Genç ve güzel bir prenses ay ve avcılık Tanrıçası'nın adı olan Artemis adıyla kutsanmıştı.
Güzel dalgalı sarı saçları ve büyüleyici mavi gözleriyle etrafına ışık saçıyordu. Harika bir bebek ve bir genç olmuştu ama babası Kral Arthur'un baskısı yüzünden halk genç prensesin yüzünü hiç mi hiç görmemişti.
Genç prenses saraydan dışarıya tek bir adım bile atmamış olmanın hissettirdiği tutsaklık duygusuyla yıllarca yaşamıştı. En sonunda 17 yaşına bastığı gün hiç planlamadığı bir şey yaptı.
Saraydan kaçtı. Babasından ve kraliyet ailesine dair herşeyden ve herkesten kaçtı. Bu onun için bir kaçış değildi bir kutluştu.
Bir terk ediş değil bir varıştı. Ani aldığı bu karar onun hayatının tamamen değişmesini sebep olacaktı.
O gece kimse Artemis'in yokluğunu hissetmedi. Çünkü genelde zaten ortalarda çok görünmezdi. Asıl yaygara sabah ona kahvaltı getiren hizmetli onun bıraktığı notu bulunca koptu.
Hizmetli notu Kral'a götürdü. Kral notu okuduğunda her ne kadar içi bir parça burkulşmuş olsa da bu duygusunu gölgeleyecek kadar da öfkelenmişti.
Kral'a
Bu hayatı ben tercih etmedim. Bu sarayı. Dört duvar arasını. Ama bunu ben tercih ettim. Kaçmayı. Bütün bunlardan kaçmayı. İstediğim şeyi yaptım kaçtım ve emin olun bu beni mutlu ediyor.
Bundan sonra yapılabilecek herhangi bir şey beni bundan daha fazla rahatlatamaz. Emin ol kendim için yapabileceğim en iyi şeyi yapıyorum. Senin ve sizin yapamayacağınız kadar iyi bir şey hem de. Kurtarıyorum kendimi.
Zoruma giden şeyden kaçmıyorum bu yaptığımla aksine ona karşı geliyorum. Çünkü benden istenen şey zaten bunu yapmamam bunu yapmaktan daha güzel bir direniş olabilir mi? Soruyorum sana 'baba' olabilir mi?
Atremis'ten
~~~
Selam!
Gördüğünüz gibi yepyeni bir kurguyla karşınızdayım.
Kapak Tasarımı için Zekiyenurkuyucu5 ya teşekkür ederim <3
Sorularınız olursa sorabilirsiniz cevaplamak için burada olacağım!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Bir Prenses
Fiksi RemajaHayatını hapishanede gibi yaşadıktan sonra bir gün ani bir kararla ortadan kaybolmaya kara veren bir prenses olan Artemis. Kapak Tasarımı: @zekiyenurkuyucu5