4 arkadaş kimmiş?

58 10 32
                                    

Nesli, John, Kerry ve Mikel isimli 4 arkadaş küçük'lük'lerin den bu yana birlikteydiler.

Aileleri zengin ve çocuklarına düşünme özgürlüğü tanımıştır. Onlar diğer çocuklardan farklıydı. Çünkü onlar zenginlikleriyle hava atmak yerine onu iyi değerlendirmişti'ler. Aslında bir birilerine akıl vererek okumalarını sağlamıştı'lar. Bu fırsatı değerlendirmeyi çok iyi biliyordular.

Zenginliklerinin faydalarını kültürlerini geliştirerek, bazı maceralara çıkarak, ormanlar,dağlar,hazine avları gibi şeyler'le  ilgilenerek kendi yaşlarını aşmıştı'lar. Aslında bu onları olgun hale getirmişti. Onlar o yaşlarında ailelerinden ayrı bir gün,bir hafta,bir ay ve.s gibi yaşaya biliyordular. Aileleri onlara güveniyordu. Çocukları da bu güveni boşa çıkarmıyordu. Onlar birlikte yaşıyor, birlikte yemek yiyor, birlikte aktivite yapıyor, birlikte keşif'e çıkıyordu'lar. İşte bu yüzdende bir birilerinin yapışık ikizi gibiydiler.

Yalnızlığı,korkuyu,özlemi unutmuş arkadaşlık duygusu ile yaşıyordu'lar. Onlar açıkçası hayatın anlamını öyrenmişti'ler. Tabi bu arkadaşlık duygusu sayesinde mümkün olmuştu. Bu yüzden de hiç ayrılmıyorlar'dı. Onlar bir birbirlerini yalnız bırakmadan yaşıyordular. Bu onlar için yalnızlık anlamına gelir.

Onların en büyüğü Nesli en küçüğü ise Mikeldı. Onlar her zaman Neslinin evinin bodrum katında buluşuyorlardı. Orası onların özel bölgeleri haline gelmişdi. Onların parası mı yoktu? Ve ya onlar korkuyorlar'mıydı? Hayır, asıl sebebi Neslinin dedesine olan saygılarıydı. Onlar saygı ve arkadaşlıkları için bunu kabul etmişti. Onlar şatafat'ı sevmiyordu. Neslinin büyük dedesinden kalan bu ev genellikle gizemlerle doluydu. Çünkü Neslinin dedesi arkeoloji bilimi'le  ile ilgileniyordu. Buda evin gizemini açıklamak için çok iyi bir manay'dı.Amma hiç kimse bu gizemlerle ilgilenmek istemiyordu. Sebebi aydınlaş'mayacak kadar korkuluydu.


Evet ilk bölümümüz hayırlı olsun. Bu bölüm düzenlenerek ikinci kez yazılmıştır. Daha uzun formatıyla. Yazım hatalarım bu bölümde çok fazla olmuştur, bunun için kusura bakmayın. Sizleri seviyorum. Yorumlarınızı yazmanız beni mutlu eder. Mutlulukla kalın, gizemlerle kalın.📭

Kayıp GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin