Napmalıydılar?

25 8 10
                                    

Haritaya zarar vermeden temizledikten sonra haritayı tabiki de çılgın John inceleyerek,bunun eski döneme ait olduğunu söyledi. Tabi her kes ilk başta inanmamıştı. Daha sonra farklı yazılar gördüklerinde inanmaya başladılar. Neden şimdiye kadar hiç kimse görüp bulmamıştı da onlar bulmuştu.

Daha sonra haritayı çevirdiklerin de garip simgeler'le karşılaştılar. Simgeleri gördükten sonra ne yapacaklarını düşünüyordular. Aslında haritayı eski yerine saklayıp görmezden de gele bilirdiler. Lakin bu onların tabiyatına haykırı olurdu. Bu onlar için çokta zor bir şey değildi. Gide de bilirdiler,gitmeyip bu gizemi araştırmakla meşgul ola bilirdiler.

Ancak gidip'te bir şey bulmazlar'sa hayel kırıklığına uğrayacakları için endişeliydiler.O gün takım dağılma'yı ve yalnız başlarına kalırlarsa daha kolay karar vereceklerini akıl etdiler, karar verdikten iki gün sonra Neslinin evinde buluşacaklardı.

Gelelim haritaya harita 100 yıl öncesine ait bir gizem taşıyan adaya aitdi. Hiç kimse bu adayı araştırmak istemiyordu. Haritayı yapan kişi bu olayın bu radelere geleceğini bilmiyordu. Çünki bu harita da bahsi geçen adaya hiç rast gelinmemişdi, yani ada bulunmamışdı. Hatta haritanın tehlikeli bir gizemi barındırdığını sadece gizemin avları biliyorlardı, ama bu neye yarar ki,onlar ölmüştü. Belki de hiç kimse bu adayı aramak istememişti. Bu ada her kesin zihninde efsane olarak kalmıştı.

Belki de takım sayesinde efsane değilde gerçek bir hikaye olucak'tı. Bu sadece takımın doğru karar vermesine kalan bir hikaye idi. Bakalım ne olacak.......

Evet arkadaşlar bu bölümde burda sonlandırdık. Yazım hatalarım için kusura bakmayın. Mutlulukla kalın gizemlerle, kalın.📭

Kayıp GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin