ရှက်ကိုးရှင်ကန်းဖြင်း အခန်းထည်းမှပြေးထွက်သွားသော. Fot အား Gem တျောက်ငေးကြည့်ကာ ပြုံးနေမိသည်...ပြီးမှ
ဟမ်.... ငါပြုံးနေတာလား ငါကဘာကိုသဘောကျပြီး ပြုံးနေရတာလည်း နေပါအုံး ငါသူ့ကိုလက်စားချေဖို့အတွက် ငါ့အနားခေါ်ထားတာလေ ငါ့ကိုအရာအားလုံးဆုံးရှုံးအောင် လုပ်ခဲ့တဲ့သူ ငါ့ရန်သူလေ သူ့လိုလူကြောင့် ငါကပြုံးနေတာလား..(တကယ်လည်း Gem ဟာ အရာယ်အပြုံးမရှိတဲ့သူတျောက်ပါ ခု သူမမုန်းတဲ့သူတျောက်အတွက်နဲ့ သူမျက်နှာထက်မှာတခါမှရှိဘူးတဲ့အပြုံးတစ်ခုက ခန့်ညားလွန်းတဲ့ gem မျက်နှာလေးမှာ အသက်ဝင်လာခဲ့တယ် သူကိုယ်တ်ုင်ပင်မယုံကြည်နိုင်တော့ချေ....)Fot တျောက်မီးဖိုခေျာင်ထည်းပြေးဝင်လာပြီး. သူ့က်ုယ်သူပြန်ပြောနေမိသည်...Ai"Fot မင်းရူးနေလား ဟမ် ဘာဖြစ်လို့သူ့ရှေ့မှာ အလွဲအချော်တွေကြည့်လုပ်နေရတာလည်း. ဘာလို့သူ့ကိုရှက်နေရတာလည်း သူ့ရဲ့နီမြန်းနေတဲ့ ပါးမို့မို့လေးကို လင်ဖြင့်အုပ်ကာပြောလိုက်သည်.....ထပ်ပြီးတော့မင်း..fotတျောက်သူ့ဘယ်ဘက် ရင်ဘက်လေးကိုလက်နဲ့အုပ်လိုက်ပြီး ငုံကြည့်ကာ...မင်းအမြဲတမ်းဒီလိုခုန်ပါက်နေမှာလား..ပြီးတော့ ဟိုမကောင်းဆိုးဝါး နဲ့အတူရှိနေတဲ့အချိန်ဆိုပိုဆိုးတယ် မင်းငြိမ်ငြိမ်နေလိုက်တော့ သူကယောကျာ်းလေးတျောက် ယောကျာ်းလေးတျောက် ကြောင့်သူ့ရှေ့မှာမင်း ခုန်ပါက်နေလို့မရဘူး မဟုရင်မင်းကိုအပစ်ပေးရလိမ့်မယ်....ဟုပြောကာသူ့ရဲ့ အတိုင်းအဆမရှိခုန်ပေါက်နေတဲ့ ရင်ဘက်လေးကိုလက်ဖြင့်အသာဖိထားလိုက်သည်...
ပြီးမှသူ ဟင်းချက်ရန်ပြင်လိုက်သည်...skip⏭️⏭️⏭️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fotအပေါ်ထပ်သို့တက်သွားတာ အခန်းအပြင်ကနေ gem အား ပြောလိုက်သည်..ဟေ့ ...ထမင်းစားလို့ရပီနော်...ဟေ့.
အခန်းထည်းမှ ဘာမှမတုန့်ပြန်တာကြောင့် fot အခန်းတံခါးလေးကိုအနည်းငယ်လေးဖွင့်ကာချောင်းကြည့်လိုက်သည်....fot တျောက်စောနက ကိစ္စကြောင့် ရှက်နေတုန်းမို့ gem အားမျက်နှာချင်းမဆိုင်ရဲသော်ကြောင့်ပင်...Fot အခန်းတံခါးကိုအနည်းငယ်လေးဖွင့်ပြီးအပေါက်ဝမှာ ကုန်းကုန်းလေး လုပ်ကာ ချောင်းကြည်နေသည် ဒါကို အခန်းအပြင်ဘက်သူ့နောက်မှာရပ်နေတဲ့ gem ကမြင်သွားပြီး fot အနားမှာ fot လုပ်သလိုကုန်းကုန်းလေးလုပ်လိုက်ပြီး လေသံတိုးတိုးလေး ဖြင့် မေးလ်ုက်သည်..
YOU ARE READING
Default Title - 🖤 Fall In Love 🖤
RomanceI love you three thousand 💞 မမြင်နိုင်တဲ့အရာတွေကိုမယုံကြည်ဘူးအဲ့ထည်းမှာ အချစ်လည်းပါတယ်... Gemini ♊ မင်းကချစ်ဖူးလို့လား... fourth 4️⃣