tom kusmayi bitirmisti ve dehset derecede uykusu gelmisti
tom: hemen uyuyasim var gozumu acamiyorum.
carmen: elini yuzunu yika sonra yatagina git guzelce uyu, rahatladigin icin uykun geliyor.
zil, caldi ve tom yukari dogru cikti, kapiyi acar acmaz kovayi bille verdim.
bill: AY BISMILLAH BUNE
carmen: kovayi cope at oyle gel
bill copu atip iceri geldi.
carmen: sen geldigine gore disari cikiyorum.
bill: tamamm bol sanslar.
carmen: gorusuruz toma dikkat et.
bill: tamamdirr.
SAAT GECENIN 3:30U
TOMUN ANLATIMI ILEyaklasik 3 saat once uykumdan uyandim, cok iyi gelmisti, istifra edip uyumak. carmenin yemeklerinden bahsetmiyorum bilee, bill ile salonda oturuyorduk. bir anda kapi alacakli bir sekilde caldi
tom: geldim geldimm
kapiyi actim ve agzi burnu ve kasi, dudagindaki kirmizi rujdan daha koyu renkte kan icerisinde olan carmeni gordum agzim acik kaldi.
carmen: nasil oldun tom.
tom: beni siktir et sana noldu.
carmen: nolmus
dedi ve aynaya bakti.carmen: sorun degil takla attim.
tom: NE
carmen: bagirmasana
kapiyi kapattim ve sok icerisinde carmene baktimtom: takla attin ve saglamsin.
carmen: beni oyuna getirmeye calisti ama ava giderken avlandi orospu.
tom: demek sen kazanmissin
dedim pansuman aletlerini alirken. koltuga oturducarmen: istedigimi kopartir alirim zaten, 12 kere yaris yaptik hepsinde ben kazandim ama kizda bendeki inat var ve rezil olma duygusuda yok hani
onune gectim ve pansuman yapmadan once oylece durup onu izledim. cok tatli anlatiyor.
carmen: hayir 11 kere yenilmissin zaten hic mi utanma yok amk on ikinciyide istedi, onuda kaybedince mola yoruldum falan dedi, moladan sonraki yarista tuzak kurmus gidecegim bir yere yag dokmus tam hizlanirken kaydi araba ona carpti arabasi pist disi oldu, kendi arabami pistte tutmayi basardim ama hizi dusuremedim yag vardi tekerleklerde.
tom: oofff cok fenaa
carmen: sonrada iste pist zaten gitgide yukseliyo assagi dogru arabayla takla ata ata dustum.
tom: saglam olmana sasirdim , ya sen cidden iyi misin.
carmen: evet gormuyo musun.
tom: bilmiyorum cok iyi rol yapiyosun bazen anlayamiyorum
carmen: OENDOSMDOSMDKSND iste yuzumde bisiler var kollarimda falan oyle kirilmaz cam zaten biseyde batmadi oyle yani, sonucta ben kazandim.
tom: iyisin ya gerisini bosver.
carmen: arabamida o kiz yaptiracak, 3 yil 8 ay boyunca o piste giremicekmis ceza aldi.
tom:, oh iyi olmus, senin delirmen gerekirdi hayret.
carmen: ha ben delirdim zaten bakma sana burda boyle citi piti anlatiyorum.
tom: essek ya.
dedim ve sarildimtom: artik pansuman yapalim sana.
yaralarini temizleyip kapatmaya calistim. bu surecte sohbet etmeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pale moonlight...
Actiontokyoda , deli gibi unlu olan araba yariscilari bir gun kendilerini garip bir yarisin icerisinde bulurlar....