8-

612 54 21
                                    




_____

"Olur takabilirsin." Dedi taehyung elini poşetin içine atıp, papatyali
sarı tokayi çıkardı.

"Gerçekten mi?" Dedi jungkook, şaşkınlıkla. taehyung ise kafasını salayip elindeki tokayi deltaya uzati.

jungkook'un elleri titriyordu.

tokayi alırken elleri titriyordu, böyle bir tepki alsa beklemiyordu jungkook.
titreye titriye tokayi omeganin elinden aldı.

elini yumuşak kahve tutumlara daldırdı, yumuşacık diye düşündü delta. Sol eli gözüne gelen tutumları tutup sağ elli ile tokayi taktı.

"çok güzel oldun bebeğim." Dedi jungkook, taehyung'un yüzüne bakarak.

"teşekkür ederim." Dedi taehyung başını öne eğerek.

sinemanın önünde durdular, delta omegaya dönüp. "Papatya sen içerde bekle ben tuvalete gidip gelicem hemen." Dedi hızlı hızlı

omega başını sallayıp içeri girdi. Bilet almak istemişti taehyung,ama deltanin hangi filimi daha çok sevdiğini bilmiyordu.

Çok ağır bir koku aldı omega, öyle ki gözleri dolmuştu. bir alfa kokusuydu
Bu. etrafına bakıp kokun nerden geldiğini anlamaya çalıştı.

omzuna konan el ile yerinden sıçradı
arkasına baktı, tanımadığı bir alfa ona dokunuyordu. biri ona istem dışı dokunuyor, biri ona dokunuyor.

taehyung içinden birlerce kez ' biri bana dokunuyor' diye tekrarlıyordu
yerine çakılmış gibi hiç bir hareket edemiyordu.Omeganin gözlerinden yaşlar aktı, anılar bir bir tekrarlanıyordu.

"yalvarırım dokuma!"

"Yardım edin lütfen!"

"Dokunma bana!"

olduğu yerde titriyordu,tek bir söz bile soyliyemiyordu. Ağzını açtip ona birşey demiyordu, diyemiyordu. alfa bu sefer ellini yüzüne çıkardı.

"Senin gibi güzel bir omagenin burda yanlız ne işi var?"

"güzel omega, senin burda kimse duyamaz."

"Çek elini!"

alfa daha kimin ona bağırdığıni görmeden sert bir darbe ile yere düşmüştü. daha aldığı yumruğu sindiremeden başka bir yumruk yemişti.

"seni piç ona nasıl dokunursun!" Diye bağırdı delta öfkeyle.

ve bir yumruk daha, alfanin yüzü görünmicek haldeydi. jungkook ise durmuyordu, etrafındakiler delta olduğu için yanına yaklaşmaya korkuyordu.

deltanin gözleri sarının en koyu tonunu almıştı, artık öyle bir hâle gelmişti ki alfa nerdeyse bayilicakti.
jungkook şu an kendinde değildi, onu delta kontrol ediyordu.

Bütün salon onlara bakıyordu, artık herkes alfadan umduğunu kesmişti.
Alfanin sağ elini tutu, taehyung'a dokunan eli sanki bir dal parçası gibi kırdı.

sınama salonunu alfanin acı çığlığı dolduru.

etrafındaki bütün sesler kesilmişti, alfa acidan bayılmışti. Herkes sinirden titriyen deltaya korku içinde bakıyordu.

daisy 'taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin