9-

558 62 13
                                    






____

"böyle oldu namjoon hyung." Dedi delta. Olayolari hyung'una anlatırken.

"jungkook bu yaptığın çok yanlış." Dedi alfa, "ya öldürseydin? O zaman ne yapicaktin?"

"O an taehyung gorseyidi böyle demezdim,ona dokunmuyordu!" Dedi delta hafif sesini yükselterek.

"tamam tamam bir şey demedim. Ben gidip alfaya bakiyim, bari senden şikayetçi olmasın." Dedi namjoon ayağa kalkarak.

"sıkıyorsa şikayet etsin." Dedi delta, sinirle. namjoon'u yolcu Edip odasına yöneldi. Aralık kapıdan içeri baktı.

bir Melek gibi uyuyordu.

Saatte baktı delta, bir iki saat sonra hava kararıncakti. meleğini de uyandırmaya kıyamıyordu.

en iyisi akşam yemeği hazırlamaktı, delta hızla aşaya inidi. Mutfağa gidip buzdolabına baktı. Neyse ki dün gece uyumayıp mutfak alışverişi yapmıştı.

sebzeleri ve bir kaç malzeme daha alıp buzdolabını kapatı. Buzluktan tavuk göğsünu çıkardı.

Sebzeleri tek tek yıkayıp kenara koydu. Bir bardak pirinç alıp yıkadı ve pişmesi için makineye koydu.
üstüne iki buçuk bardak su ve biraz tuz atıp makinenin kapağını kapatı.

cam makarnalari alıp yıkayıp bir tencereye koydu. Üstüne tuz biraz zeytin yağı koyup pismeye bıraktı.
Kesme tahtasına yönelip sebzeleri ince ince doğramaya başladı.

makarnalar pişince, onları süzgeçten geçirip soğuk suda yeniden yıkadı.
Makarnalar bir kenara bırakıp. Erimeye bıraktığı tavuk göğsünu aldı.

tavuk göğsünu jülyen şeklinde doğrayıp bir cam kapın içine koydu.
üstüne yoğurt, domates salçası ve çeşitli baharatlar koyup karıştırdı.

Üstünde streç film ise kapatıp buz dolabına dinlemeye bırakti. dolaptan bir tencere alıp yarisi kadar su doldurup  ateşe koydu. suyun içine soya sosu, iki yemek kaşığı gochujang sosu, kara biber ve tuz biraz limon suyu ve tarçın koydup kapağı kapati.

ince ince doğradiği sebzelere baktı, tencerenin kapağını açıp tek tek sebzeleri için atmaya başladı. Taze soğani en son koymaya karar verdi.

Hazırladığı noodle suyu kaynana kadar yemek masasını hazırlamaya gitti jungkook. Bir on dakika sonra güzelce hazırladığı masaya baktı. gururla gülümseyerek mutfağa geri döndü.

cam noodlelari tencereye koyup kapağını kapatı.Buzdolabına dinlenmeye bıraktığı tavuk göğsünu aldı. bir tava çıkarıp yağ koydu.

tavuk göğsünu yağda kızartmaya başladı, tavukları kizartiktan sonra onları büyük bir tabağa alıp yemek masasına götürdü. Geri gelip noodle tencersini alıp onu da masaya götürdü.

tam taehyung'u uyandırmaya giderken aklına pirinç geldi. Hızla koşup makinenin kapağını açıp içine baktı. Nefesini dışarı verdi neyse ki pirinçler yanmamışti.

büyük bir ahşap kap alıp bütün pirinçi ona koyup yemek masasına götürdü. taehyung'u uyandırmak için odasına gitti.

daisy 'taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin