~16. bölüm~ yılsonu partisi

7 1 0
                                    

Üçümüz beraber benim evimde buluştuk. Ben kıyafetleri ve ayakkabıları, Ann saçlarımızı ve makyajmızı ve Amber'da aksesvuarlarımızı ayarladı. Üçümüzde hazırdık ve çok güzeldik.

Parti okulun alt katındaki bir alanda yapılıyordu.

Müzik, içecekler her şey çok güzeldi. Herkes dans ediyordu. Buna bende dahildim.

Sıra çift dansına gelmişti. Felix yanıma gelip, "Bu dansı bana lütfeder misin?" Dedi elini uzatarak. Elini tuttum ve, "Tabii ki." Dedim. Elimi omzuna attım, o da benim omzuma attı. Boşta kalan ellerimizi birleştirdik.

Felix'in omzunun üstünden Amber'a baktım. Onunu kimse kaldırmamıştı. Daha sonra yanına bir geldi. Kimin geldiğini anlamamıştım fakat Amber'ın gözleri parlıyordu. Heyecandan sadece başını salladı. Onun elini tuttu ve kalktı. Kim olduğunu görmüştüm. Jisung'tu.

Yüzümde hafifçe bir gülümseme oluştu.

**
Dans bittimişti ve Amber birkaç dakika sınıfa çıkıcağını söyleyip gitmişti.

Amber'dan

Sınıfa çıkıp çantamdan telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım.

B sınıfı
10 bildirim

Yazıyordu. Bir kaç dakikalığına dünya durmuştu. Mesaja tıklayıp okumaya başladım.

Mabel
Gördünüz mü Amber gerizekalısı.

Mabel
Mal gibi D sınıfında biriyle sevgili olmuş.

Tegan
Gördüm zaten malın önde gideni.

Pamela
Boşver senin gibi olamaz.

Hope
Aynen

Dina
Kızlar hem Amber grupta hemde kızın size bir zararı yok.

Tegan
Var Dina sen sus

Hope
Ondan mı korkum olacak.

Hope
O kim ki.

Mabel
Boşver konuşsun o da gerizekalı.

Sinirden küplere binmiştim. Sınıftan çıktım ve aşağı indim. İçeri girip Mabel'in yüzüne bir tokat yapıştırdım. Kız bir eliyle yüzünü tuttu. "Sen naptın." Dedi Tegan pardon onun gerizekalı kankası.

Hope beni uzaklaştırmaya çalıştı ancak onu ittim. "Vurdum kör müsün?" Dedim. "Sana da vuruyim mi?"

"Olabi-" demesiyle tokatı suratına indirmem bir oldu.

geçmiş |stray Kids × yn (Emma)|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin