2.1 Dalis

353 39 9
                                    

Riley P.O.V.
Sally ir aš galiausiai grįžom į prieglaudą prieš penkias.
Vos tik įėjom, manę iš karto apipuolė apkabinimais visos mergaitės, atsižvelgiant į tai, kad joms visoms buvo mažiau nei devyni metai.
„Labas mergaitės." Pasisveikinau juokdamasi, bandydama apkabinti jas visas.
„Kur tu buvai Riley?" Paklausė Jane.
„Buvau prekybos centre susitikti." Atsakiau šypsodamasi visoms mergaitėms, tuo tarpu atvyniodama plakatą. „Little Mix."
Po to kai tai pasakiau, užplūdo banga kaip ‚Oho' ir ‚Wow' atsikartojant kambary.
„Ar gavai nuotrauka?" Paklausė Kate tampydamas mano marškinėlius.
„Yeah. Norit pamatyti?" Atsakiau bei paklausdama visų mergaičių.
„Taip." Visos pradėjo spiegti.
Sukikenau. Išsitraukiau telefoną bei parodžiau joms nuotrauką.
„Mergaitės, pietus!" Sušuko Mary iš virtuvės.
Jos visos pasitraukė nuo manęs bei nuėjo tiesiai į valgomąjį. Aš viską susitvarkiau bei nusekiau jas į valgomąjį.
*****
Sėdėjau ant sofos , savo senojoje svetainėje su mama bei žiūrėjom televizorių, kai namo grįžo girtas tėtis.
„Mieloji, kodėl tau neužlipus laiptais ir nepasiruošus miegoti." Pasakė greitai mama.
„Gerai mama." Atsakiau, eidama laiptais, į savo mažą bet jaukų kambarį.
Turbūt sėdėjau apie trisdešimt minučių, kol atėjo mano mama su raudonomis pabrinkusiomis akimis ir kraujuojančia nosimi.
„Mama, tau viskas gerai?" Paklausiau eidama prie jos ir ją apkabindama.
„Man viskas ger..." Mamą nutraukė didelis ‚bang'.
Pasižiūrėjau už jos bei pamačiau tėtį laikanti ginklą prieš ją.
Tuomet jis pasuko ginklą į mane.
Ir pašovė mane.
Pašokau iš lovos prakaituota ir sunkiai kvėpuodama.
Tai tik buvo sapnas.
„Riley?" Sally įkyšo savo galva pro duris.
„Taip?" Atsakiau valydamasi prakaitą.
„Ar tau viskas gerai? Girdėjau tave spiegiant." Paklausė ji greitai eidama per mano kambarį bei atsisėsdama ant lovos prieš mane.
„Taip, tik pamačiau vorą, viskas gerai. Ačiū, kad rūpiniesi manimi draugužė." Pamelavau jai, kol apkabinau.
„Tai gerai. Mary sakė keltis ir pasiruošti šiandienai." Pranešė, tempdama mane iš lovos.
Pagaliau prisiminiau kokia šiandien diena.
Šeštadienis.
Tai reiškia, šiandien įsivaikinimo diena.
Sudejavau ir išsiridenau iš lovos bei nuėjau į vonią. Kurioje visos mergaitės bandė tvarkytis plaukus.
„Riley, gali sutvarkyti mano plaukus?" Paprašė manęs Jane.
„Žinoma." Nusišypsojau.
Pagriebiau plaukų šepetį, bei pradėjau šukuoti. Surišau jos plaukus į virta ponio uodega bei užrišau rožinį kaspinėli aplink uodegą.
„Štai, mieloji." Pasakiau šypsodamasi jai.
„Ačiū Riley." Padėkojo apkabindama.
„Tai niekis."
„Gerai. Visos. Lauk." Pradėjau varyti lauk visas mergaites iš vonios.
Padarius savo dušo rutina, greitai grįžau į savo kambarį persirengti.
