1

1.4K 140 685
                                    

Başlama tarihleriniz-->

20A 23, 19.20

...

"Yongbokiee!!"

Odasında normal bir şekilde telefonuyla uğraşırken ev arkadaşı Jisung, yatağına doğru gelip ona sarıldı.

"Ne istiyorsun Jisung?"

"Nereden anladın isteyeceğimi?"

"Sence?"

Jisung yüzüne gülümseme ekleyip Felix'in üzerinden çekildi.

"Markete gidelim mi!?"

"Bu saatte mi?"

Telefonunun ekranından saati -21:60:)- gösterdi.

"Gidelim ne olacak"

"Goddes'lar bizi öldürürlerse görürsün."

"Ya birşey olmaz! Hem senin yanında Han Jisung var."

"1.65 Han Jisung hmhm."

Çatık kaşlarıyla Felix'in omzuna hafifçe vurdu.

"Ben gayet güçlüyüm tamam mı!?"

Gözlerini devirip biraz daha dikleşti.

"Canım çok fazla noodle çekiyor, ben aç mı kalayım?"

"Git başka birşey ye."

"Ama noodle istiyorum! Lütfen hızlıca gidelim birşey olmaz!!"

Jisung'un büzdüğü dudaklarına hafifçe vurup onun kumral(?) saçlarını karıştırdı.

"Gidelim ama yolumuzu keserlerse senden bilirim."

Gülerek Jisung ayağa kalktı ve dolabına ilerledi. Hızlıca kendisine siyah tişört ve gri bir eşofman çıkartıp giyinmeye başladı.

Felix'de aynı şekilde koyu yeşil bir eşofman ve siyah bir sweat giydi. Sarı saçlarını açıp karıştırdı ve siyah bir maske taktı.

Jisung üstüne gri bir ceket aldı ve birlikte kapının önüne geldiler. Hızlıca ayakkabılarını giydikten sonra evden çıktılar.

Çok hızlı yazdım

...


"Al işte market kapalı!"

Işıkları ve kapıları kapalı olan marketin önünde duruyorlardı. Tabiki bu saatte marketler kapanırdı.

Çünkü 19Goddes Çetesi, karanlıktan faydalanıp açık olan mağazaları basar, sokaktaki insanları alıkoyardı. Gecenin siyahlığı bütün olayların üstünü örter ve çete tarafından kaçırılanlara ne olduğu asla bilinmezdi.

19Goddes Çetesinin lideri Hwang Hyunjin, polislerin bile yakalamaya korktuğu birisiydi. Kimse değil ona dokunmak, bakmaya bile cesaret edemezdi.

O Kore'nin Tanrısıydı ve insanlar da onun kölesi.

19Goddes Çetesi oldukça güçlüydü. İlk nesil olmalarına rağmen çok büyük bir kitleleri ve harika bir liderleri vardı. Sicilleri pislik dolu olsada söylemiştik, polisler onları yakalamaya korkuyor. Bilhassa liderlerini.

Liderlerden sonra en çok çetenin 2. lideri Lee Minho'dan korkarlardı. Onunda korkunç bir aurası vardı ki insanlar, Hwang Hyunjin ve Lee Minho'nun rekabet içinde olduklarını söylerlerdi ama böyle birşey söz konusu değildi.

The Mafia Boss Is A Little ? - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin