Tak tu stojím před tou slavnou Alfeou a nevím jestli jsem zklamaná nebo otrávená z toho co vidím. Všude tu stojí studenti ať už víly nebo specialisté a pokud jsou tihle naše budoucnost, tak potěš. Všichni se starají hlavně o to jak vypadat dobře před ostatními a zapomínají, že jsou tu větší problémy než sdílení té horší fotky na instagram místo té lepší. Rozhlédnu se a poznám pár známých tváří, ovšem ne tu kterou hledám.
,, To někoho hledáš nebo si ztracená?"
Ozve se z ničeho nic vedle mě neznámí mužský hlas.
,, Vypadám snad ztraceně?"
Otočím se za hlasem a uvidím před sebou stát kluka. Podle jeho stylu můžu říct že je to takový ten typický bad boy.
,, Tak trochu. Mohl bych ti pomoct najít cestu na kolej pokud bys měla zájem."
Řekne s flirtovním úsměvem a mrkne na mě. Poté si z kapsy vytáhne cigaretu a zapálí si.
,, Hádám, že takhle nabídka by neskončila jen jako rozloučení u mých dveří."
Protočím oči a založím si ruce na hrudi.
,, Tak nějak."
Řekne a s výdechem a mi foukne kouř do obličeje.
,, V tom případě nemám zájem. Jsem si dost jistá, že cestu do své postele najdu sama. Navíc ji ani nehledám, takže bych uvítala kdyby si odkráčel."
Otráveně si povzdechnu a důrazně mu vysvětlím, že jeho přítomnost není vítaná. Samozřejmě na konci se na něj ironicky usměju a pokračuji v rozhlížení se.
,, Nezávislost a přehnaná sebejistota. Ty musíš být víla."
Řekne stylem jako by to snad bylo pravidlo.
,, A ty zase idiot."
Sladce se na něj usměju a cigaretu, co právě kouřil odhodím do trávy. Poté rychle odkráčím směrem k blondýně, kterou jsem konečně našla.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
,, Stello volala tvá matka, že ji máš hned zavolat jakmile provedeš tu prvačku."
Řeknu tiše hned jak se kolem ní rozpustí ten hlouček jejich fanynek.
,, Ovšem, že volala nejdříve tobě, aby se ujistila, že doopravdy zavolám."
Otráveně protočí očima a nahodí její arogantní výraz.
,, Nemusela by, kdyby si dělala to, co po tobě chce."
Odfrknu si a nahodím nezaujatý výraz. Tohle je pořád dokola.
,, Ale to bych byla jako ty a myslím, že jeden psík jí stačí."
Falešně se zasměje a mrkne na mě. Někdy mám pocit, že jejím smyslem života je vytočit mě.
,, Znáš matku nikdy není spokojená."
Ušklíbnu se na ní a odkráčím do svého pokoje.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Jakmile otevřu dveře objevím se ve společném prostoru, kde zrovna nějaká holka rozmisťuje květiny.
,, Ahoj! Já jsem Terra!"
Hned ke mně přiběhne a potřese mi horlivě rukou.
,, Ehm čau já jsem Iluna. Nevíš, který pokoj je můj?"
ČTEŠ
Dark Fairy
FanfictionSvětlo nemůže existovat bez tmy, proto kde jinde by se měla znovu po staletích objevit temná víla než přímo uprostřed solarijské královské rodiny. Ahoj, jmenuji se Iluna a jsem temná víla. fate winx saga season one - dokončená