Capitolul 4

3.1K 57 13
                                    

➡A doua zi⬅

Ma trezesc si ma imbrac in niste pantaloni scurti lejeri si un maieu si imi prind parul intr-un coc ciufulit. Mike nu mai era aici..plecase la o curva cred. Pff,ce ma enerveaza gandul. Imi aprind o tigara ca sa ma calmez. De ce imi bat eu capul? Oricum nu-s decat o alta fata pentru el.. O alta fata pe care a dezvirginat-o. Si el care parea asa dragut ieri.. Merg sa vad ce e prin frigider,poate gasesc ceva de baut. Cobor pe scari si cand ajung in bucatarie il vad pe Ash facand mancare.

-Neata ! ii zic asezandu-ma pe scaun.

-Neata si tie,somnorici! zise acesta foarte dulce.

Waw,s-a schimbat... in prima zi mi se parea un baiat dur si nesimtit.

-Unde e Mike? il intreb eu curioasa.

-A plecat. Are niste treaba prin oras,dar vine pana la ora 16:00

-Mda,a plecat la niste curve. zic eu in soapta.

-Da,a plecat la o fata blonda. Cica e virgina. Tu te asteptai sa stea doar cu tine? Credeai ca are ochi doar pentru tine? Nup,te-ai inselat.

Cum de a auzit? Si de ce trebuia sa-mi tranteasca adevarul asa in fata.. Lacrimile imi invadau ochii. Mi le-am sters rapid. Ash venea spre mine cu o portie de clatite cu gem de visine. Oh,preferatele mele!

-Uite,preferatele tale! zice el facandu-mi cu ochiul. Acum nu mai plange pentru Mike si bucura-te de clatite!

-Cum de ai stiut ca asta e felul meu preferat de mancare?

-Eh,treaba mea! zice el facandu-mi cu ochiul

Ok...incepe sa ma sperie si el acum. Si totusi intr-un mod bun. Mmm,ce bune sunt! :3

-Ash..?

-Da?

-Abby si Sara vor pati ceva?

Tacere..

-Ash,raspunde!

-Kate,e complicat.. asta nu depinde de mine.

-Ok. Apropo,imi plac clatitele. ii zic pupandu-l pe obraz.

*din perspectiva lui Ash*

Ce draguta este! Nu stiu cum de Mike ii poate face asta.. adica a dezvirginat-o si azi dimineata cand s-a trezit mi-a zis ca a avut cea mai frumoasa noapte..Ma rog...

*din perspectiva lui Kate*

Pentru prima data nu mi-a mai trebuit bautura ca sa ma calmez. Dupa ce am mancat amandoi, m-am dus sus ca sa o sun pe Abby sau pe Sara. Imi e dor de ele si nici nu stiu daca li s-a intamplat ceva.. Alerg pe scari urcand cate doua trepte si intru in camera lui Mike care acum era si a mea. Decid sa o sun pe Sara,Abby e mai cascata de fel si cine stie pe unde se afla telefonul ei.

*țrrr* ok,suna. Poate raspunde.

-Alo? imi raspunde o voce groasa care vizibil plansese inainte.

-A...alo... ii zic eu putin speriata constientizand ca ceva nu e bine..

-Da? Cine e la telefon?

-Sunt prietena Sarei. Imi puteti spune unde se afla acum sau daca a patit ceva?

-Sara.. pai ea e la spital acum..eu sunt tatal ei.

-Ce..???

-Da.. inca nu se stie ce i s-a intamplat.

-Ok,va multumesc!

Sara e la spital??? Sa nu-mi zici ca i-a facut ceva Mike sau vreun prieten de a lui. Am sunat-o dupa pe Abby. Nu raspunde.. Eh,tipic ei.

Fumul adolescentei virgine♡[Terminata]♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum