Bölüm 1

23 2 0
                                    

İyi Okumalar

Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz:)

Gözümü açtığımda soğuk ve karanlık bi odadaydım ya da depo kestiremiyorum,hareket etmeye çalıştığımda ellerim bağlıydı yanımda birinin olduğunu hissettim kafamı çevirdim varla yok arasında Emin olduğunu seçtim en son ne olmuştu hatırlamaya çalıştım en son Emin p*çiyle tartışıyordum sonra etrafımızı maskeli birileri aaaa beş kişilerdi Maskeli beşler şuan bunu düşünmemeliyim.

Ben kaçırıldım ve hala dalga peşindeyim kendime sövdüğüm sırada kapı açıldı ışık gözlerimi kamaştırdı gözümün alışmasını bekledim. İçeri üç kişi girdi ikisi iri yarı adamdı en öndeki ise kadındı kadın beni süzdü bense bakışlarımı hiç üstünden çekmedim çünkü neden olmasın. Hayatım herşeyi dalgaya vurarak geçiren bi insanımdır yapımda var engel olamıyorum.

Kadın bana adımı sordu "Deniz Aba" dedim. Sonra bana güldü ve "Bende Hilal Gonca Taş" dedi. Hilal Gonca Taş adı gibi taş soyad'larıyla söz bulma takıntım doğdum doğalı vardır kendimi toplamalıyım ben kaçırıldım KAÇIRILDIM biraz ciddi ol beğ Deniz "Iıı şey" dedim. Aferin ultra zeka ııı şey ne Hilal konuşmamı bekliyo olacak ki hala bana bakıyodu "burası neresi" dedim.

Bana güldü ve kapıya yöneldi tam çıkacakken durdu ve bana döndü "Hayat'ının yeniden anlam kazanacağı yer" dedi. Şimdi ne demekti bu düşüncelerimi bi kenara atıp Emin'e baktım bana mı öyle geliyo yoksa bunun şavtı mı kaymış. Onun bu haline güldüm bana ters ters baktı bense onu takmadan gülmeye devam ettim bunlar ona az bile Emin'den o günden beri nefret ederim ıssız bi sokak arasında bi kızı taciz ettiği günden beri ve kendimden de nefret ediyorum sustuğum için. Beni babamla tehdit ettiği için susmuştum ama insan yinede vicdan azabından kurtulamıyo kızın haykırışları hala kulaklarımda 'yapma lütfen(!) Yalvarırım yapma yardım edin! Annee'

*2 Yıl önce*
Hava almak için aşağı indim elimde kahvemle ara sokaklarda gezerken birinin yardım sesini duydum elimdeki kahveyi yere fırlatıp koştum gördüğüm şey beni şoka uğratmıştı Emin staj için gelen kızı taciz ediyodu kızın üstündeydi daha fazla sesiz kalamadım ve "Emin" diye bağırdım Emin kafasını bana çevirdi gözleri fal taşı gibi açıldı kızın üstünden kalktı kız hemen Emin'den uzklaştı kabanımı çıkarıp kıza verdim gömleği yırtılmıştı giyip önünü kapattı ve arkama geçti Emin bana doğru bi adım attı "Deniz" dedi.

"Sakın" dedim "yaklaşma" "Deniz gördüğün gibi değil beni kışkırttı" "Lan nasıl gördüğüm gibi değil kızı taciz ediyodun Emin" tam konuşmak için ağzını açacaktı ki "kapa o çeneni" dedim. Sustu "Deniz" dedi. Ve bi adım attı "yaklaşma" diye bağırdım gözleri öfkeyle bakıyodu "sen kimsin ki bana emir veriyosun s*rtük" dedi.

"Ben miyim ulan s*ürtük, s*kik önce bi kendine bak sonra konuş" bu dediklerim onu daha da sinirlendirmiş olacak ki hızla yanıma gelip beni saçımdan tuttu Melis'e "kaç" dedim. Hızla oradan uzaklaştı Emin Melis'in peşinden gidecekken onu tuttum "yapma" dedim.

Allah kahretsin ki sinirlenince gözü dolan bi insanımdır gözümden yaşlar gelmeye başladı Emin bana kınayıcı bi şekilde baktı sonra öyle bi vurdu ki kullağım 10 dakika boyunca çınladı Emin tam giderken ona seslendim "bu yaptığın yanına kâr kalmıyacak" dedim. Yanıma gelip "eğer birinden duyarsam babacığına elvada dersin" dedi.

Olduğum yerde kala kaldım ne yapmalıydım Emin arkasını dönüp gitti bense yere oturup ağladım "keşke keşke yağmur yağsa kimse görmese göz yaşlarımı" Babam trafik kazası geçirmişti ve bitkisel hayattaydı Emin babamın hastane masraflarını ödüyodu kimi seçmeliydim bitkisel hayatta ki babamı mı yoksa masum bi kızı mı mahkeme günü şahitlik yapıcaktım ve ben utanarak söylüyorum ki babamı seçtim Melis'in o bakışları hayal kırıklığı hayatımda hiç unutamiyacağım bakıştı onlar 4 ay boyunca rüyalarımda hep o günü gördüm Melis'in yıkılışını

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin