~15.bölüm~ yılsonu partisine hazırlık

10 1 0
                                    

Selam ben Emma. Bugün çok heyecanlıyım çünkü yılsonu partisine sadece 1 hafta var.
Ama bu 1 haftada sürpriz bir isimde geldi.

Amber'dan

Onları izlerken sessizce, "Ah keşke bende orda olsaydım" dedim ama pek sessiz söylememiş. Profesör Maria "sende oraya gidebilirsin" dedi. "Gerçekten mi?" Dedim. "Evet" dedi. "Çok teşekkür ederim" dedim ve oraya gittim.

Emma'dan

Ann'le alışveriş merkezinde dolaşırken bir kızı Amber'a benzettim sonra tekrar baktığımda onun Amber olduğunu gördüm. Amber yanıma geldi.

"Selam" dedi Amber. "Selam" dedik ikimiz.

"Emma bu kim?" Dedi Ann.

"Şey, annemin arkadaşının kızı" dedim dişlerimi sıkarak.

"Sen alınma" dedim Amber'ın kulağına doğru.

"Alınmadım" dedi.

"Neyse saç ve makyajlar bende"  dedi Ann.

"Kıyafetler ve ayakkabılar bende" dedim.

"Tamam ama sen napıcaksın?" Dedi Ann başıyla Amber'ı göstererek.

"Aksesuarlar."

"Bu arada adın ne?" Dedi Ann. "Ben Ann, e'siz"

Hafifçe güldü. "Amber." Dedi.

**
Eve geldim ve tüm aldıklarımı denedim. Çok yorgun olduğum için yatağıma yatıp rüyalar alemine giriş yaptım.

***
Sabah uyanıp hazırlandım ve Ann'le okula gittik. Amber nerede kalıyordu bilmiyorum ama umarım iyi bir yerdedir.

Okula varıp sınıfa girmek üzereydim ki Amber yanıma geldi. Profesör Maria'nın ona hangi sınfa ve nerede kaldığını ayarladığını anlattı. B sınıfındaydı. En sevmediğimiz hatta düşman diyebiliceğim bir sınıftı.

Sınıfa gittim ve ilk ders tarihti. En sevmediğim derslerden biriydi.

Zil çaldı ve Ann'le kantine gittik. Sabah Amber'a ilk tenefüs kantine gelmesini söylemiştim. Ben ve Ann'in eşi belliydi. Amber'a bir eş bulmamız lazımdı.

Bir masaya oturduk . Amber yanımıza geldi ve Amber'a eş bakmaya başladık. Kimi söylesek beğenmedi. "O zaman sen söyle." Dedi Ann sinirli bir sesle.

Bize yaklaşıp, "Jisung." Dedi utana sıkıla. İkimizde şaşırmıştık. "Kızlar lütfen kimseye söylemeyin çünkü bizim sınıftakilerin kulağına gitmesini istemiyorum." İkimizde başımızı onaylar şeklinde salladık.

geçmiş |stray Kids × yn (Emma)|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin