Capitolul 3

3.5K 68 15
                                    

M-a dus la John si Mike.

-Uite pe cine avem noi aici! spune acesta tragandu-ma si de par.

-Uu,pisi! Ce sexy arati asa ciufulita! spune ca deobicei Mike..

-Âh,lasa-ma! strig eu.

-Oh,draga! Nu ai sa vezi! zice John privindu-ma pervers si dur in acelasi timp ca si cum in mintea lui se derulau scenele de sex purtate cu Sara. Nu stii cat am planuit ca sa te pacalim si sa te prindem cu garda jos,si uita ca nu trebuia decat sa asteptam sa vii tu la noi. rade malefic..

-Ti-am zis ca vei fi a mea cu sau fara acordul tau! zice Mike apropiindu-se de mine.

-Acum tre sa o mai luam si pe Abby. Nu stii cat se plateste pentru niste virgine asa bune ca voi. zice baiatul anonim.

-Oh nu, Ash! Ea va ramane doar a mea. Cu prietenele ei puteti face ce vreti.

-Nuu! am tipat din toti plamanii avand si lacrimi in ochi.

Mike mi-a sters lacrimile cu un zambet pe fata si mi-a zis:

-Debea astept sa plangi asa si diseara, scumpo, cand te voi face doar a mea!

Atunci ei m-au dus la o masina. Ash s-a asezat in fata impreuna cu John,iar Mike in spate cu mine. Eram legata cu mainile la spate si nu puteam face nimic. Plangeam... Mike se uita la mine si parca in privire i se citea o parere de rau.. dar aceasta disparu rapid. Am ajuns la o casa mare si luxoasa. Din cate am auzit,acolo stateau ei. M-au condus la o camera unde peretii erau mov. Oh, culoarea mea preferata.

-Aici vei sta de acum! E camera mea si tu vei fii in fiecare seara aici! Nu-ti face griji,nu o sa te plictisesti deloc si nu o sa te culci pana nu ma satisfaci!

-Nu-s curva ta! De ce faci toate astea?

-Pentru ca pot si pentru ca te vreau!

Las capul in jos.. Lacrimile imi curg din ce in ce mai tare. Incep sa ametesc si cad..Ma doare rau capul. De aici nu-mi mai amintesc nimic.. Ma trezesc in patul lui Mike. Inca sunt imbracata deci e bine. Cred ca am lesinat de la atata plans si atata frica si durere.. Ma dau jos din pat si vad niste papucei in forma de iepure. Ii iau in picioare si incep sa cercetez casa. Sunt foarte multe camere. Gasesc baia si merg sa fac o baie cu spuma sa ma mai relaxez.Imi prind parul intr-un coc, imi pun castile in urechi si incep sa ascult muzica. Inchid ochii si ma gandesc la ce mi se va intampla in seara asta. Dupa 10 minute privesc spre usa si-l vad pe Ash la usa doar in niste boxeri. Statea in prag si zambea pervers. Bine ca aveam multa spuma in cada si nu se vedea nimic.

-De cat timp esti acolo? il intreb inrosindu-ma putin.

-Destul incat sa vreau sa intru si eu langa tine. Pot? ma intreaba destul de pervers. Sau poate vrei sa-l chem pe Mike, dar stii ce vei pati daca vine.. In schimb eu promit sa nu ma ating de tine si nici de inocenta ta.

De ce nu mi-ar face nimic? De ce e asa bun cu mine? Nu stiu de ce,dar am incredere in el,plus ca nu vreau sa-mi pierd inocenta asa repede.

-Ok..ii zic eu dand ochii peste cap.

Il vad cum isi da boxeri jos si imi pun mana la ochi.

-Nu mai fii asa timida! Se vede ca esti virgina.

Intra langa mine in cada. Ma simteam ciudat pentru ca ma atragea ceva la el.. Si-a pus gel de dus in mana si a inceput sa ma dea la inceput pe spate,iar dupa pe tot corpul. Ah, ce imi placea atingerea lui! Inca umpic si cedam placerii..

Am fost intrerupti de niste busituri in usa. Mike batea la usa brutal si plin de nervi. Se pare ca a auzit niste gemete de la mine in timp ce ma mangaia Ash. Mi-era frica. Nu am facut nimic cu Ash deci nu avea de ce sa fie nervos. Ash deschide usa acoperit doar de un prosop.

-Ce dracu se intampla aici? Ce cauti cu ea in cada? Si tu, curvo? Trebuia sa fii doar a mea, acum o sa te dau pestilor sa faca ce vor cu tine!

-Nu s-a intamplat nimic! Inca mai e virgina, boss! Stai calm! O sa vezi tu in seara asta!

-Atunci hai sa vedem! zice Mike facandu-mi semn ca sa vin la el in camera.

Ash pleca si ne lasa pe noi singuri.

M-am ridicat acoperindu-mi zonele intime, dar Mike mi-a dat mainile intr-o parte si a inceput sa ma mangaie si sa ma sarute dur. Mi-a pus picioarele in jurul lui asa goala si uda. M-a dus in camera lui si m-a pus in pat. Si-a dat tricoul jos si s-a urcat deasupra mea. Ma saruta pe gat si se juca cu sanii mei, ii strangea si apoi a inceput sa ii sarute si sa ii muste. Era o durere placuta. Se vedea pe fata lui ca nu mai putea rezista tentatiei de a ma face doar a lui. Imi era frica si cred ca pe fata mea se vedea asta. S-a oprit deodata si mi-a zis:

-Stiu ca nu esti pregatita...

Wtf? E un curvar si ar trebui sa ma bucur ca s-a abtinut..nu? Dar nu simt asta.. Simt ceva pentru el? Âh,te inmoaie un baiat, Kate? Ce s-a intamplat cu tine?

-Mike..

-Ce-i?

-M...mersi..

-Eh,nu-i cine stie ce. Mai am curve.

Ah..asta a durut! Nu prea vreau sa mearga la altele, nu stiu de ce..

-Nu! Stai.. Vreau sa o facem! Vreau sa fiu a ta !

*din perspectiva lui Mike*

Wow, stai! Ce? Vrea?

-Nu, Kate! Nu esti pregatita.

-Si de cand iti pasa tie? Eu vreau sa facem si ar trebui sa profiti de moment cat mai ai ocazia. zice ea privindu-ma in ochi.

Eh,asta e. Daca ea vrea..

Si-a pus mainile in parul meu si ma saruta senzual. M-am pus deasupra ei si am penetrat-o. Faceam miscari de du-te vino din ce in ce mai repede. O raneam,dar mie imi placea si nu ma puteam opri. E asa de buna si de stramta.

*din perspectiva lui Kate*

Ah, ce doare! Imi abtin lacrimile si imi bag unghiile in spatele lui. Acum nu mai sunt singura pe care o doare. Am incercat mai multe pozitii si la sfarsit am vrut sa merg la balcon sa aprind o tigara. Nu pot sa merg. M-a dus acesta in brate si am fumat amandoi. Oh,cea mai frumoasa seara! ❤

Fumul adolescentei virgine♡[Terminata]♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum