GİRİŞ

7 3 4
                                    

   Kız arkadaşı,kendisini kapıda üzerindesadece tişört ve tangayla karşılayıp zemin kattaki yatak odasına çekmeden önce tek kelime etmeden dudaklarına ateşli bir öpücük kondurduğunda o kadar heycanlıydı ki eldiven giydiğini fark etmedi bile.Beş dakika önce telefonda konuşmuşlardı ve o konuşmada adam onun yanına gelince neler yapmayı planladığını en ince detaylarına kadar açıklamıştı.Bu yüzden kızın elleri aşağı doğru giderken biraz pişmanlıkla yatak odasının kapısını tekmeleyerek kapattı,ucuz takıp elbise ceketinin altındaki gizli kılıftan bıçağı çıkardı ve kızın kaburgaları arasından sessisce kaldırıp doğrudan kalbine sapladı.Onu tanıdığı kısa zamanda kız yatakda becerikli ve ateşli olduğunu kanıtlamıştı onunla son defa sevişmek hoş bir avuntu olabilirdi.Fakat bu,arkasında suçlayıcı deliller bırakmak anlamına gelirdi ve o,ucuz bir haz için duyduğu arzunun işini engellemesine izin vermeyen bir profesyoneldi.
   Kız ölürken onu kendine yakın tuttu.Tek bir darbe yeterli olmuştu,bu öldürme yöntemini geçmişte birkaç olayda daha kullandığından böyla olacağını biliyordu.Kız neredeyse hiç ses çıkarmadı.Elbette bıçar içeri girerken şaşkınlıkla,canı yanmış bir şkeilde nefesi kesildi.Kasları son bir kez gerilirken ve tırnakları ceketine saplanırken tek bir sefer,orgazm olduğu zamanlardakine benzemeyen bir şekilde kasıldı ama bu da uzun sürmedi ve hemen arkasından kollarında rahatlarken uzun ve yavaş bir şekilde nefesini verdi.
   İçinden ona kadar saydı,sonra kızı hâlâ tutarken bıçak tuttuğu elini ceketinin iç cebine attı ve bir mendil çıkardı.Bıçak yavaşça geri çekilirken tuhaf bir tıslama sesi çıkardı ve adam bunu kılıfına geri koymadan önce temizlemek için iki elinide dönüşümlü olarak kullandığı ve çokta pratik yaptığı yöntemini uyguladı.Bu iş bittiğinde cesedi,yatağın yanındaki halıya bıraktı ve eserine kısa bir süre hayranlıkla baktı.Kız bu kadar çabuk öldüğü için çok az kan vardı ve orda gözleri kapalı bir şekilde uzanırken oldukça huzurlu görünüyordu.Bu,onun en sessiz hâliydi.Hayattayken kız oldukça konuşkandı.
   Yere eğilerek onu yatağın altına itmeyi denedi ama karyolanın en altıyla zemin arasında yeterince boşluk yoktu,bu yüzden onu gidebileceği kadar ileri sıkıştırdı,sonra cesedin geri kalanını yatak örtüsünün bir ucuyla kapattı.Bu,sadece etrafa çekidüzen vermek içindu.Cesedi saklamak kısa süre sonra yükselecek kokuları maskelemek adına hiçbir işe yaramazdı ama bu konuda çok da endişe duymuyordu.onun bir süreliğine keşfedilmeyeceğinden emin gibiydi.kız zemin kattaki küçücük daireainde tek başına yaşıyordu ve şehirde birkaç arkadaşı vardı ki bu da onun her zaman şikâyet ettiği şeylerden biri olmuştu.Memleketteki annesiyle haftada bir kez konuştuğunu biliyordu ama bu her zaman pazar günleri oluyordu,bu yüzden annesinin kızı adına endişelenmesi için altı gün ve herhangi birinin bu konuda bir şeyler yapması  en azından bir kaç gün daha geçmesi gerekiyordu.
   Hiç kimse kendisini onunla birlikteyken görmemişti.birkaç kez yaptıkları gizli buluşmalar her zaman bu dairede gerçekleşmişti.Bildiği kadarıyla kız kendisi hakkında hiç kimseye bir şeyler anlatmıyordu,gerçi söyelseydi bile bir şey fark etmezdi.Kıza yanlış isim ve geçmiş vermişti; bu,her zaman yetkililerin bir adım önünde olmak için belirli aralıklarla kullandığı dört farklı kimlikden biriydi DNA'sı elbette bu odada bulunacaktı ama kızın o birkaç ankadaşının DNA'sı da olacaktı ve bu arkadaşlar çoğunlukla ülkede kaçak yaşadıkları için onların izini sürmek zor olacaktı.
   Kızın pembe iphone telefonunu komidinin üzerinde gördü.Cihazı alıp daha sonra kurtulmak için cebine attı,ardından son bir kez etrafa göz gezdirdi.Onu suçlu gösterebilecek başka herhangi bir şey göremeyince yatak kdasından çıktı,kızı geçici mezarında bırakarak kapıyı arkasından    kapattı.
   Ön kapıdan parlak gün ışığına adım atarken saatine baktı.
   Vakit gelmişti...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERİ SAYIM BAŞLADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin