"Sence?"
.
.
.Yazar Pov
"Odanı mı toplayacağım?"
"Beni."
"Nasıl?"
Dediklerinin çoğunu görmezden geliyordu çünkü zaten Hyunjin onun çokta umrunda olan insan tipleri arasında yoktu.
"Az önce söylediğin gibi, odamı toplayacaksın. Bu konuda hassasım, temiz ve düzenli olacak."
"Ok."
Yine çokta umursamadan asansörün açılan kapısından çıktı. Bu en üst kattı ve kimsecikler yoktu. Demişti zaten kurucular kalır diye. Yavaşça kapısı bile ihtişamlı olan odaya yavaşça girdiklerinde Hyunjin Felix'e gösterdi dağınıklığı.
"Heryeri baştan sonra topla, beğenmediğim bir yer olursa ölürsün."
Abart amk diye içinden geçirsede yavaşça kafa sallayıp odayı gözleriyle inceledi. Çarşafı dağılmış yatak, yerlerde yastıklar ve süsler, kırılmış bardaklar, içlerinden kıyafet dökülen dolaplar, boş içki şişeleri, silahlar ve dahası.. Birbirine girmiş eşyalar olan bir odaydı. Aklına ilk gelen şey, buranın nasıl bu hale geldiğiydi.
"Harp mı çıktı bu nasıl oda amk?"
"Hm?"
"Şey başlayayım mı diyorum."
"Sence?"
"Başlayayım o zaman dimi?"
Felix'e göz devirip odadaki banyoya ilerleyerek kapıyı kilitledi. O gittiğindeyse Felix daha rahattı. Odayı nasıl toplayacağını düşünüyordu. Toplamazsa büyük ihtimalle öldürülecekti. Hazır Hyunjin yokken niye kaçmıyorsun, gibi düşünceler üretmeyelim lütfen. Zaten ülkenin dört bir yanı bu çetenin hakimiyetindeydi. Nereye giderse gitsin bulunurdu ve bu sefer sonuçları daha ağır olurdu. Yaşadığına şükür ediyordu.
Birkaç dakika içinde yatağı topladığında Hyunjin'de banyodan çıkmıştı. Hemen sonra birkaç adım ile yatağa gelerek yeni toplanmış yeri tekrardan bozmaya başladı.
"A-a-aaa!! Mal mısın ne yapıyorsun?"
"Şurası düzgün değildi, ayrıca benimle doğru konuş. İnsan tanrısına hakaret etmez, edemez."
"Sikiyim tanrıyı amk orospu çocuğuna bak.."
Ve tüm siniriyle birkaç küfür mırıldandığını Hyunjin duysada duymamışcasına davrandı.
"Duyamadım?"
Kibirli tavır.. Felix'in nefret ettiğini tereddüt etmeden söyleyebilirdik. O kibirli tavra uygun olarak kibirli ve derinlerde aşağılama kullanılmış ince ses tonuyla sormuştu Hyunjin.
"Düzgün olmadıysa tekrar toplarım diyorum. Kulağınıza ego kaçmadıysa duymuş olmanız gerekirdi.."
Son cümlesi kısık olduğu için bu sefer gerçekten duymadı Hyunjin. Duysada çokta umrunda olduğunu sanmıyoruz. Umursamazlık tavrını sürdürerek ellerini cebine yerleştirdi ve ardından odasındaki balkona ilerledi. Balkona çıktığındaysa Felix hem sinir hemde rahatlıkla derin bir nefes verdi.
"Jisung umarım ölürsün kanka."
Saatlik rutini haline gelmiş olan duasını okuduğuna göre temizliğe başlayabilirdi.
Her yeri teker teker toplarken aklından saçma ama gerçekten hayalleri güzel olan sahneler geçmişti ama ne yazıkki bunlar saçmalıktan ibaretti. Mesela, Hyunjin'in yerinde kendisi olabilir veya Hyunjin kendisini istediği konuma getirebilirdi? Nasıl olacağı hayal gücünüze kalmıştı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mafia Boss Is A Little ? - Hyunlix
Fanfiction19Goddes, Kore için korkunç bir çeteydi. 1-9