Užsimoviau tamsiai mėlynus plėšytus džinsus bei baltą palaidinę su atsitiktine grupe ant jos . Tuomet ant pečių užsimečiau odinę striukę ir užsimoviau batus.
Leidus natūraliai džiūti mano banguotiems plaukams. Pradėjau leistis žemyn laiptais, bei pamačiau vieną žmogų sėdanti prie valgomojo stalo. Sally.
„Ką čia darai Sally? Neturėtum būti su kitomis mergaitėmis?" Paklausiau, atsisėsdama prieš ją.
„Aš nenoriu eitu į tos šeimos namus." Pasakė bei pradėjo verkti.
„Kodėl ne? Tu būsi mylima bei rūpinamasi. Tu turėsi žmones kuriuos galėsi vadinti mama ir tėčiu." Pasakiau apkabindama ją, kai ji pradėjo verkti man į krūtinę.
„Nes nenoriu tavęs palikti." Atsakė verkdama.
„Aw Sally. Nesijaudink, dėl nieko. Aš tave lankysiu, gerai. Nors ir gyvenčiau Timbuktu. Gerai?" Pasakiau atsitraukusi, taip galėdama žiūrėti tiesiai jai į akis.
„Gerai. Aš myliu tave Riley." Atsakė, vėl mane apkabindama.
„Aš tave irgi myliu Sally" Pasakiau pabučiuodama jai į viršugalvį. „Dabar eik ir palauk su kitomis mergaitėmis, gerai?"
„Gerai." Atsakė bei nubėgo pažaisti su kitomis mergaitėmis.
„Riley, nori pusryčių?" Paklausė manęs Mary.
„Neh. Man gerai, nesijaučiu per nelyk gerai." Atsakiau jai.
„Gerai, na eik ir palauk su kitomis mergaitėmis." Pasakė varydama šalin.
„Gerai, gerai." Atsakiau juokdamasi.
*****
Niekas neatėjo pas mane, kaip aš ir įpratus, todėl sėdžiu ant sofos bei skaitai mergaitėms knygą.
Jau buvau prie knygos pabaigos, kai atbėgo prie manęs Sally.
„Riley." Pasakė bei pradėjo tampyti mano rankovę.
„Jap" Atsakiau, patraukdama knygą žemyn.
„Aš jau išvykstu. Atėjau tik atsisveikinti." Pasakė ašarodama.
„Aw. Ateik čia mieloji." Atsakiau prisitraukdama ją apkabinimui.
„Pasiilgsiu tavęs labai, gerai?" Pasakiau atsitraukusi, kad galėčiau pasižiūrėti ai į akis.
„Gerai. Aplankyk mane prašau." Paprašė, valydamasi akis.
„Žinoma, aplankysiu." Atsakiau vėl prisitraukdama apsikabinimui ir sumirksėjau, kad nebėgtu ašaros, kurios jau ruošėsi bėgti.
„Gerai. Iki greito pasimatymo, Riley." Atsisveikino šypsodamasi.
„Gerai. Iki mieloji. Myliu tave." Pasakiau šypsodamasi jai, su ašaromis akyse.
„Aš tave irgi myliu." Atsakė bei nuėjo prie savo naujos mamos ir tėčio, kurie atrodė miela pora. Dėl ko aš esu labai dėkinga, nes paskutinis dalykas kurio noriu, kad ji patektu į siaubingą šeimą.
Pastovėjus čia dar kelias akimirkas, greitai nusivaliau ašara. Prieš greitai užlipant laiptais į savo kambarį, bei užtrenkiant duris.
Atsiguliau ant lovos bei atsikabinau pagalvę. Paslėpdama savo veidą joje, kai nebesulaikiau ašarų.
-----
Pagaliau.!! Išverčiau naują dalį. Laukiu jūsų nuomonių dėl vertimo ir pačios istorijos. Skaitai-VOOOOTE. Looov jaa :3xx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Adopted By ZerrieWhere stories live. Discover now