Nadia anlatim~
Olay yerinde sadece oğlumu alabildim kızımız Aidan'la birlikteydi almak gibi bir nihetim yoktu 3 yıl sonra karşılarına çıkıp Aile kurmaya hazirlanmaliydim kendimi hazir hissetmiyordum bu yüzden kaçtım Aidanin sevgisini hakkedemiyorum ona sevmeyi öğreten ben olsamda o benim gibi birini sevmemeli ona en büyük zarari veren kişi bendim onu o batakliktan kurtaranda geri sokanda benim Aidan benden nefret etmeli ben ben onu hakkediyor birşey yapmadim......oğlumun durumu ağir degildi kizimin durumu kötüydü aksine Aidanin ona en iyi şekilde baktiricaģini bildiğim için rahattim ama pişmadin 1 yil öncesi icin çok pişmandim eğer o zaman çocuklarımın yaşadiğini bilseydi şuan bu durumda olmazdik ikimizde.......Yazar anlatim~
İki seven kalbi kirik insanlar ne zaman bir araya gelirler sevenler ayrilirmiydi seven sevdiğine zarar verirmiydi bunlarin cevabini Aidan ve Nadia'nin birbirine verdiği zaman cevaplicakti sevgi onlari bir araya getirmeye yeticek mi?yoksa çocuklar mı?.....Aidan dokunmaya bile kiyamadiği kizini kucağında yatirmış bir vaziyette ise uyutuyordu Nadia ise elinde içkisiyle bahçenin bir kenarinda oturup düşüncelere dalmıştı bu sefer pek Nadia kaçiyor gibi değildi galiba Aidan'da kaciyordu hemde farkli bir ülkeye Aidan kucağında yatan kizina doğru konuşmaya başladıA:benim güzel kizimin ilk uçağa binişi mi acaba buu?
A:Keşke benle konuşabilsen kizim ya
A:ya benim canim sıkıldı
A:Kızım konuş biraz nolur ya hadi baba ba-ba de bakim
Diana babasini anliyormuş gibi sesler cikarmaya basladi
Diana:laca
A:Sen konuştunmuuu güzel ay çöreğim prensesim benimmm
Aidan kizini uçakta bulunmalarina rağmen gidiklamaya basladi zaten uçakta o ve korumalari vardi sadece
Diana gülüyordu Aidan kizinin yüzündeki gülümsemeyi gördükçe içinden bir parça kopuyordu resmen bu gülü birine aitti kizina döndü ve söze girdiA:Annen gibi gülüyorsun kızım sen hep gül;)
*bitirdimmmm sonunda ya bu arada fikir pls yil atlamalimiyim sizcee*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA~AIDAN RYAN GALLAGHER
Random𝓲𝓴𝓲 𝓶𝓪𝓯𝔂𝓪 𝓵𝓲𝓭𝓮𝓻𝓲 𝔂𝓪 𝓫𝓲𝓻𝓫𝓲𝓻𝓵𝓮𝓻𝓲𝓷𝓲𝓷 𝓮𝓼𝓴𝓲 𝓼𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓲𝓼𝓲 𝓸𝓵𝓼𝓪𝔂𝓭𝓲 𝓿𝓮 𝓫𝓲𝓻𝓰𝓾𝓷 𝓽𝓮𝓴𝓻𝓪𝓻 𝓫𝓲𝓻 𝓪𝓻𝓪𝔂𝓪 𝓰𝓮𝓵𝓶𝓮𝓴 𝔃𝓸𝓻𝓾𝓷𝓭𝓪 𝓴𝓪𝓵𝓼𝓪𝓵𝓪𝓻‽ 𝓼𝓸...