နောက်နေ့မနက်..
အ့...အား...ဘာဖြစ်တာလည်း ငါ့ခါး..နာလိုက်တာ...
(Fot အိပ်ယာနိုးလာတော့ သူ့စိတ်ထည်းကနေသည်းတွားနေမိတယ်)..ရုတ်တရက် သူရင်ဘတ်ပေါ်ကနေအုပ်မိုးထားတဲ့ နွေးထွေးတဲ့လက်တစ်ဖက်...ဟမ်...ဒါဘယ်သူ့လက်ကြီးလည်း....ဖြည်းည်းဖြည်းချင်း ဘေးကိုလှည့်ကြည့်လိုက်တော့ မျက်နှာသွယ်သွယ်လေးပေါ်ကရှည်လျားတဲ့နှာတံလေးကထင်းထင်းရင်းရင်းကိုပေါ်ထွက်နေပြီး နှက်မှောင်တဲ့မျက်ခုံးတစ်စုံ ဖြူဖြူဖျော့ဖျော့နှုတ်ခမ်းပါးလေးနဲ့ ဆွဲေဆာင်မှုရှိစွာခန်းညားလွန်းတဲ့မျက်နှာပိုင်ရှင်....ဟမ်...gem သူ သူကဘယ်လိုလုပ်ပြီး ...ဟုတွေးနေရင်းသူသတိထားမိလ်ုက်ချိန် သူက အဝတ်မပါတဲ့ gem ရဲ့ကြီးမားကျယ်ပြန့်ပြီး တောင့်တင်းတဲ့ရင်အုပ်တွေနေတဲ့ gem ရင်ခွင်ထည်းမှာဆိုတာ သတိထားမိလိုက်တယ် သူ့ကိုယ်သူပြန်ကြည့်လိုပ်တော့အဝတ်တွေသူ့ကိုယ်ပေါ်မှာရှိမနေ...ဟာ...ဘာတွေဖြစ်နေတာလည်း....ဘာတွေဖြစ်ကုန်တာလည်း...ဟုတွေးရင်းfotရုတ်တရက်ထထိုင်လိုက်တော့...အ့....အား အား...ငါ့ခါး ...ငါ့တင်ပါးတွေ..
(Fotရုတ်တရက်ထထိုင်လိုက်ကာနာသွားတဲ့အရှိန်ကြောင့်အသံသဲ့သဲ့လေးနဲ့သည်းတွားလိုက်တယ်.....ညကဘာဖြစ်ခဲ့မှန်းသူသေချာမမှတ်မိပင်မဲ့ သူ့ခန္ဓာကိုယ်အောက်ပိုင်းတစ်ခုလုံးဟာ ကျိမ်းစပ်ပြီး နာကျင်မှုအပြည့်ဖြစ်နေတာကြောင့် ကုတင်ပေါ်ကနေ ဖြည်းဖြည်းချင်းတရွေ့ရွေ့ဆင်းကာ..သူအဝတ်အစားတွေကိုပြန်ဝတ်လိုက်ပြီး ရေချိုးခန်းထည်းကို ဝင်သွားတယ်...ရေချိုးခန်းထည်းရောက်တော့ မှန်ဘေးကနံရံကိုလက်နဲ့ထောက်ကာ အားယူပြီးမတ်တပ်ရပ်ကာ မှန်ထည်းကသူ့ပုံစံကိုမြင်လိုက်တဲ့အခါ...fot တစ်ကိုယ်လုံး ရေခဲရိုက်လိုက်သလို .အေးခဲတောင့်တင်းသွားတော့တယ်..ညကgemတျောက် သူ့အင်္ကျီကျယ်သီးတွေကိုအကုန်ဆွဲဖြုတ်ပစ်တာကြောင့် သူ့အင်္ကျီမှာ အနည်းငယ်ပြဲနေပြီး ကြယ်သီးတွေပြုတ်ကာ သူ့ကိုယ်ပေါ်မှာလည်း မြင်မကောင်းလောက်အောင် ရှိနေတဲ့ အနီရောင်အကွက်တွေ ကြက်သွေးရောင် အကွက်တွေ အကိုက်ခံထားရတဲ့သွားရာတွေ.....fot အသက်ရှူသံတွေမြန်လာပြီး မှန်ထည်းကမြင်လိုက်ရတဲ့ သူ့ပုံစံကြောင့် သူ့အောက်ပိုင်းကပိုပြီးနာကျင်လာတယ်....ဒါ..ဒါဘာတွေလည်း မဖြစ်နိုင်ဘူး ငါအမြင်မှားနေတာဘဲ ဟုတွေးရင်း သူ့ကိုယ်ပေါ်က အရာတွေကိုလက်နဲ့ပွတ်ကာ ဖျက်နေပင်မဲ့အချည်းနှီးသာ..ငါဘာတွေလုပ်လိုပ်မိတာလည်း ဟိုမကောင်းဆိုးဝါးနဲ့ငါအိပ်ခဲ့မိတာလား ...မဖြစ်နိုင်ဘူး ငါ ငါက ယောကျာ်းလေးလေ ငါဘယ်လိုလုပ်ယောကျာ်းတျောက်နဲ့အတူအိပ်နိုင်မှာလည်း ဟင့်အင်း မဟုဘူး ဒါမဖြစ်နိုင်ဘူး ...ဒါအိမ်မက်ဘဲ ဟုတယ်အိမ်မက်တစ်ခုဘဲ Fotမင်းနိုးထတော့ Ai'fot ..မင်းကနှာဘူးကောင်လား ယောကျာ်းတျောက်နဲ့အတူအိပ်ရအောင်..ဟမ် ဟုတွေးရင်းနဲ့နံရံကိုသူကျောနဲ့ကပ်လိုက်ပြီး အောက်ကိုဖြည်းဖြည်းချောဆင်းထိုင်ချလိုက်ရင်း ငိုနေမိတော့တယ် သူ့လက်နှစ်ဖက်နဲ့သူ့ခေါင်းကိုထုရိုက်နေရင်း မျက်ရည်စတွေစီးကျလာကာ မနေ့ညကကိစ္စကို သူပြန်စဉ်းစားနေမိတော့တယ်...
ခနကြာတော့ သူအသိစိတ်ပြန်ကပ်လိုပ်ပြီး သူ့ခန္ဓာကိုယ်ကိုသန့်ရှင့်ရေးလုပ်ကာ ရေချိုးခန်းထည်းကထွက်လာခဲ့တယ် ကုတင်ပေါ်မှာ အပူအပင်မရှိအေးအေးဆေးဆေးအိပ်နေတဲ့ gem ကိုတွေ့တော့ သူ့စိတ်တွေပြန်ရှုပ်ထွေးကုန်ပြန်တယ် အဝတ်စားတွေလဲကာ.... satang ကိုဖုန်းဆက်ပြီး တွေ့ဖို့ချိန်းလိုက်တယ်..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Default Title - 🖤 Fall In Love 🖤
RomanceI love you three thousand 💞 မမြင်နိုင်တဲ့အရာတွေကိုမယုံကြည်ဘူးအဲ့ထည်းမှာ အချစ်လည်းပါတယ်... Gemini ♊ မင်းကချစ်ဖူးလို့လား... fourth 4️⃣