IV. Çekiştirme

3.8K 267 17
                                    

Herkese merhaba!!
.

Oy ve yorum yapmayı unutmayalımm🙆🏻‍♀️
.

Keyifli okumalar💕

4. Bölüm: Çekiştirme

Sabah Ayliz'in ağlama sesine uyandım. Başımı sağa çevirdiğimde Koray bana sarılmış uyuyordu.

Genellikle bana sarıldığında, benim kokumla uykuya dala biliyordu. Yavaşca kollarının arasından çıkıp yataktan kalktım. Hızlı adımlarla odamızdan çıkıp, tam karşımızdaki Ayliz'in odasına doğru ilerledim. Beşiğinin yanına yaklaşıp,

"Bebeğim, geldim buradayım" dedim ve Ayliz'i kucağıma aldım. Başını omzuma yerleştirdi. Dolaptan bezini ve oyuncağını alıp, Ayliz çıngıraklı oyuncağıyla oynarken bezini değiştirmeye başladım. Terlediği için üstünüde değiştirip tekrar kucağıma aldım.

"Oyy güzelim. Acıktınmı bakayım sen?" derken, bir yandanda boynunu kokluya kokluya öpüyordum. Ayliz kah-kahalarla gülmeye başladı. Tam o sırada kapıda üstü çıplak bir şekilde bizi uykulu gözlerle izleyen Koray'ı gördüm.

Benim onu fark ettiğimi anlayıp içeri girdi."Napıyormuş bakalım benim güzelliklerim?" dedi ve yanağımdan öpüp Ayliz'i kucağına aldı. Ayliz babasının kucağına gittiği gibi ilgisini babasının boynuna vermişti. Bende aşağı inip, kahvaltı hazırlamak kararı aldım.

"Koray siz biraz burada oynayın. Ben kahvaltı hazırlayıp sizi çağıracağım." dedim ve odadan çıktım. Koray arkamdan,

"Tamaam" dedi. Adımlarımı mutfağa çevirdim. Mutfağın kapısından içeri girip, dolapdan kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.

...

Son olarak Ayliz'in mamasını hazırlayarak yukarıya seslendim.

"Koraay, kahvaltı hazır hadi geliin" bir kaç dakika sonra içeri girdiler.

"Biz geldiikk" deyip sofraya oturdular. Koray, Ayliz'i mama sandalyesine oturtdu.

...

Kahvaltımızı bitirmiştik. Koray Ayliz'le birlikte salondaydı. Ayliz ana kucağında uzanmış çizgi filme bakıyordu. Koray ise koltukta oturmuş işlerini diz üstü bilgisayardan yapıyordu. Bende masayı toplayıp, öğle yemeğini yapmaya koyulmuştum.

Kestiğim tavukları soslayıp, patatesler'le birlikte fırın'a koyduktan sonra, dağılan mutfağı toparladım. Saat 3 olmuştu bile. Ayliz'in mamasını çıkarıp hazırlamaya başladım.

Ayliz'in içeriden ağlama sesi geliyordu. Mamasını üfleye üfleye içeri geçtim. Koray Ayliz'i kucağına götürmüş belini pış pışlıyordu.

"Koray kucağına oturtsana, mamasını yedireyim" dedim. Koray koltuğa oturup Aylizide kucağına oturtdu. Mamasını kaşıklayıp Ayliz'e vermeye başladım.

"İşe ne zaman gideceksin?" dedim Koray'a. Koray Ayliz'de olan bakışlarını bana çevirdi.

"Haftaya gideceğim, toplantılarım var" dedi. Başımı sallayıp ayağa kalktım. "Biraz kucağında gezdir, uyutacağım zaten birazdan" dedim ve mutfağa gittim. Mutfağa girip fırından yemeği çıkardım. Pencerenin önüne koydum soğuması için.

Koray'ın anlatımıyla,

Efnan gittikten sonra ayağa kalkıp Ayliz'i kendime doğru çevirdim. Ellerini boynuma atıp başını omzuma koydu. Gülüp Ayliz'e,

"Ne zaman büyüyeceksin acaba?" dedim. Ayliz boynumla oynarken bir yandanda kendi kendine konuşuyordu.

"Hmm, çabuk büyü. Çabuk büyü ki, seninle rahat rahat konuşa bilelim. Anneni birlikte çekiştirmeye ne dersin?" dedim boynunu koklarlen. Ayliz sözlerimi anlamış gibi gülmeye başladı. Bende onun gülüşüne gülüp yanağını ısırdım. Arkamızdan,

Minik Mehlika | ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin