1.2Dalis
Riley P.O.V
„Ji tikrai graži." pasakė Sally.
„Žinau, tiesa."
„Aš noriu būti tokia graži kaip ji." Liūdnai pasakė Sally žaisdama su savo plaukais.
„Ei." Susiraukiau. Pasilenkdama jos lygio. „Tu esi labai graži. Gerai? Jeigu kas nors tau pasakys, kad tu negraži, tuomet jie meluoja. Jie tik sako tokius dalykus, nes pavydi bei yra nusivylę savimi. Todėl jie nori priversti kažką jaustis taip pat, kaip jaučiasi jie." Atsakiau laikydama jos veidą savo rankose.
„Gerai." Sukikeno, sugrįždama prie savo linksmumo. Nusišypsojau, bei apsidžiaugiau greita jos nuotaikos kaita.
Sugrįžau į buvusią stovėjimo padėtį bei pajudėjau truputi į priekį. Mintyse džiaugsmingai sušukai ‚liko tik 20 žmonių.'
Perrie P.O.V
„Buvo malonu susipažinti su tavimi." Pasakiau pamojuodama fanei. Jausdamasi liūdnai, kai ašara nubėgo jos skruostu.
Pasisukau į kairę pusę bei pamačiau, kad ten dar yra maždaug apie 50 vis dar laukiančių fanų.
Žiūrėjau į eilę bei pamačiau mergaitę. Apie 13 ar 14 metų, stovinčią su maža šviesiaplauke mergaite, kuriai yra apie 6 metai.
Pamačiau kaip mergaite parodė į manę, Nusišypsojau jai bei pamojavau.
Tada pastebėjau kaip mažoji mergaitė kažką pasakė vyresniajai kuri susiraukė bei pasilenkė žemyn suimti jaunesnes mergaitės veidą abiem rankom. Mažoji palinksėjo sukikendama prieš tai kaip vyresnioji jai nusišypsojo.
„Perrie." Sušuko Jade, truputi papurtydama mano ranką.
„Hmm... Ką?" Paklausiau nusukdama akis nuo tu dviejų mergaičių bei pakėlusi akis pamačiau kelias fanes.
„Oh atleiskit merginos." Atsakiau nusijuokdama iš savęs.
Visą laiką kol pasirašinėjau tik ir galvojau apie tas dvi mergaites laukiančias eilėje bei kokią mielą draugystę jos turėjo.
Kitas dalykas kuri aš pamačiau tai, kad tos dvi mergaites kurias mačiau eilėje. Šnekėjo su Leigh-Anne, kuri sėdėjo arčiausiai eilės. Vyresnioji išsitraukė plakatą, kuriame esame visos drauge vaizduojamos. Palaukė kol Leigh pasirašė, prieš nueinant prie Jesy bei pakartojant viską taip pat su ja ir Jade iki tol kol jos atsirado prieš mane.
„Sveikos mergaites. Kokie jūsų vardai?" Paklausiau jų.
„Aš Riley ir ji yra Sally." Atsakė vyresnioji.
„Malonu su jumis abejom susipažinti. Ar toli turėjot keliauti, kad mus pamatytumėt?" Paklausiau kol pasirašinėjau ant plakato.
„Ne. Mes gyvenam ‚Visų merginų našlaitėlių prieglaudoje'." Atsakė Riley.
Pasižiūrėjau į ją ir mane širdis dužo į šipulius.
Šitos dvi mielos mergaitės neturi tėvų kurie jomis rūpintusi. Kai aišku, jos turėtu sulaukti visos meilės ir rūpesčio kurio galima gauti tokių metų.
„Bet mažoji Sally, rytoj bus įsivaikinta, todėl ji greitai turės šeimą." Pasakė Riley laikydama ranką ant jos peties bei šypsodamasi žemyn.
„Ar galim būtu gauti nuotrauką su tavimi?" Paklausė droviai Sally.
„Žinoma, kad gali mieloji." Atsakiau šypsodamasi jai.
Riley pakėlė aukštyn kamerą ir nufotografavo mus visas tris drauge.
„Ačiū Perrie. Tikiuosi kada nors dar tave susitikti." Pasakė Riley susukdama plakatą ir paduodama jį Sally. Kuri užšoko ant Riley nugaros.
„Aš taip pat." Atsakiau šypsodamasi bei mojuodama joms, kol dingo man iš akių.
Po dar kokiu 30 fanių mes jau buvom laisvos.
*****
Grįžusi į namus kuriais dalinuosi su Zayn. Radau jį sėdinti ant sofos ir žaidžianti su Hatchi.
„Labas mieloji." Pasisveikino pakeldamas akis nuo Hatchi, kuris nušoko nuo jo kelių ir atbėgo prie manęs.
Pakėliau ji nuo žemės bei nuėjau iki sofos. Atsisėsdama šalia jo.
„Sveikas." Pasisveikinau pabučiuodama jį į lupas.
„Kas negerai?" Paklausė atsitiesdamas ant sofos atgal. „Tu visada šokinėji iš laimės po pasirašinėjimų."
„Na, per pasirašinėjimą. Aš sutikau dvi mergaites. Riley ir Sally. Jos buvo labai mielos ir aš paklausiau ar joms teko ilgai vykti susitikti su mumis. Riley atsakė, kad ne , nes jos gyvena našlaitėlių prieglaudoje." Atsakiau labai greitai.
„Ir... tavo taškas yra?" Paklausė pasimetęs, nežinodamas kur aš einu su visa šia kalba.
„Ar tai blogas dalykas, kad aš noriu įsivaikinti Riley? Paklausiau greitai žiūrėdama į jo rudas akis. „Aš manau ji nusipelnė žmogaus kuris ją mylės, rūpinsis ja ir parodys, kad kiekvienas vaikas tai turėtu gauti, o ne būtu užrakinti našlaitėlių prieglaudoje."
„Atvirai. Manau tai nėra blogas dalykas. Visiškai." Pasakė savo rankomis suimdamas manąsias. „Bet ar tu atvirai manai, kad mūsų draugystė yra pasiruošusi tokiai didelei atsakomybei, kaip ši?"
„Palauk, ‚mes'?" Paklausiau žiūrėdama į jį netikėdama. „Tu nori būti visame šiame reikale, drauge su manimi?"
„Tai aišku. Kodėl turėčiau nenorėti?" Paklausė žiūrėdamas į manę pasimetęs.
„Tu nori jai būti netikras tėtis?" Paklausiau pakeldama antakius. „Jeigu aš iš tikro ją įsivaikinčiau?"
„Žinoma. Aš norėčiau. Ar žinai kodėl?" Pasakė kvailai išsišiepdamas.
„Kodėl?" Paklausiau, jausdama savo lupų kampučius kylant.
„Nes aš myliu tave ir aš padaryčiau bet ką, kad tavo gyvenimą padaryčiau laimingu." Atsakė, pabučiuodamas manę į lupas. „Ir jeigu tai reiškia. Pradėti kurti šeimą, nors ir tokie jauni. Tuomet tebūnie."
„Ar norėtum rytoj ten nueiti ir ją pamatyti? Paklausiau su viltimi.
„Aš to labai norėčiau." Atsakė, šypsodamasis man.
Nusišypsojau jam atgal, prieš tai kai pridėjau savo lupas prie jo.
---
Kitai daliai viena ilga nuomonė apie vertimą ir pačią istorija. Looov ja.! :3xx
YOU ARE READING
Adopted By Zerrie
FanfictionRiley yra 13 metų mergaitė. Kuri praleido savo gyvenimą visų merginų našlaitėlių prieglaudoje. Išgirdusi apie Little Mix „meet and great" . Riley nueina bei pamato jas. Po susitikimo su visomis merginomis Riley nesitikėjo pamatyti nei vieną iš jų da...