ÖLÜM ÇİÇEĞİ
O lanet silahı elime aldım. O lanet adamın tam kalbine o lanet silahı dayadım. Ve o lanet kurşunlardan birisi adamın kalbini delip geçti. Ve eldivenin üzerine o lanet adamın lanet kanı geldi. Hemen kilitlediğim tuvalet kapısını açtım. Ve yüzümdeki siyah maskeyi çıkardım. Hemen elimdeki eldiveni çıkarıp silahı eldivene sardım. Ve çöp kovasına attım. Çantamı alıp makyajımı tazeledim. Elbisem kan kokuyordu. Hemen çantamdaki parfümü alıp sıktım. Son kez aynadan kendime baktım. Ve çıktım. Cinayeti bar'da işlememin bir sebebi vardı. Sesli gürültülü bir ortamda kimse silahın sesini duymazdı, duyamazdı.
⛓️
"Kaç kişiyi öldürdün farkında değil misin?"
"Farkındayım ama ne yapabilirim babam benim için bu hayatı seçti ve bende bu hayatı sürdürüyorum. Sürdürmeye çalışıyorum."
"Ya baban öldü. Baban öleli 9 yıl oluyor. Ve baban sana bu kişileri öldürmeni karşına geçip söylemedi,bir mektup geldi. Kapıya sen de içinde ne yazıyorsa inandın."
"Babam böyle olmasını istedi. ve böylede olacak"
" Ben katilim kabullen""Hala babam böyle istedi diyor, ya çıldıracağım.
" İkimizde katiliz,ama sen baban yüzünden baban istedi diye"
" Hem baban sana bunu sözlü olarak bile söylemedi öldükten 6 yıl sonra ortaya çıktı. O mektubu lafta baban yazdı. Belki baban yazmadı. Belki babanın düşmanlarından birisinin oyunu bu hem lafta babanın yazdığı mektupta öldürmeni söylediği kişiler babanın eski dostları ve sen bu adamların hepsini öldürdün. Sen o mektupta yazan tüm kişileri teker teker öldürdün. Dün de son kişiyi öldürdün. 99. Kişiyi öldürdün. Sen 3 yıl içersinde 99 kişiyi öldürdün farkında mısın??"" Evet farkındayım"
" Ben uyumaya gidiyorum çok yoruldum bugün""Tamam ama son bir şey soracağım"
" Sor tabiki"
" Eski mesleğine yani avukatlığa geri dönecek misin?"
" Herkes seni bekliyor"
" 3 yıldır herkes bekliyor"" Bilmiyorum ama büyük ihtimalle döneğim"
" Yessss"
" İşte budur"
" Gel sarılıcammm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM ÇİÇEĞİ
Ngẫu nhiênBu hikaye travma tetikleyici, psikolojik sorunları tetikleyebilir. Psikolojiniz hassas ise okumayınız