Picaturi de sange erau acum pe jos impreuna cu cioburi din oglinda..
Dadusem cu pumnul in ea.. Ma taiasem destul de rau la mana,iar pe picioare aveam zgarieturi. Imi placea totusi durerea aceea. Ma uit in jos si imi vine o idee. Am luat un ciob si am inceput sa ma tai pe maini. Mi-a intrat un ciob si in picior. Eh,ce mai conteaza. Cu fiecare taietura parca ma eliberam de durere. Sangele curgea cu tot cu durerea pe care o simteam acum. Mi-am parasit prietenele care inca erau in pericol doar pentru un bou care m-a dezvirginat si care m-a si amenintat ca o sa le trimita la pesti pe Abby si Sara daca plec sau zic cuiva... Ce viata e asta? Nu mai vreau sa traiesc! Cu fiecare gand ma taiam si mai adanc.
Se deschide usa si intra Ash auzind plansetele mele.
-Kate! Opreste-te !!! striga acesta.
- Nu! Nu mai vreau viata asta de cacat! Pentru ce? Sa-si bata joc tampitul ala de mine si sa ma raneasca?
Ash ma ridica fara sa mai spuna nimic si ma baga in dus in timp ce apa curgea. Asta ma linistit si am ramas in pozitia sezut cum ma pus el. In timpul asta el dadea cu mopul si strangea cioburile. Dupa ce a terminat m-a luat si m-a dus jos. Ma simteam moale si m-a luat pe sus,eu nemaiputand sa fac nimic. M-a dus la Mike care inca era in bucatarie cu John.
-Uite-te umpic la ea! Vezi ce fel a ajuns? ii zice Ash lui Mike punandu-ma pe canapea destul de nervos.
Acesta s-a apropiat de mine speriat de cate taieturi aveam.
-Ce dracu ai facut? Esti proasta? imi zice Mike complet scarbit de fapta mea.
Aveam doar taieturi si zgarieturi foarte adanci. Acum constientizam si eu ce am facut,dar totul a fost la nervi.
-Ce iti pasa tie? Oricum nu insemn nimic pentru tine! Intereseaza-te de curva aia a ta si lasa-ma! Am o viata de tot cacatul! Prietenele mele au avut de suferit si fac pariu ca din cauza ta! tip eu.
-Nu am avut nimic de a face cu prietenele tale. zice el plin de nervi. Si ce ar fi sa te duci la Ash sa stai in bratele lui ca se vede ca pe el il iubesti si pentru mine nu simti nimic.
-Nu simt nimic? Uite-te putin la mine.. ii zic aratandu-i spre ranile facute.
Mike pleaca,iar Ash se duce dupa el. John e singurul care nu se baga.
-Tu si Ash,hă? ma intreaba John.
- Nu! rastindu-ma la el si dand ochii peste cap.
-Hai bby! Stiu ca-l placi si ca el te place. Se vede in ochii vostri. Mike e doar o scuza ca sa te poti cuibari la pieptul lui Ash.
-Off,ce enervant poti fi!
-Apropo,am vorbit cu Mike. Stiu ce simte pentru tine.
-Pff,si eu stiu. Indiferență..
-Nu fi asa sigura. O sa afli tu.
-Ăhă..crecă..
-Da,dar oricum. Eu cu baietii maine mergem la o petrecere. Ar fi bine sa vi si tu.. Ca sa nu ramai singura acasa si sa mai faci vreo prostie.
-Mda. Ok,ok.
-Si sa te imbraci elegant.. Iar cu taieturile... Nu stiu ce sa zic.. Mai bine ai face ceva. Nu e prea frumos..
-Bineee! Ho ca am inteles! Nu mai am nevoie de sfaturile tale "bune".
Eh,pana maine seara mai este. O sa merg eu maine la cumparaturi, dar pentru asta am nevoie de bani. Hmm,stiu! Mike! Hehehe! Ufff,dar cu ranile ce fac? Nu vreau sa merg ca sa ma vada toti taiata pe maini si picioare..
*din perspectiva lui John*
Hai sa-l anuntam si pe Mike ca vine si Kate, nu? Va fi surprins. Il gasesc alaturi de Ash. Acesta ii explica ceva despre Kate. Eu si Ash le vrem binele pentru ca se potrivesc.. Dar asta e problema! Au acelasi orgoliu mare! Intru si le dau vestea cea mare.
-Baieti! Vine si Kate maine seara!
-Ce ma? zice Mike aproape urland..frate, trebuia sa-l bucure..
-Mda...nu e o veste buna?
-Veste buna? Tie ti se pare o veste buna? zice Ash.
-Maine e o seara speciala! Nu poate veni Kate care e plina de taieturi. O sa ne vorbeasca toti!
*din perspectiva lui Kate*
Mi-am auzit numele si eram curioasa ce vorbesc baietii despre mine. Urc usor ca sa nu auda nimeni nimic si ascult la usa care era inchisa.
-O sa ne vorbeasca toti! Nu poate veni!
Ok..stiu, a fost un gest extrem. E normal sa nu ma vrea pe acolo..
-Da, frate! se rasteste si Ash. Ce o sa zica parintii nostri cand o sa o vada?
Parintii lor? Stai,ceee??? Sunt frati? Si eu de ce nu am stiut pana acum? Si petrecerea pentru ce este ca tot nu am aflat..
-O sa merg cu o alta fata. Gasesc eu! zice Mike.
Alta fata, hă? Am ajuns sa nu mai vrea sa fie vazut cu mine.. Ohhhh....*oftat*
-Ok, cine ii zice sa nu mai vine? intreaba John suparat ca nu i-a mers planul de a-l face fericit pe Mike.
-Tuu!
-Nu pot.. debea i-am zis ca merge..
-Oh, tot eu trebuie sa o fac. spune Mike.
Plec rapid in camera lui Mike si a mea ca sa nu ma vada. Ma asez in pat ca si cum nimic nu s-a intamplat si tastez pe telefon. Peste vreo 10 minute intra si Mike in camera.
CITEȘTI
Fumul adolescentei virgine♡[Terminata]♡
Teen FictionKate este o adolescenta de 17 ani,virgina,care fumeaza si care mai are 2 prietene,Abby si Sara. Kate si Abby inca mai erau virgine,Sara nu. Acestea vroiau sa-si piarda virginitatea doar cu baiatul potrivit.. nu cu oricine care le vroia doar o noapte...