou nejlepší kamarádkou Rose. Už když jdu nádvořím, cítím že dnešek nebude úplně fajn. Dojdu do třídy, kde na mě Rose vždy čekává, ale dnes tam není. Sedí na druhé straně třídy a baví se s Chloe, Daniell a Taylor. To jsou otravný holky, který podlizají učitelům a mají vyhozený tisíce za make-up. Rose se na mě podívá, ale hned odvrátí pohled. To je divné. Odjakživa je úplně nemusela. Možná mají nějaký projekt. Čekám, až za mnou přijde a vysvětlí mi co s eprave stalo, ale otočím se a zjistím že za mnou asi nepřijde. Něčemu se všechny včetně Rose zasmějí a posadí se do dvou dvojlavici za sebou. To, že si Rose sedne za Taylor mě trochu zabolí. Takhle to je celý den, až se na konci školy potkáme u skříněk.
„ Ros, udělala jsem ti něco?" Ptám se jí. Ale ona se na mě jen otočí a se smutkem v očích odejde. Při zavírání skříňky, zahlédnu nějaký papír. Promiň. Za co se omlouvá? Vidím po chodbě proběhnout malého klučinu s kudrnatými vlásky. Jasně že je to Luis.
„ počkeeej" zakřičím za ním a on zastaví a otočí se.
„ je ahoj, já si tě nevšimnul" řekne a přehodí si batoh na druhé rameno. Já ho podrbu ve vlasech a vyjdeme na nádvoří. Dojdeme k černému autu a vyrážíme domů. Cestou do pokoje se raduji z výhledu na volný víkend. Otevřu instagram a najedu na nedávné příspěvky. Z prvního poštu na sebe vykouknu já. Na té fotce je mi asi dvanáct. To bylo ještě než jsme měla rovnátka, takže mé zuby jsou lehce křivé. Mám přimhouřené oči a celou pusu od čokolády. Přitom jsem oblečená v růžové teplákovce s nápisem 'i'm fantastic' a okolo napíšu jsou hvězdičky. To je jedna z fotek, kterou opravdu nerada někomu ukazuji. Vlastně ji neukazují nikomu. Měla ji snad jen...
Taylor a Rose.
Je pod tím popisek a komentáře. Radši si nechci nic číst. Za tohle se mi omlouvala? To snad nic nebude. Ale dál už nic vidět nepotřebuji. Natáhnu se pro knížku a jdu si číst, až pomalu usnu. Asi o půlnoci se vzbudím a mám hlad. Vezmu si misku s cereáliemi a jdu ke kuchyňskému baru. Mám se znovu podívat na instagram? Sedím tam ještě asi dvacet minut. Dojím to a tentokrát bez sprchy, jdu spát.
ČTEŠ
konec nebo žít?
De TodoKate Courtneová je oblíbenou ve škole i mimo. A. Poté se však stane něco, co Kate nechápe a vše se změní. A přemýšlením o sebevraždě to vše začíná.