BAŞKANLIK SEÇİMİ

52 6 0
                                    

Evet evet bana doğru geliyodu. Bu hareketi beni daha da öfkelendirmisti. Yanıma yaklaştı ve " burdan çekilmen icin daha kaç kez kornaya basmam lazım güzel göz? " doğru mu duydum ?  o kendini beğenmiş kas yığını bana güzel göz mü dedi? İşte şimdi gercekten sinirlendim o'na neymiş benim gözlerimin güzelliğinden ! Ona bir adım yaklaştım kendimden en emin olduğum yüz ifademi takınarak " yüz defada kornaya bassan çekilmem. Babanın yeri değil altında lüks bir araba var diye her istediğini yapabileceğini saniyosan yanılıyosun kas yığını şimdi gidip arabanı başka yere park etmeyi dene ;) " diyerek arkami dönüp ellerimi göğsümde birleştirdim. Niye bu kadar inatçı olmak zorundaydim ki sanki. Arkami dönüp ona göz ucuyla baktığımda gerçekten gidiyodu.
-Aferin deniz ♥ diye iç geçirdim. Tam gitti diye düşünürken arabayi üstüme sürdüğünü görmemle çığlık atmam bir oldu. "Gerizekalı ! Aptal ! Kas yığını !  Ne saniyosun lan sen kendini!   Intikamını alıcam bunun ! " ben bağırirken o çoktan kahkaha atarak uzaklaşmışti. Etrafa baktığımda herkes okula girmeye başlamıştı. Sinirli bir şekilde Fakülte'ye girdim. Asistana birinci sınıfların hangi sınıfta olduğunu sorarak sınıfa ilerledim. İçimden hâlâ o kaba öküz'e saydiriyodum. Bu düşüncelerden kurtulup " sakin ol deniz sakin ol" diyerek sınıfa girdim. Oldukça kalabalık bir sınıfti. En arka sıralardan birine geçtim. Daha 10 dakika vardi. Annemi aramak suan bana en iyi gelecek şeydi cantamdan telefonu çıkardığımda birisi bana seslendi kafami kaldırıp baktığımda bir kızın bana gülümsedigini gördüm. Gayet bakımlı ve güzel bir kızdi.  " meraba buraya oturabilir miyim ? " dedi. Tabii diyerek yana kaydım. "Adım hira , aynı sinifta olmamiza sevindim :) " dedi ve elini uzattı. " bende deniz :) Teşekkür ederim bende sevindim. " diyerek gülümsedim. Sohbet etmeye ve kaynaşmaya baslamistik bile arkadaş edinme konusunda hiçbir zaman zorlanmamisimdir zaten. . Sessizlik olduğunda hocanın geldiğini anlamıştim. Klasik tanışma günüydü , İsminin Faruk olduğunu söyleyen hoca - daha doğrusu Üniversitenin en başarılı Dekanı - bir bölüm başkanı seçimi olacağını söyledi ve suan yapılacaktı bu seçim. Lise hayatımın her döneminde baskandim zaten bununda üstesinden gelebilirdim ayrıca baskan olmak her zaman ayrıcalıklıdir. Hoca " Kimler Başkanlığa Aday? "diye sorunca bende aday oldum ve elimi kaldırdım. 15 veya daha fazla aday vardı. Bu beni daha da hirslandirmisti.  "Sen deniz Altındaşsin yapabilirsin !"  iç sesim yine ön plandaydi. Hocadan izin isteyerek Anfinin yani yaklaşık 90 kişilik sınıfın karşısına geçtim. Sinif bir anda sessizlesti. Sesimi yükselterek -çünkü anfide konuşmak hiç kolay değil- konusmaya basladim.  "Meraba arkadaşlar ,  Adım deniz. Bu dönemin güzel geçmesi için döneme güzel başlamak gerekir değil mi? " Diyerek en içten ve etkileyici gülümsememle gülümsedim.
" işte bende bunun için bir tanışma partisi düzenliyorum. Tabi bu partinin olabilmesi için bölüm başkanınin benim olmam gerek. Bu yüzden yapmanız gereken oyunuzu bana vermek , şimdiden teşekkür ederim.
Ha bu arada parti demişken sıradan partileri kastedmedim ;) " diyerek konusmami bitirip sirama doğru ilerledim. Sıraya oturduğum da hira şaşkınlığıni bana sarılarak gösterdi.
" Harika ve ne kadar etkileyeci birisi olduğunun farkında mısınnn!? ♥ herkes bayıldı sana. Kesinlikle başkan sensin "diyerek güldü.  Bende kahkaha atarak karşılık verdim. Hoca tekrar konuşmaya başladı " evet denizi duydunuz oldukça iddialı bir konuşma yaptı. Başka konuşma yapmak isteyen varmı?  Yoksa oylamaya geçelim." Dedi ve kimseden ses çıkmadı.  "demekki yok o zaman başlıyoruz. Adayları buraya alalım. " hocanın çağırmasiyla  siramdan ayrılıp hocanin yanina doğru ilerledim. Bir dakika sadece ilerleyen ben miyim?
Şaşkınlığımı gizlemeye çalışsamda çok başarılı olduğum söylenemezdi.  Hocanın yanına geldim. "Gerçekten ilk defa böyle bişey görüyorum deniz.  O kadar kişiyi vazgeçirdin." Dedi kahkaha atarak. Ciddi ciddiKoskoca dekan kahkaha atıyordu.
" Başka bir aday olmadigina göre bu senenin bölüm başkanı Deniz. (beni göstererek)  tebrik ediyorum seni" dedi ve alkışladı.  Tüm sınıf beni alkışliyordu. Basarmistim , onca adayı vazgeçirmistim. Hira haklıydı. Dekan kulağıma eğilerek :  "Gerçekten çok başarılıydin deniz ilk günden gözüme girdin. Hırslisin ve ben hırsı severim" diyerek gülümsedi. Bende kısık sesle " teşekkür ederim hocam" demekle yetindim.

#uzun bir bölüm oldu ama baştan sıkı tutmak istedim. Okumaya devam edin. Yorumlarınızı bekliyorum. ♥

Kendinle SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin