Nesli o gün uyuyamamışdı. Kendisine hep bu soruyu soruyordu:
- Napıcaksın Nesli ne yapmalısın?
Bu sorular artık Nesliyi bıktırmaya başlamışdı. Karar elbet onundu, ama bir karar vermeliydi. O gece gözüne uyku girmedi. Hep bu soruları düşündü. Sonunda ertesi gün kararını vermeyi başarmıştı. Kendine bunları söylemişdi:
-Nesli nolursa olsun ama arkadaşlarını asla ama asla yalnız bırakmayacaksın ve ayrıca bu harita da ada da senin için kolay bir şey arkadaşlarım yanımda olduğu sürece ben hiç bir şeyden kormam ve her zaman cesur olurum.
Diye kendi kendine bu kararı verdi.
John da o gece uyuyamamıştı, ama tek fark oydu ki, o haritayı araştırıyordu. Onlar haritayı buldukları zaman o, çoktan kararını vermişti. Çünki bu tam onluk bir iştdi. Biraz arkaşdırdıktan sonra bazı efsanelerle karşılaştı. Bu efsaneler onu şaşırmıştdı. Çünki efsaneler korku doluydu. Ama bu onu fikrinden döndürmeyi başaramadı.
Kerry o gece uyudu. Ve yarın olduğunda iyice bu konuyu düşündü. O, takımın bilgesiydi. Ve her konuda bir fikri vardı. Lakin bu konuda fikir ayrılığı yaşıyordu. O, düşünüyordu ki, arkadaşları için tehlikeli ola bilir. Ama bu fikir ayrılığı çok sürmedi. Ve cesurluğunu bu kez de gösterdi.
Mikel aslında korkuyordu. Biliyordu ki bu macera korkulu ve tehlikeli ola bilir. Bu yüzdende korku onu düşünmekten alı koyuyordu. O gece gözüne uyku dahi girmemişdı, çünkü hep aklına korkutucu şeyler geliyordu. Ertesi gün karar verme zamanı gelmişti. O, bir karar vermeliydi. Aniden aklına Neslinin söyledikleri geldi. Nesli bunları söylemişdi:- Mikel sen tanıdığım en cesur,korkusuz,yürekli ve akıllı çocuksun. Her zaman cesaretli ol.
Mikel bu sözleri hatırladığın da bu kararı verdi. O, gitmeyi karar olarak gördü.
Evet arkadaşlar bu bölümde burda bitti. Yazım hatalarım için kusura bakmayın. Mutlulukla kalın gizemlerle kalın.📭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Gizem
Adventure4 arkadaşın bir anda kendilerini adada kayıp gizemi ararken bulurlar. Bu gizem onları şaşırtdmıştır. Bakalım onlar adaya nasıl düştüler. Ve ayrıca gizemin sonucu onları tehlikeye sürüklemektedir.