IX.

128 11 6
                                    

Ráno se robudím na to, že na mě někdo zírá. Jenom se nad tím zamračím a zkusím se uvelebit jinak. 

,, Běž laskavě zírat na někoho jinýho."

Naštvaně si zabrblu do jeho polštáře, což ho rozesměje.

,, Jenže nikdo jiný není tak neodolatelný a neleží v mojí posteli, takže...."

Řekne známý hlas a dál pokračuje v zírání na mou osobu.

,, Vypadám, že mě to zajímá?"

Zamumlu odpověď a přetáhnu si přes hlavu peřinu. To ho rozesměje. Pak jenom cítím, jak si lehne vedle mě.

,, Sky v noci vůbec nepřišel....předtím, jak jsme se chytli... jsme se ještě neudobřili a mám o něj strach."

Řeknu vážným hlasem, což mě donutí stáhnout peřinu z mého obličeje a podívat se na něj.

,, Bude v pořádku a vy dva se udobříte. To vím jistě."

Zkusím ho uklidnit hlasem a lehnu si hlavou na jeho hrudník, abych mu byla blíž. On mě hned obejme kolem pasu a přitáhne si mě k sobě.

,, Jak to, že to víš tak jistě?"

Zeptá se nechápavě a zvedne přitom obočí.

,, Protože jste přesné protiklady, které se doplňují. V tom je vaše přátelství výjimečné."

Otočím hlavu tak, abych se mu mohla koukat do očí a musím se zasmát nad jeho raním rozcuchem. No teda raním. Šli jsme spát někdy kolem pěti hodin ráno asi? Takže může být několik hodin odpoledne?

,, Ani nevím, kdy jsem si zasloužil takovou přítelkyni."

Řekne a chce se nehnout pro polibek, já ale uhnu hlavou dozadu a zmateně se na něj podívám.

,, Přítelkyni?"

Zeptám se nechápavě a čekám co z něj vyleze. Oficiálně jsme si totiž tohle nevyjasnili.

,, Co nechceš ji být? Já myslel, že jsme si to včera nějak vyjasnili."

Zamračí se zmateně a rukou mi přejede po zádech.

,, Ne ...no totiž ano, ale nezeptal ses mě, jestli chci být tvoje přítelkyně."

Opravím ho a celé tohle je jenom o tom, že ho chci nějak poškádlit. 

,, Dobře, tak se ptám teď...Iluno uděláš mi tu poctu a staneš se moji přítelkyní."

Zeptá se dramaticky a stejně jako já si z toho spíš dělá legraci.

,, Hmm. Musím si to rozmyslet."

Řeknu a zatvářím se přemýšlivě. Rozhodnu se ho totiž aspoň trošku znervóznit.

,, Ještě nevím jaký si v posteli. Mohl by to být rozhodující faktor."

Zkousnu si ret a mrknu na něj. Nejdříve se zatváří dotčeně stylem, jak to že o něm můžu v něčem takovém vůbec pochybovat, pak se mu na obličeji objeví šibalský úsměv.

,, O tom tě můžu přesvědčit hned teď."

Řekne a stačím jen překvapeně vypísknout, když nás přemotá tak, že ležím pod tím. Začnu se smát a když mi začne polibky obsypávat krk. V tom se ale otevřeou dveře a dovnitř vejde Sky.

,, Nenechte se rušit. Jenom si dám sprchu a nechám vás."

Pronese skoro nepřítomně a začne si sundávat části uniformy. S Rivnem si vyměníme zmatený pohled, potom ho ale ze sebe shodím na bok a vstanu z postele.

Dark FairyKde žijí příběhy. Začni objevovat